İyi okumalar,,
Nacheong'un ısrarıyla gece onda kalmıştık. Mark aslında bugün gidecekken sırf benim için gitmek istemediğini söyleyip zorluk çıkarınca Nacheong'un kabul etmekten başka çaresi kalmadı.
Nacheong odasına girdiğinde ben koltuğa yorgan sermeye başladım. Mark uyumayacağını söyleyerek dışarıya çıktığında Jungkook yerdeki yatakta çoktan on ikinci rüyasına dalmıştı.
Bende çok geçmeden koltuğa kafamı koyduğum gibi uykuya daldım.
🍀
Gözlerimi açtığım anda Nacheong'u önümde kahvaltıyı hazır etmiş bir şekilde dururken buldum.
Bu kız hangi ara böyle oldu. Ne oluyor..
Kalktığım anda kolumdan tuttuğu gibi yere düşürüp elime çatalı tutuşturdu.
"Elimi yüzümü yıkama-"
Kolumu çekti tekrardan.
"Hiçbir şey olmaz, ye."
Yutkundum. Önümdeki güzel kahvaltıdan bir kaç çatal aldım. Nacheong hiçbir şey yemeden beni izliyordu. Tam ben soracakken o konuştu.
"Ben yedim, sen ye."
Yemeye devam ettim. O ise sevinçle gülümseyip ayağa kalktı.
O sırada Jungkook'un burada olmadığını fark ettim.
Etrafıma bakınınca Nacheong sırıttı. Anlamıştı onu aradığımı. Konuştu hemen."Jungkook, Mark'la beraber arka bahçedeki havuza gitti."
Beraber havuza mı gitmişlerdi?
Ne..
O sırada Nacheong ellerini birbirine vurdu. Bende onun baktığı tarafa baktım.
"Geldiler nihayet." Söylenerek mutfağa geçti.
Bende ayağı kalktığım an gördüğüm görüntüyle hareketsiz kaldım.
2 erkek,
Üstü çıplak,
Sert karın kasları,
Ve omuzlarında bir havlu,
Cehenneme vip bilet falan mı aldım bu ne!
İkisi içeriye girdiğinde gözlerimi ıslak vücutlarından alamadım. İstemeden sırıttım. Karşımda lezziz bir görüntü var kim sırıtmaz! Bu gökten çikolata yağması gibi harika bir durum!
Jungkook'un ıslak saçlarına baktığımda o tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. Konuştu.
"Niye sırıtıyorsun?"
İç çekerek söylendim.
"2 kaslı erkek karşımda omzuna havlusunu asıp ıslak saçlarını geriye atıyor."
Jungkook kollarını göğsünde birleştirdiğinde ne dediğimi gene yeni fark ettim.
"Ne var bunda" Jungkook konuştuğunda gözlerimi kısıp ona baktım. Mark sırıtırken, Jungkook ciddiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reset/JJK
FanfictionYubi katilin kim olduğunu bulmak için kendi geçmişine bakması gerekiyordu.. Geçmişi ise, hatırlamak istemediği en büyük korkusuydu. -TAMAMLANDI [#9 HAYRANKURGU] [ #5 Devil ] [ #1 Killer]