Κεφάλαιο 1

5.3K 184 10
                                    

Να έχετε υπομονή. Προσπαθώ να περιγράφω όσο καλύτερα γίνεται τα γεγονότα και ίσως γινεται βαρετή η ιστορία.
Τα κεφάλαια ειναι μικρά μα συνήθως ανεβάζω 2 κάθε μέρα.
Μην κρίνεται την ιστορια μου μόνο απο το πρώτο κεφάλαιο. Από το 3-4 και μετά, γίνεται πιο ενδιαφέρον.
Ευχάριστώ όσους θα τη διαβάσετε!
_____________

"Αγαπητό μου ημερολογιο,

πρέπει να αλλάξω. Πρέπει να σταματήσω να είμαι ανασφαλής και να φοβάμαι να εκφραστώ. Νιώθω πως όλοι με βαριούνται και πως δεν αξίζω πολλά. Δεν θα αφίσω τον εαυτό μου να συνεχίσει να νιώθει έτσι. Τέλος! Και το πρώτο βήμα για να γίνει αυτό ειναι να σταματησω να γράφω εδώ. Είμαι 17 χρονών πλέον και πρέπει να βρώ τον εαυτό μου. "

Αυτες ήταν οι τελευταίες λέξεις που έγραψα στο ημερολόγιό μου.

Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο την κολλητή μου, την Ελπίδα.
"Ελπιδάκι είχες δίκιο!", της λεω ενθουσιασμένη.
"Όπα όπα κάτσε καλέ!! Σε τι πράγμα είχα δίκιο? Αν..και εδώ που τα λέμε πάντα έχω δίκιο αλλά εντάξει", ειπε κάνοντας πλάκα.
"Αποφάσισα να σταματήσω να είμαι διστακτική. Θα αρχίσω να απολαμβάνω οτιδήποτε συμβαίνει και θα σταματησω να σκευτομαι αρνητικά!"
"Χαίρομαι πολύ που επιτέλους κατάλαβες οτι <<κράταγες>> πίσω τον εαυτό σου. Αρα αυτό σημαίνει οτι αυριο θα έρθεις μαζί μου στο πάρτι του Χάρη!", λεει και με βρίσκει προ εκπλήξεος.
"Εμ...πρέπει ε?", η αλήθεια είναι οτι μόλις έχασα την σιγουρια που είχα πριν λίγο.
"Ναι ναι ναι πρέπει! Αφου θα περάσουμε καλά. Θα είναι και ο Γιάννης εκεί."
"Ενταξει...ξέρω οτι αν βάλεις κάτι στο ξερό σου το κεφάλι δεν πρόκειται να κάνεις πίσω. Απο το να με πρίζει για το επόμενο διωρο, προτιμώ να έρθω", βέβαια νομίζω οτι όντως θέλω να πάω. Ούτε εγω δεν μπορω να βγαλω άκρη για το τι θέλω τελικά.
"Πως με ξέρεις, πως με ξέρεις." επαναλαμβανει με παιχνιδιαρικο υφος.
"Αρα τα λέμε αυριο. Θα έρθεις απο εδω να ετιμαστούμε μαζί?".

Τελικά δεν μπορουσε να έρθει εκείνη σπίτι μου. Αποφασίσαμε να πάω εγώ εκέι, και αφου μου ειπε και εκεινη τα νεα της, δηλαδη, απλά οτι τελικά ο Χρήστος της ζήτησε επιτέλους να βγούνε, κλείσαμε.

_________
Και κάπως έτσι αρχίζει η πρώτη μου ιστορία.
Ελπίζω να σας αρέσει. Αν θέλει κάτι διόρθωση στείλτε μου inbox ή γραψτε στα σχόλια.
Ευχαριστωωωω <3

°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°Where stories live. Discover now