°6°

7.1K 470 332
                                    

Keyifsiz bir şekilde yataktan kalkarak gözlerimi ovuşturdum. Dün ki olay hala aklımdan çıkmıyordu. Benim düşmanım mı vardı?

Ben ne zaman düşman edinmiştim? Üstelik adalet günü bilmemle falan diyordu. Neyin adalet günü?

Oflayarak yataktan kalktım.

Beynim yeterince doluydu bunun için de yoramazdım.

Okul kıyafetlerimi giyerek mutfağa indim.

Vaktimin olmadığını fark edince ayakkabılarımı alarak evden çıktım.

Hızlıca yürürken su almak için karşıma çıkan ilk yere girdim.

Dolaptan soğuk su alıp arkamı döndüğümde bir bedene çarpıp sendeledim.

"Üzgünüm." dediğimde bana döndü. Bu o çocuktu! O gece çikolata krizim tutup dışarıya çıktığımda beni oyalayan ürkütücü ama tatlı çocuk! Bir saniye onun yüzü..

BU ÇOCUK AŞIRI TAŞ

O gece yüzünü karanlıktan dolayı fazla görmemiştim fakat.. Şu an.. Neden bu kadar yakışıklı?

Giyindiği siyah şeylerle ve yüzündeki siyah maskeyle ürkütücü olsada gözleri çok güzeldi.

Ona uzun bir süre baktığımı fark edince kendime geldim.

"Seninle daha önce de karşılaşmıştık. Hani bakkala-"

"Benimle dalga geçecek cesareti nasıl buluyorsun Min Hera?"

Hera mı? Gene mi o? Kahretsin neden herkes bana Hera diyor.

"Üzgünüm ama benim adım Se Yubi, Min Hera değil. Ayrıca yetti artık kiminle konuşsam beni Hera zannediyor." dediğimde bir iki dakika bana baktı. Kaşlarını çatıp gözlerini üzerimde gezdirdi.

Bir şey söyleyecek gibi olup sustu. Arkasını dönerek kadının elindeki poşeti aldı.

"Jungkook bey tekrar bekleriz." dedi kadın rahatsız edici bir ses tonuyla aynı zamanda cilveli bir şekilde.

Parasını verdikten sonra kafamı ona uzatarak konuştum. "Adın Jungkook'mu? Memnun oldum güzel adın var."

Çocuk o kadar yakışıklıydı ki erkekler bile sarkıntılık ediyordur. Ben bile yüzüne bakmadan duramıyordum.

Gözlerini kısarak bana baktı. Sonrasında ise sanki   sinirini bozmuşum gibi oflayarak yanımdan ayrıldı.

Arkasından seslensemde boşa gitti. Resmen görmezden gelindim, sahi bu hep olmuyor da değil.

Dudak bükerek suyu alıp parasını verdim. Dışarıya çıktığımda o hala oradaydı.

Karşı tarafta kızıl saçlı bir kızla konuşuyordu. Kulak misafiri olmak isterdim fakat oraya uzak olduğum için hiçbir şey duyamıyordum.

Kız bi elini Jungkook 'un saçına daldırıp yavaşça okşadığında Jungkook'un sadece sırtını görebildiğimden ne tepki verdiğini bilmiyordum.

Kız kafasını eğerek Jungkook' a yaklaştığında Jungkook motorundan kalkıp kızın çenesini yukarıya doğru kaldırdı.

Sanki şey demiş gibi bir havası vardı "Kontrolün bende sevgilim." falan.
O kadar kitap okuyunca saçma saçma şeyler düşünüyordum.

Kızın saçının bir tanesini kulağının arkasına geçirdi.

Hızlıca ona yaklaşarak dudaklarını dudaklarına değdirdi. İlk başlarda gayet normal öpüşüyor olsalarda sonrasında araya dil girince yoluma devam etmeye karar verdim.

Reset/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin