*Avustralya’ya özgü olan ve Hint Taipanı olarak da bilinen bu yılan türü, dünyanın en zehirli yılan türü olarak değerlendirilir.
Yorumlarınızı okumak için özlemle titriyor yüreğim... fazla bekletmeyin 💓💓
@busenur_cftlk instagram adresim 📞 burada bana ulaşın konuşalım 🤗
***
Bir serçenin bulutlara sarılması hissi gibiydi içim. Umutlu bir imkansızlık kol kanat germişti. Umutlu bir imkansızlık... Buradaki anlatım bozukluğu kadar deliceydi fikirlerim. Tamir edemiyordum kendimi. Her defasında tırmandığım uçurum tekrar mezarım oluyordu. Elimde oyuncak ayım, üzerimde beyaz elbisem... Gözlerim kan çanağı ve yaşım beş. Hep o zaman diliminde bir ileri iki geri yapıyorum. Acı bitmiyor. Unutmak? Asla. Bir gemi kalkıyor limandan. Yolcusu olmayan bir yolcu gemisi bu. Umutlarım var içinde. Yaşamak isteyip yaşayamadıklarım. Dumanı çığlık atıyor. Ben duyuyorum. Her gün bir önceki günden daha çok ölüyorum.Kurşun dudaklarının yaptığı işkenceyi bitirdiğinde derin bir nefes almıştı. Zihnim bağırıp çağırıp saldırıya geçmek istiyordu. Ancak kalbim... sahi ona ne oluyordu şimdi? Çok fazla atıyordu.
"Anlamıyorum," bedenini hızla itip saç diplerimi çekiştirdim.
"Kahretsin ki seni anlamıyorum!"Kaşlarını çatmıştı. Her defasında aynı şeyi yapıyordu. Saniyede bir hafızasını siliyor gibiydi.
"Bana bak Lan! Bana ne yaptığına bak!"
Nefes aldım. Aldığım hava ciğerlerimi yakmıştı.
"Bir daha yüz yüze dahi gelmeyelim duydun mu?"
Gülüyordu. Ve gülüşü tüylerimi diken diken edecek cinsten tehlikeliydi.
"Itiraf et." Anlamamıştım. Neyi itiraf edecektim?
"Ne bok diyorsun yine sen?"
Kolunu trabzana dayayıp denizi seyretmeye başladı. Ben bu kadar çıldırmışken onun sakin oluşu deli ediyordu beni.
"Korkuyorsun. "
"Eğer korksaydım senin kıyılarında gezinmezdim,Kurşun Yalım. Eğer ben korksaydım,"
Bakışları bana çevrilmişti.
"Evet. Eğer sen korksaydın?" Devamı yoktu. Hayatım gibi cümlelerim bile yarımdı.
"Korkmuyorum işte!"
"Yapma Denis. Yalanlarla avutuyorsun kendini, sen doğru ne biliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN AYAK İZLERİ
Novela JuvenilSırların ve gölgelerin içinde gizlenmiş, kırılmış bir meleğin güzelliği. ***