°10°

6K 466 277
                                    


"Jungkook, neden buradayız?"

Cebinden sigara paketini çıkarıp bir sigara aldı. Sigara içtiğini pek düşünmemiştim.

Çakmak ararken bulamayınca sinirle ağzındaki sigarayı yere atıp bana döndü. Bir kaç adım bana doğru yaklaştığında korkuyla geriye doğru sendeledim.

"Sen! Neden yakından tanımadığın erkeklerin arabasına biniyorsun?"

Kaşlarımı çattım. Jimin'i fazla tanımadığımı ve buraya onunla veya arabasınla geldiğimi nereden biliyordu?

"Bir dakika? Bunu sen nereden biliyorsun?"

Gözlerini gözlerimden alıp başka yerlere baktı. Kısa bir öksürükle boğazını temizledi.

"Bunun konumuzla alakası yo-"

"Konumuz ne Jungkook? Biz neden buradayız?"

Sinirli ve bir o kadar alışık olduğum surat ifadesiyle bana baktı.

"Sen çok fazla soru soruyorsun."

Oflayarak yanımda duran kayaya oturdum. Denize bakıp derin bir nefes aldım. Kısa bir süre sonra Jungkook sessizce yanıma oturunca toparlandım.

Gizlice ona bakıp tekrar gözümü denize çevirdim.

Şu çocuğun bi yan profilini çekmek ne güzel olurdu. Tabi sevgilisi bunu benden önce düşünmüştür. Aahhh ne düşünüyorum ben, peşimde onca şey varken.

"Okuldan neden kaçtın?" dediğinde cevap verip vermemek arasında kararsız kaldım.

"Bu seni neden ilgilendirsin ki?"

Belki anlatmak için yanımda kimse olmadığı gibi şu an delicesine ona dökülme isteğim vardı. Nedense şu an güvende hissediyordum. Ona güvenebileceğimi hissediyordum. Neden bilmiyorum fakat içimden bir ses ona olan biten herşeyi anlatmak istediğimi dile getiriyordu.

Onunla ilgili ne kadar çok kuşkum olsa da hislerim onun olmadığını söylüyordu. Gerçi bilmiyorum böyle bir durumda hislere mi güvenilir..

Fakat zaten bir tane hata yapmıştım gerisini de kendi sorumluluğuma alacaktım.

"Bana okulda ne olduğunu söyler misin?"

Yutkunarak ona kaçamak bakışlar attım. Ağzımı konuşmak için araladım.
"Sadece biraz bunaldım.."

Daha gerçekçi bir sebep söylemem için gözümün içine baktı.

"Şu aralar sıkça tuhaf halisinasyonlar mı dersin gözüm açık rüya mı görüyorum bilmiyorum fakat sanki gördüklerimi yaşadım gibi geliyor ve bu beni korkutuyor."

Kuruyan dudağını yaladığında ilgimi denize odakladım.

"Bu daha önce de oluyor muydu?"

Hemen cevap verdim.
"Evet fakat bu kadar sıkça değildi. Aldığım ilaçlar sanırım daha kötü yaptı." diyerek ufakça gülümsedim.

Tekrar konuşmaya devam ettim. "Sanki gittikçe birşeyler eksik gibi hissediyorum, tamamlanmamış gibi."

Jungkook sanki hiç duymadığı şeyler duyuyormuş gibi garip bir yüz ifadesi takındı. Onunda aklını karıştırmıştım.

Şu an ona bunları neden anlattığım ile ilgili hiçbir fikrim yoktu.

Yakınımda olduğu için nefes alış verişlerini denizin sesinden daha net duyuyordum. Onu izlemeyi sürdürüyordum ta ki bana bakıp "noluyo" bakışı atana kadar..

Reset/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin