„Scorpius...Ľudia vstávajte!" skríkla som a on okamžite vyskočil a s ním aj Al, Crabbe, Jake a Dreke s Mariah.„Asi budem rodiť." zašepkala som zhrozene.
„Gratulujem slečna Potterová máte synčeka." oznámila mi liečiteľka.
Držala som svojho chlapčeka v perinke na rukách keď sa do nemocničnej izby vovalili úplne všetci na čele s mojim otcom a budúcim svokrom.„Je taký nádherný." rozplývala sa mama.„Ako sa volá?" opýtal sa Al.„Draco Harry Potter - Malfoy." povedala som a oni si vymieňali zmetené pohľady.„Môj nápad to nebol." zdvihol obranne ruky Scorpius.„Vďaka vám to dopadlo takto." usmiala som sa na muža po ktorom nesie meno môj syn.„Volaj ma Draco." opätoval mi úsmev.„A prečo sa volá aj našom otcovi?" nad Albusovov poznámkou som sa zaškerila.„Aby nežiarlil." otec sa tváril akoby videl dementora a všetci ostatný sa schuti smiali.„Už teraz ju mám rád." neodpustil si Draco.„Mimochodom. James a Albus by vám chceli niečo povedať." nahodila mama. „Všetci traja máme rovnaké právo na dom po Siriusovi na Grimvaldovom námestí ale vzhľadom na toto..."„Chceme aby bol len ten dom len váš." silno som objala mojich bratov. Bola som im taká vďačná, bolo to to najúžasnejšie čo pre mňa kedy urobili. Celá rodina nám pomáhala ho dať do obývateľného stavu a my sme sa do týždňa nasťahovali...a nikdy sme neodišli.
O rok neskôr.
„Lily Luna Potterová beriete si Scorpiusa Hyperiona Malfoya za svojho zákonitého manžela?„Áno."„Scorpius Hyperion Malfoy beriete si Lily Lunu Potterovú za svoju zákonitú manželku?"„Áno beriem."„Tým to vás z mne moci zverenej vyhlasuje za manželov, môžete pobozkať nevestu."
„Moja dcéra si zobrala skvelého muža. Keby mi niekto povedal že budem úprimne šťastný že strávi zvyšok života ako pani Malfoyová vysmial by som ho. Dnes viem že jediný blázon by som bol ja keby som nechápal akým šťastím sú jeden pre druhého." príhovor môjho otca pri svadobnej hostine bol neopísateľný. Jeho slová som mi navždy vryli do pamäte rovnako tak slová môjho skvelého svokra: „Musím priznať že ja a Pott...Harry sme sa vždy chovali ako voči sebe ako idioti. Skoro som zošalel keď som si jedného večera išiel zobrať vodu a našiel som v dome jeho dve deti a Lily oznámili že čaká teraz už nášho ročného milovaného vnuka Draca. Môj syn mi vykričal aký som blázon keď s tým nesúhlasím len preto že nemám rád jej otca. Ďakujem že ste nepočúvali naše keci o tom aký sú tí druhí príšerný a dali nám niečo čo naše rodiny spojilo. Nášho vnuka. Ten malý chudáčik má síce za dedov dvoch voči sebe zakomplexovaných starých bláznov...ale má tých najúžasnejších rodičov...ktorý toho našťastie zdedili viac po našich manželkách."
„Môj otec a môj svokor boli ako sa nám zdalo najväčšou prekážkou v našom vzťahu až kým sa neukázalo ako veľmi sme sa mýlili. Stačil náš milovaný synček aby sa prekonali a urobili pre nás SPOLOČNE, nespočítateľne veľa vecí a vieme že sa o ktoréhokoľvek z nich môžeme vždy oprieť. Preto by sme vám radi niečo oznámili." všetci hostia netrpezlivo čakali. Už tak to bol dokonalý deň za ktorý sme vďačili hlavne našim otcom. Nemohli sme im dať väčšie poďakovanie ako:„O 6 mesiacov sa vám narodí ďalší vnuk." oznámila som a tí dvaja sa prvý a posledný krát v živote chlapsky objali. Celé roky nebolo nič čo by spojilo rodinu Potterovov a Malfoyovcov až nakoniec sa to podarilo ich spoločným vnúčatám.
Dva roky po narodení nášho druhé syna Siriusa Lucasa Malfoya som ešte raz otehotnela. Všetci netrpezlivo očakávali príchod Scorpiusa Dylana Malfoya. To sa však nestalo. Nikto nechápal čo sa deje keď ma uvideli ležať so slzami v očiach. Obávali sa najhoršieho ale neboli to slzy smútku, práve naopak. Vtedy sa potvrdilo že nič nie je nemožné. Dracovi Malfoyovi a Harrymu Potterovi som podala ich vnučku Narcissu Mariah. Prvú rodenú Malfoyovú.
Koniec.
YOU ARE READING
Tajomstvo Nepriateľov
FanfictionLily a Scorpius úspešne taja svoj "vzťah" ktorý obaja vnímajú inak. Je to stále iba o vzájomnom uspokojení alebo k sebe rodený nepriatelia cítia niečo viac? Aby toho nebolo málo čo ak sa do toho nešťastnou náhodou zamotajú aj ich rodičia? Čo nakoni...