18.

2.4K 118 1
                                    

„Smiem prosiť?" bol 30 jún. Predposledný deň na Rokforte a konal sa veľký ples pre siedmakov. Všetkým sa úspešne podarilo zmaturovať a dokonca získať prácu. Za Jakea som sa prihovorila u tety Aundrey a vybavila mu miesto novinára v dennom prorokovi a u otca aby dal Derekovi miesto v Azkabane. Mariah s tým pôvodne nebola moc nadšená ale milovala ho tak veľmi že to akosi prekusla. Dokonca sa zasnúbili. Kto vie ako sa tvárili Zabinyovci keď zistili že si ich syn bude brať humusáčku. Podľa slov Scorpiusovho otca ktorý je s Derekovým otcom dobrý priateľ tri dni pil kým si uvedomil že šťastie jeho syna je dôležitejšie ako udržanie "čistej krvi". Aspoň že oni dvaja si nepripravili prekvapenie aj v podobe dieťatka. Taký originálny spôsob sme si vybrali len my.„Zbožňujem tú pesničku." usmiala som sa na svojho budúceho manžela a pomaly sme tancovali na moju obľúbenú skladbu.„Spomínaš si kedy ju hrali?" opýtal sa ma. Počula som ju najmenej milión krát ale nevedela som si vybaviť čo myslí.„Stál som vo veľkej sieni v 5 ročníku na Vianočnom plese a s tvojim bratom sme do seba liali jeden pohár šampankého za druhým."„Tak na to si teda pamätám, zvlášť ako ste dva dni potom ležali v nemocničnom krídle lebo sa čakalo že každú chvíľu vyvraciate aj črevá." zasmiala som sa. Tým dvom sa kvôli prísnym opatreniam Mcgonagallovej nepodarilo na ples prepašovať whisky tak si dopriali niekoľko litrov šampanského. Pokiaľ si niekto myslí že sa z toho nedá opiť, stačí ak to vyskúša ako oni. Zaručene to zaberie.„Dobre ale to nie je tá podstatná časť." smial sa aj keď vedel že práve toto bola časť ktorú si vybavil každý pri zmienke o tom plese.„Ešte to len začínalo a my sme čakali na naše partnerky. Hrala presne táto pieseň a v tom som ťa uvidel. Kráčala si dole schodmi a vyzerala ako princezná. Heh, úplne ma to dostalo zabudol som že pijem šampus a olial si sako...nedokázal som ťa dostať z hlavy celú noc...no dobre keď ma brali s Alom na ošetrovňu nevnímal som ani že žijem ale keď som ešte vnímal, myslel som na teba." zaškerila som sa.„Takže ty si sa do mňa zamiloval už keď moje srdce patrilo tomu vysokému bystrohlavkému fakt peknému..."„Lily!" ten jeho žiarlivý pohľad stál za všetko. Rozosmiala som sa. „Ale no tak Marcus ani nevedel že existuješ ako mu mohlo patriť tvoje srdce?" nechápal. Nemusela som ani hovoriť na koho myslím, Marcus bol v tom čase bystrohlavský princ, poznal ho každý. „Ach, vy chalani ste nikdy nemali platonickú lásku?" povzdychla som si.„Raz áno. Volala sa Bonnie. Bola u môjho otca na praxi v čase keď bol Derekov otec na služobkách a moji rodičia nás brali do nemocnice. Slintali sme po nej ako buldogy. Bola fakt sexy." rozplýval sa na spomienkach. Urazene som ho buchla do ramena.„Takže prvé dievča ktoré odmietlo dokonalého slizolinského princa?" uťahovala som si z neho.„Volala nás špunti...mali sme 6 rokov keď otec operoval strážila nás." po tejto vete som vybuchla do smiechu až som musela prestať tancovať.„Som rád že som ťa pobavil." mračil sa Scorpius ale mykalo mu kútikmi úst.„A nezamiloval som sa do teba len som...od teba nemohol odtrhnúť oči, úplne si ma zhypnotizovala a...tak fajn asi máš pravdu. Zamiloval som sa a ani som si to neuvedomil." priznal nakoniec.„Čo keby sme ju pustili na svadbe. Na náš svadobný tanec." navrhla som.„To by bolo super." zastavila som sa. Scorpius sa zľakol a ihneď sa vypytoval čo sa deje.„Práve sme oficiálne začali plánovať našu svadbu!" zvýskla som nadšene. Pripadala som si ako malé dieťa na Vianoce.„Dnes je dlhá noc a my už výsledok toho čo bude v noci robiť väčšina máme takže..." zasmial sa a pozrel na moje bruško. „Naplánujem si náš veľký deň." dokončila som za neho.

„Koláčiky, veľa koláčikov."„Scorpius chceš si ma zobrať alebo sa tam len najesť?" smiala som sa. Zatiaľ sme mali prebraté len jedlo.„Fajn tak čo tam treba ďalej?" rezignoval.„Miesto." na to podstatné sme akosi zabudli.„To je ľahké predsa tu." povedal rozhodnuto. „Dole pri jazere kde som ťa prvý krát pobozkal." tá predstava sa mi páčila. Na Rokforte sme spolu prežili všetko.„A čo dátum?" už ostávala len jediná z hlavných vecí.„To neviem, lepšie by bolo asi v lete aj keď cez zimu je Rokfort krásny ale..."„Na jeho narodeniny." navrhla som.„Na narodeniny nášho syna o rok neskôr. Budeme mať dosť starostí s tým že sa nám narodí bábätko, musíme vyriešiť kde budeme bývať, nechcem to unáhliť na toto bude ešte čas. Už som tvoja nezáleží o kedy to bude aj na papieri." Scorpius ma vášnivo pobozkal a jemne objal.„Budeš skvelá pani Malfoyová."„Sme v 21. storočí chcem si nechať obe priezviská." podvihla som obočie.„Máš pravdu meno Potterová - Malfoyová má štýl." vážne to znelo divne. Kto by to bol povedal že sa to raz stane.

Tajomstvo NepriateľovWhere stories live. Discover now