2.

3.8K 134 1
                                    

Prvý deň prebiehal celkom normálne. Všetci už hovorili a veľkej piatkovej slizolinskej párty na začiatok roku, ktorú tak ako vždy organizoval Al so Scorpiusom a ich kumpánmi Zabinym, Nottom a Crabbeom.

„Ahoj." zašepkala som. Scorpius stál na astronomickej veži ako to robil vždy keď chcel byť sám a utápať sa vo svojich myšlienkach o ktorých nemal nikto iný ani poňatia. Zdalo sa že premýšľa či sa má ku mne vôbec otočiť alebo ma len úspešne odignorovať ako to robil celý deň.„Ahoj." prehovoril nakoniec.„Hovorí sa že máte na párty nejaké nové veľkolepé prekvapenie." pristúpila som a tiež som sa oprela o zábradlie. Na to že bol september večer bol akísi chladný.„Hm." zamrmlal neprítomne. Už som ho poznala dostatočne dobre aby mi došlo že nemá v pláne so mnou komunikovať.

„ČUŠTE!" skríkla som a skupinka okamžite stíchla.„Poďme k veci. Vzhľadom k tomu že môj brat bol bábovka a naše tréningy stáli za hovno pripravte sa že vás zničím." všetci na mňa zízali ako na cvoka, ale na to som si už zvykla. Prvý krát to prišlo v druhom ročníku keď som Scorpiusovi a Alovi zlomila nosy po tom ako ma na veľkú noc odlevitovali o 5 ráno do čierneho jazera. Aj cez tie nedôverčivé pohľady vedeli že so mnou sa zahrávať neoplatí. To robí len Scorpius. Robil predtým než sa to medzi nami zvrtlo. Potom to už bolo len o sile zvyku a aby ktokoľvek nemal nejaké podozrenie. Aj napriek malým pochybnostiach hlboko v očiach dokázala som im že to myslím smrteľne vážne. Aby sa nesťažovali trénovala som rovnako ako oni čo spôsobilo že sme sa do šatne takmer plazili.

„Uvedomuješ si že po dnešku máme všetci o ďalší dôvod chcieť tvoju smrť?" zavrčala Rose a s ťažkosťami si vyzúvala topánky. Boli časy keď sa chrabromilský tím skladal iba z našej rodiny. No teraz sme na škole ostali len ja,Rose, Albus, ktorý je verný slizolinčan a Hugo ktorý nie je zrovna športový typ. Kým som sa s každým rozprávala ohľadom názorov na taktiku k blížiacemu sa zápasu všetci už boli prezlečený a chystali na odchod. Ešte len vtedy som ja išla do sprchy. Dala som si horúcu sprchu a asi po pol hodine som sa konečne rozhodla vyjsť.„Do riti." zanadávala som keď som zistila že som si asi zabudla tričko na prezlečenie. Bola som len v uteráku a už mi začínalo byť chladno. Prehrabovala som sa vo svojej taške keď sa od dverí ozval hlas:„Dokázal by som sa na teba pozerať hodiny." bola som prekvapená ani nie tak z toho že tam niekto o takom čase bol ale z toho komu ten hlas patril.„Čo privádza slizolinského princa do chrabromilskej šatne?" opýtala som sa ale naďalej som sa venovala vyberaní oblečenia. Rýchlim krokom prišiel ku mne ruky mi položil na boky a pritisol si ma na svoje telo. Vzpriamila som sa a on sa hneď vrhol na môj krk.„Jeho Potterová princezná." otočila som sa tvárou k nemu v očiach mal túžbu rovnako ako ja. Chcela som ho, tam a hneď.„Mal som prísť skôr stihol by som sprchu s tebou." zašepkal pomedzi bozky.„Teraz môžeš stihnúť niečo iné." uškrnula som sa šibalsky a uvoľnila lem uteráku ktorý sa okamžite zosunul na zem.

Po tom ma Scorpius odprevadil až pred chrabromilskú klubovňu. Nastalo trápne ticho a ja som mala dve možnosti. Vytiahnem to prečo sme sa pár dni spolu nerozprávali alebo sa budem tváriť že sa nič nestalo. Našťastie to rozhodol za mňa.„Dobrú noc Lily, uvidíme sa zajtra po tréningu." dlho ma pobozkal a s jemným úsmevom odišiel.

„Čo sa tak vyškieraš?"„Nevyškieram sa." bránila som sa pred svojou najlepšou priateľkou ale s ňou sa hádať je zbytočné.„Zase si to urobila." uškrnula pre zmenu ona.„Neviem o čom hovoríš." zasmiala som sa a hodila sa na jej posteľ.„Spala si s Malfoyom." povedala hlasnejšie ako som čakala až sa Alice Longbottomová Roseina spolužiačka a jej najlepšia kamarátka zavrtela. Zľakla som sa že sa na to zobudila.„Sklapni keď to niekto zistí..."„Tak bude sranda. Neviem či pre teba ale ja sa teda celkom určite pobavím." usmiala sa sladko. Šmarila som po nej vankúš neznášala som tie jej sarkastické poznámky a už vôbec keď na nich bolo čo i len kúsok pravdy.„Tá tichá domácnosť vám teda dlho nevydržala." jasné že musela rýpať, do pekla s ňou.„Nebola to žiadna tichá domácnosť len..."„Len ti povedal že ťa miluje a ty si ho v podstate odbila s tým že ho máš len na sex." zúfalo som vzdychla.„Vieš že občas ľutujem že sa s tebou vôbec bavím?" zavrčala som na ňu ale Mariah sa len smiala.„Uvedomujem si to. Je veľa hodín potrebujem svoj pravidelný spánok zmizni z mojej postele." zavelila a doslova ma skopla na podlahu.„Aj tebe dobrú noc." vyštekla som a ešte po nej hodila ďalší vankúš. Kým som sa prezliekla a išla si ľahnúť ona už spala ako zabitá. Prevrátila som očami a po chvíli som zaspala aj ja.

Tajomstvo NepriateľovWhere stories live. Discover now