"Burda ne işin var senin?"
Karşımdaki üstü çıplak ve duştan yeni çıktığından dolayı her yeri ıslak bir şekilde kapıya dayanmış Jungkook'u görmek her ne kadar beklemediğim bir şey olsada şu an durum önemliydi.
"Mü-müsait olmadığın bir zaman da geldim sanırım?" kekeleyerek çıkan lafımla arkadan kolumu cimcikleyerek kendime gelmem için rahat davranmaya çalıştım.
Fakat içimde ki korku bitmek bilmiyordu.
İlk başta kendi üstüne bakarak tekrar bakışlarını bana çevirdi.
"Buraya neden geldin?"
Sanırım beni içeriye davet etmeyecekti. Öyleyse onu burda da sorguya çekebilirdim.
"Sana bir kaç soru sormaya geldim Jungkook."
O tuhaf bakışlarını üstümde gezdirerek hiçbir şey demeden bana bakıyordu.
"Sorularına ayıracak zamanım yok, şimdi git buradan."
Kapıyı son anda kapatıcakken ayağımı araya koydum.
"Jungkook, her ne kadar benle konuşmayı sevmesende veya beni sevmesen de sana sormam gereken şeyler var beni dinler misin?"
Ayağımı geri çektiğimde kapıdan kafasını uzatarak sinirli bir şekilde kolunu kapıya koydu.
"Sen hasta mısın? Yoksa başına tekrar bela mı almak istiyorsun?"
Neden sanki karşısında düşmanı varmış gibi konuşuyordu?
"Söylesene nasıl bu kadar kaba olabiliyorsun Jungkook?"dedim kaşlarımı çatarak.
Gözlerimin içine içine bakıyordu. Gene o anlamlı ama benim asla anlamadığım bakışlar..
Eve almayacağını anladığımda bir adım geriye gittim.
"Konuşmak istemiyorsan sorun değil veya evin müsait değilse eve almak istememende.. sadece kabaca değil de kibarca kovsan belki biraz insanlık yönünü ortaya çıkartır."
Arkamı dönüp gitmek için yeltendiğimde belki arkamdan gelir umuduyla yavaş yürüyordum fakat kapıyı sertçe kapatması hayallerimi suya düşürdü.
Onun katil olup olmadığını onu tanımadan nasıl anlayacaktım?
Olayın üstünden haftalar geçmişti ve polisler hala suçluyu arıyordu.
Aynı zaman da bende.Fakat her defasında başarısız oluyordum. Aklıma gelebilecek tek bir kişi oluyordu.
Onunla da bir kez bile konuşamıyordum.
Öğrenmem gereken 2 kişi vardı. Belki de bu tek bir kişiydi.
Birisi 1 aydır instagramdan yazıştığım ve asla adını öğrenemediğim, gizli saklı şeyler yazan ve beni Hera diye bir kızla karıştıran kişi.
İkincisi ise evime birini yollayan, aynı zamanda masum bir insanı işgence ederek öldüren katil..
Elimde olan bir kişi varsa o da Jungkook'un olması.
Belki İnstagramdan konuştuğum kişi o olmayabilirdi fakat Hera demesini göz ardı edemezdim.
Bunu sadece yüzüme karşı Jungkook demişti.
Aynı zamanda bu olayların hepsi Jungkook ile tanıştığım zamanlarda oldu. Markete giderken karşılaştığımda sabah ürkütücü bir mesajda "evin adresini bulmuş olsam ne yapardın?" yazısını görmem.
Giyinişi, soğuk kişiliği, gizemliliğini de göz önünde bulunduracak olursak.
Katil Jungkook olur öyle değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reset/JJK
Fiksi PenggemarYubi katilin kim olduğunu bulmak için kendi geçmişine bakması gerekiyordu.. Geçmişi ise, hatırlamak istemediği en büyük korkusuydu. -TAMAMLANDI [#9 HAYRANKURGU] [ #5 Devil ] [ #1 Killer]