Ieșisem de la cursuri acum o oră. Normal că nu m-am dus acasă. M-am dus la Ashely,la spital.
Stăteam lângă ea,în sală aflându-se și iubitul ei,care îmi recunoscu imediat fața,dar nu reacționă,păstrându-și calmul ca și cum n-aș fi fost eu cea care putea să moară.
-Iris,îți mulțumesc. Ești o prietenă adevărtă,spuse punându-și mâna peste a mea.
Zâmbisem.
-Deci totul e în regulă? N-ar trebui să ai vreo problemă,e și iubitul tău cu tine.
-Iu..bit?,spuse Ashley privindu-mă ciudat. Aron e prietenul meu. Adică l-am cunoscut imediat ce mi-am revenit în simțuri.
-Adică voi 2 sunteți doar prieteni? Nu vă cunoșteați de dinainte?
-Nu,răspunse Aron sec,căci puneam prea multe întrebări.
Îi aruncasem o privire tăioasă lui Aron,apoi adăugăsem:
-Vreau să vorbesc cu Ashely,dacă nu te superi.
Aron ieși din sală dându-și ochii peste cap. Ce înfumurat.
-Iris,e totul în regulă?,mă întrebă aceasta.
-Până să leșini,erai foarte speriată și plină de sânge. Din câte am înțeles,ți-ai pierdut conștiința din cauza fricii sau așa ceva. Dar de unde era sângele cu care m-ai mânjit și pe mine?
Ashely își închise strâns ochii,apoi spuse:
-Iris,crede-mă,nu-mi mai amintesc nimic. Știu doar că m-am trezit brusc la spital,apoi Aron mi-a spus ce s-a-ntâmplat.
-Spui adevărul? Adică nu-ți mai amintești absolut nimic? Nici o frântură de amintire,nimic?
-Nimic. Absolut nimic. Tot ce-mi spuneți voi mi se pare ireal. Dar,vã cred,de vreme ce mă aflu aici.
Ceva nu era în regulă. Aveam o vagă bănuială referitoare la fostul iubit a lui Ashely.
Plecase din cafenea destul de serioasă în seara aceea. Mă tem doar să nu fi făcut ceva nebunesc. Ceva ce i-ar putea schimba comportamentul.
-Cum îl chema pe iubitul tău?
-Jackson Dilaurents.
Ieșisem din sală în fugă,lăsând-o pe Ashely cu o mulțime de întrebări asupra ieșirii mele bruște.
*
Ajunsă acasă,îl văzusem pe unchiul meu cu o mulțime de hârtii și dosare înșirate în tot livingul.—Ce-s astea?,întreb luând un dosar.
—Nu-l atinge!,tresări unchiul în momentul în care am vrut să-l deschid.
Îl pusesem înapoi,observându-l pe Carol cum căuta ceva ce nu găsește.
—Cauți ceva?,îl întreb căci era cam pierdut cu firea.
—Nu,nu. Mai bine urcă sus la tine-n cameră,am multă treabà aici,îmi spuse.
—Voi pleca în curând. Voiam să te-ntreb dacă Jackson Dilaurents a venit azi la școală.
Atunci Carol mă privi surprins.
—Îl știi pe Dilaurents?
—Teoretic...oricum, a fost?
Urmă o clipă de tăcere, apoi unchiul mă întrebase:
—De ce?
Nu voiam să-i spun de bănuiala mea. Adică voiam doar să-mi confirm că nu e reală și cam atât.
—Pur și simplu,spun dând din umeri.
—Oh,da,a fost,îmi spuse.
—Serios?
—Da.
Răsuflasem ușurată. E bine că Jackson e în viațà. Chiar mă întreb cum m-am putut gândi că Ashley i-ar fi făcut felul.
Cu toate astea,sângele ăla de unde era? Sigur a făcut ceva. Era prea mult ca să fie o julitură sau orice altceva.
Chiar dacă încercam să mă-mpac cu gândul că totul e în regulă,nu puteam. Știam că nu era.
Dilaurents a lipsit azi. Dacă l-aș fi crezut pe Carol asta ar însemna că nu merit să-i fiu nepoată.
Dar acum,aveam 3 întrebări.
1. Ce era cu toate dosarele din living?
2. Unde locuiește Dilaurents?
3. Ce era cu sângele de pe hainele lui Ashely din seara aia?
Întrebările la care am nevoie de răspunsuri.
CITEȘTI
Key.
RomanceDupă moartea părinților mei,am fost adusă în Devon,un orãșel din Anglia,unde aveam să locuiesc cu unchiul meu. Dar orașul ăsta nu era unul normal. Existând doar un singur liceu ,acesta a fost împărțit în 2 clădiri separate ,distanța dintre ele fiin...