1 Yıl Sonra;Jeon Jungkook'un anlatımından,,
Gömleğimi sonuna kadar ilikledim. Fakat sonra fazla resmi olur diye iki tanesini açtım. Ceketimi alarak üstüme geçirdim. Bavulum çoktan hazırdı. Çiçeği de Kore'den alacağıma göre eksik birşey yoktu.
Derin bir nefes verdim ve son kez baktım etrafıma. Uçağa binip koltuğuma oturdum. Kulaklığımı kulağıma taktım ve geriye yaslandım. Üzwirödeki heyecanı atamıyordum bir türlü. Hiçbir zaman bu kadar heyecanlandığımı hatırlamıyordum. Daha 15 saatlik bir yolculuğum vardı.
Gözlerim kapalıyken onu düşündüm. Düğünümüzü, çocuklarımızı, evimizi, yaşamımızı.. Hayal edersem belki çoktan Kore'ye varmış olurum. Diyerek rahatça kollarımı göğsümde birleştirdim.
🍀
Gelmiştim, buradaydım sonunda. Gelen taksiyi durdurarak bindim ve nereye gideceğini tarif ettim. Taksideyken etrafa bakınıyorum ve bir çiçekçi görür görmez durdurdum.
"Bir dakika bekler misiniz?" diye sorduğumda adam kafasını salladı nazik bir şekilde. Arabadan indim ve güzel gözüken çiçekelre baktım. Hangisini seçeceğim için kararsızdım. Ona hangi rengin yakışacağını düşündüm bi an. Beyaz, papatyalar.. Bence onda mükemmel dururdu. Hemen parasını verip aldım ve taksiye bindim tekrardan.
Geriye son birşey kalmıştı alacaklarlarımdan..
Candan dışarıyı bakındım ve yol boyunca onun yüz ifadesinin düşündüm.
...
Taksiye para ödeyerek evime geçtim. Arabamın anahtarını alıp çıkacaktım sadece, yapacağım başka bir iş yoktu şu anlık. Çünkü herşeyden önce gitmek istediğim tek bir yer vardı.
Dışarıya çıkıp 1 yıldır hiç kullanmadığım arabama bindim. Yavaşça çalıştırmayı başarınca gülümseyip kemerimi taktım. Son bir yere uğrayacaktım. Bana oldukça yakındı fakat bir an önce gitmek için arabayla gidiyordum.
Geldiğim yere yakınlaşınca arabayı park ettim hemen. Koşarak dükkana girdim. Etrafa bakındım ve parlak bilezikler gözümü almıştı. Gülümseyerek bana bakan kadına sordum.
"Kız arkadaşıma evlilik teklifi edeceğim, acaba hangisini alsam beğenir?"
Kadın bir sürü örnek gösterdi ve bende parlak şeylere baktım. İçlerinden en güzelini bulmuştum bile. Beğendiğim an aceleyle parasını vererek dışarıya çıktım. Kalbimin hızlı atmasına karşı sakin kalmaya çalıştım.
Arabama binmeyecektim çünkü onun evi bir sokak ötedeydi. Ve koştuğum için gelmiş bile sayılırdım.
Uzaktan gözüken evine karşı rahatladım ve derin bir nefes aldım sakinleşmek için. Daha ne söyleyeceğime bile çalışmamıştım, umarım bir hata yapmazdım.
Birkaç adım daha attım ve kapının önünde durdum. Saçlarımı düzelttim, sesimi kontrol ettim ve kafamdan söyleyeceğim birkaç şeyi uydurdum.
Nihayetinde elim kapıya gitti ve çaldım yavaşça. Kapı açılmadı. Bir kez daha çalıp uzun bir süre bekledim. Fakat gene açılmamıştı. Olmadığını düşünüp geri adım atacakken kapı açıldı.
Gülümseyerek çiceğimi sıkıca tuttum.
Fakat beklediğim kişi,
O değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reset/JJK
FanfictionYubi katilin kim olduğunu bulmak için kendi geçmişine bakması gerekiyordu.. Geçmişi ise, hatırlamak istemediği en büyük korkusuydu. -TAMAMLANDI [#9 HAYRANKURGU] [ #5 Devil ] [ #1 Killer]