—Tu!,țip eu.
—Ce naiba ,Iris?! Ce-ai de urli așa?!,spuse unchiul iritat.
—De ce mi-ai omorât părinții? Pentru o prostie de liceu?,țip eu.
Carol se schimbã la față la auzul vorbelor mele.
—Copil nerod! Ce tot îndrugi acolo?! Treci în camera ta,acum!
—S-a terminat,Carol. Am locuit atâta timp cu un criminal. Tu l-ai omorât pe Key! Mi-ai ucis familia! Toate s-au întâmplat din vina ta!
—Oh ,Iris. Toate le-am făcut pentru tine. Acum să te vãd ce-o sã faci. Mã denunți la poliție? Cât ai zice pește îi concediez pe toți. Hai,Iris. Spune ce o să faci?
Îi aruncasem o privire urâtã,apoi o luasem la fugă pe ușă.
—Iris! Oprește-te, n-ai voie sã...!,strigă Carol ,însă nu-i mai auzisem finalul propoziției.
Fugeam. La mormântul lui. La el. Pentru totdeauna.
*
Stăteam sprijinită de stâlpul aflat chiar lângă mormântul lui.Și plângeam.
—Sunt așa proastã! Abia acum mi-am dat seama...că de fapt el e criminalul. Iartă-mă... N-am putut face nimic....
—Iris!,îi aud vocea unchiului meu de undeva din întuneric.
Preferam să tac.
Apoi,apãru o luminiță,semn că avea lanternă.
—Treci acasã ,o să rãcești rãu de tot! Inspiri aerul ăsta rece ..haide!
—Nu! Pleacă! Dacă-ți pãsa așa mult de mine,nu-mi omorai familia!
—IRIS! TRECI ACASĂ!,țipă unchiul.
Brusc,lanterna îi căzu,la scurt timp auzind niște gâfâieli și în final țipãtul unchiului meu.
—Oprește-te, reuși să zică unchiul. Nu așa ne-a fost înțelegerea!
Unchiul meu era bătut ,iar eu nu reacționam. Dar o merita.
—Pe naiba de înțelegere!,aud cea de-a doua voce.
Vocea aia. Key?
—Key?,întreb timid.
Acesta se opri,căci unchiul nu mai gemea,apoi luă lanterna întreptându-și-o spre față.
El e Key.
—Iris,spuse îmbrățișându-mă. Ce dor mi-a fost de tine!
Nu știam cum să reacționez. El e fantoma lui Key sau un posibil frate geamãn?
—Tu..ești Key?
—Știu că ți se pare greu de crezut,însă da,eu sunt.
CITEȘTI
Key.
RomanceDupă moartea părinților mei,am fost adusă în Devon,un orãșel din Anglia,unde aveam să locuiesc cu unchiul meu. Dar orașul ăsta nu era unul normal. Existând doar un singur liceu ,acesta a fost împărțit în 2 clădiri separate ,distanța dintre ele fiin...