Κεφάλαιο 9

1.4K 131 6
                                    

Η ώρα ηταν περασμένες 2.

Εκτος του οτι εβρεχε, εκανε και αρκετο κρυο. Τα πραγματα μου ηταν μέσα, ημουν μονη μου κατι απο το υποστεγο την εισοδου του μαγαζιου. Ξαφνικά εμφανίζεται απο τη γωνια να περπαταει και να κατευθηνεται να μπει ξανα μέσα.

Δεν του μιλάω...δεν ηθελα να καταλαβει οτι εκλαψα. Εκείνος όμως με βλέπει και ερχεται προς το μέρος μου.

"Γιατι μόνη εδώ? Ο τύπος μέσα δεν κάλυψε τις αναγκες σου και βγηκες εξω να περιμενεις μηπως περασει κανεις αλλος να του κατσεις?"

~Πλευρά μου~

Μόλις με ειπε πουτανα ή μου φανηκε? Δεν..δεν γινεται ολοι να ειναι ιδιοι...Πώς γινεται εκει που πιστευεις σε καποιον να ερχεται και να σου αποδεικνυει πως για αλλη μια φορα πιστεψες σε λαθος ανθρωπο... Πιο πολυ ομως τα βαζω με τον εαυτό μου. Ολο δινω ευκαιριες και ολο απογοητευομαι...Ήταν διαφορετικός. Του ειχα μιλησει μονο 2 φορες και μου ειχε αλλαξει ολο μου το κοσμο. Σαν το πριγκιπα του παραμυθου..."Ξυπνα Ελινα...δεν υπαρχουν πλεον πριγκιπες..."

~Πλευρά του~

Γαμω το κεφαλι μου! Τι στο πουτσο λες ρε μαλακα!!? Μπράβο! τωρα δεν θα θελει ουτε να σε ξαναδει μπροστα της. Βεβαια, της αξιζε! Ετσι όπως κουνιοταν με τον αλλον μπροστα σε τόσο κόσμο. Σαν αυτα τα ξεκωλα που το μονο που ψαχνουν ειναι καποιος να τις πηδηξει. Μαλακα Αγγελε, δεν ειναι ίδια με τις αλλες! Μην το παιζεις ανηξερος. Ξέρεις οτι και εσύ φταις!

Εγώ τον χαστουκισα και ετρεξα να φύγω. Δεν ηξερα προς τα που θα πηγαινα, αλλα δεν μπορουσα να τον βλεπω αλλο μπροστά μου.

Δεν προλαβα να κανω πολλά βήματα, αφου εκείνος με επιασε απο το χέρι και με κόλλησε στον τοιχο ενος κτηριου που βρησκοταν διπλα.

"Μην φευγεις! Δεν τελείωσα!", ειπε αυστηρά.

"Γιατί; Τι άλλο θες ; Νομιζω είπες οτι ήθελες. Δεν χρειαζεται να ακουσω κάτι άλλο" Δεν θελω να βαλω τα κλαματα μπροστά του...

"Το χρειαζομαιι ομως εγω να σου πω αυτο που θέλω.", λέει, μα αυτην την φορα πιο αδυναμα.

"Κοίτα Άγγελε, δεν θελω να σε ξαναδώ. Απλά μην μου ξαναμιλήσεις. Είσαι σαν ολους τους υπολοιπους."

"Ναι.. είδαμε και εσενα που καθοσουν και τροβόσουν στον άλλον. Πολυυυ ανωτερη!", αντιλέγει με ειρωνικό τόνο.

"Εγω το εκανα για να ζηλεψεις! Αλλα εσύ είσαι βλάκας! Δεν ξέρω καν γιατι να ζηλεψεις. Απλα εγω όταν σε ειδα με την αλλη αυτό εκανα. Και δεν καταλαβαινεις τίποτα. Δεν-" ενω εγω μίλαγα εκείνος με διέκοψε.

"Και τα καταφερες."

"Τίποτα δεν καταφερα. Μονο να απογοητευτω ξανά. Παράτα με"

Τι εννοει; Δεν καταλαβα. Εχω πιει... δεν νιωθω πολυ καλα. Ζαλιζομαι...Δεν μπορω να τον ακούσω καθαρά.

__________________

Θα ήθελα να μου πείτε αν προτιμάτε να ανεβαζω μεγάλα 'part' αλλα πιο αργά ή μικρά (όπως αυτά μέχρι τώρα) που θα τα ανεβάζω πιο γρηγορα.

Παρακαλώ πείτε μου την γνωμη σας <3

°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora