°16°

5.5K 434 336
                                    


"O zaman.. Neden bana söylemedin?"

Sorularımdan bıktığını görebiliyordum fakat söz verdiği için hepsine bir güzel cevap veriyordu.

"Canım istemedi. Ayrıca kimse bana emir veremez."

Bu demek oluyordu ki Jungkook o gün benim yüzümden dövülmüştü. Katil yani M.J Jungkook'u dövdürtmüş ve bana bir not vermesini söylemişti. Yani o notta ise "Yanında olan herkesi birer birer kaybedeceksin. Ah.. Doğru ya Jungkook'tan başka birini göremiyorum. Sanada zaman gelecek Hera.." yazıyordu. Bu demek oluyordu ki katil benim sevdiklerime zarar vermek istiyordu fakat yanımda Jungkook'u görüp onu değer verdiğim biri sanınca benim yüzümden dövdürtmüştü..

Çocuk resmen boşu boşuna bu hale gelmişti. Üstelik birde onun üstüne gitmiştim.

Aklıma birden benim yüzümden ölen kız geldi.. Cesedi duvara asılmıştı. Hiçbir suçu yokken o güzel kız.. Benim yüzümden öldürülmüştü. Gözlerimi sertçe kapatıp açtım. Şu an bunu düşünmek istemiyordum. Tekrar Jungkook'a döndüm.

"Özür dilerim ben.. Herneyse gerçekten özür dilerim Jungkook.."

Fakat masum olması Nacheong'un anahtarının onda olmasının nedenini açıklamıyordu.

"O zaman o anahtar neydi?" Dedim.

Gözlerini başka tarafa çevirdi. Buna pek yanıt vermek istiyor gibi gözükmüyordu. Ağzını araladı.

"Anahtarı o gün beni döven adamlar kaçarken birisinin cebinden düştü. Banada tanıdık geldiği için aldım."

"Tanıdık mı geldi? Nasıl yani?"

"Anlatacağım. Sende beni iyi dinleyeceksin."

Kafamı tamam anlamında salladım.

"Bu anahtarı ilk görüşüm değil..
İkinci görüşümde.."

Kaşlarımı çatıp ne demek istediğini anlamazcasına bakınca tekrar konuştu.

"Bundan 5-6 ay önce bir ofiste askılıkta asılı olarak gördüm bu anahtarı.. Tamam belki farklı olabilir ama eminim aynı süslemeler ve aynı anahtar tarzı. Ve bundan önce bir kez daha görmüştüm."

Hemen lafa atıldım. "Yani ilk görüşün 5 ay önce değildi? Ne zamandı o zaman?"

"2 yıl önceydi. Veya 3 tam bilmiyorum."

Gözlerimi büyüttüm. Hafızası baya genişti belliki.

"Eminim gördüğüm anahtarlar aynıydı. Üçüde aynı. Üçününde farklı olup birbirine böyle benzemesi tuhaf kaçardı zaten böyle bir şans olmazdı."

Ben konuşacakken ağzını aralayınca susup konuşmasına izin verdim.
Derin bir nefes alıp verdi.

"Bundan 2 yıl önce ise gece yarısı markete giderken yolda kapşonlu bir genç camdaki kızla cilveleşiyordu. Sonra umursamadan geçip giderken kafama  sert birşey çarptı ve önüme düştü. Anahtar olduğunu fark ettim. Kız camdan kafama atmıştı. Sinirle döndüm. Fakat kız özür diledi erkek arkadaşına atmaya çalıştığını söyledi. Sonrasında anahtarı elime alıp iyice baktım ve kapşonlu yüzünü görmediğim çocuk elini açınca ona attım. Yüzü karanlıktan dolayı hiç gözükmüyordu ama gözlerini kapatan saçı siyahtı. "

Anlamaya çalışıyordum. Eğer bu gerçekten Nacheong'un anahtarıysa Jungkook gerçekten bu anahtarı gördüyse..

Nacheong o camdaki kızdı.

Düşüncelerimi kesen Jungkook'un sakin sesi oldu.

"Anlayacağın kız yedek ev anahtarını sevgilisine vermişti."

Reset/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin