Το κεφάλαιο αυτό θα είναι και το τελευταίο. Γι αυτό το λόγο θα είναι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα, αφού καταρχιν η αφήγηση δεν γινεται απο την κοπέλα.
___________
Η Ελίνα άργησε πολύ να μάθει οτι όντως ο Άγγελος την πλησίασε για χάρη ενός στοιχήματος. Στην αρχή θυμωσε πολύ μαζί του αλλά εκεινος, αυτη την φορά με πράξεις, της απέδειξε πως μπορεί ολα να ξεκίνησαν απο μία βλακεία, αλλά δεν πρόλαβε να περάσει πολύς καιρός, ωστε και εκείνος να αρχισει να νιωθει πράγματα για εκείνη.
Άγγελος: "Ό,τι σου έχω πει είναι αλήθεια...Κάθε 'σε αγαπώ', κάθε 'μου λείπεις'...Μα τον Θεό, δεν ξέρω τι θα κάνω αν σε χάσω..."
Ελίνα: "Πηγες να παίξεις μαζί μου! Πόσα άλλα ψέματα μου εχεις πεί ρε γαμώτο;!", φαινόταν απογοητευμένη.
Άγγελος: "Σε είδα εκείνη την μέρα στο κλαμπ και κρίνοντας απο την εμφάνισή σου σε πέρασα σαν όλες τις άλλες. Έγινε και αυτή η σκηνή με αυτόν τον φλώρο και...απλά περίμενα κάποια..."
Ελίνα: "Κάποια τί Άγγελε;!"
Άγγελος: "Κάποια λιγότερο σαν εσένα, λιγοτερο ξεχωριστή...Αλλά μετά γνωριστήκαμε και καταλαβα πως δεν ησουν σαν τις άλλες και αρχισα να νομιζω οτι ισως ησουν ολα οσα εψαχνα να βρω..."
Τα μάτια του σταθερά, κοιταγαν τα δικά της. Φαινόταν σοβαρός και ειληκρινής πέρα απο κάθε φορά!
Καταφερε και κέρδισε μια δεύτερη ευκαιρια για να της αποδείξει πως ο έρωτάς τους ήταν αληθινός. Εκείνη ήταν ερωτευμένη μαζι του και δεν ηθελε να χωρίσουν. Έκανε αυτην την υποχώρηση, και δεν το μετάνιωσε, αφου εκείνος της έδειχνε πλέον πως ένιωθε για εκείνη και ποσα σήμαινε για αυτόν.
Αυτό που ένιωσε η Ελίνα για τον Άγγελο ήταν κάτι μοναδικό για εκείνη. Με την πάροδο του χρόνου τελικά άλλαξαν και οι δυο. Εκεινη καταφερε να αγαπήσει τον εαυτό της και να εκφράζεται πιο εύκολα. Εκείνος έμαθε τι θα πει να είσαι ερωτευμένος και να βαζεις τον άλλον πανω απο εσένα. Και σίγουρα, ωρίμασαν και οι δύο.
Έμειναν μαζί για ενάμιση περίπου χρόνο ακόμα. Εξαιτίας της πίεσης των πανελλαδικών χώρισαν. Η αλήθεια είναι οτι λογω των σχολικών υποχρεώσεων, άρχισαν να παραμελούν ο ένας τον άλλο. Δεν ξερουμε ομως ποιος χωρισε ποιον και δεν εχει και σημασια.
Αρχικά προσπάθησαν να μείνουν φίλοι αλλά δεν τα κατάφεραν και πολύ καλά. Σταμάτησαν να μιλανε. Πέρασε καιρός και κανείς θα ελεγε πως ο ένας είχε ξεχάσει τον άλλον, μα αν ποτέ τους έβλεπες στον ίδιο χώρο, θα καταλαβαινες πως κάτι τέτοιο δεν ισχυει. Πάντα, όταν κοιτούσε ο ένας τον άλλον, διαισθανόσουν το πάθος του Άγγελου για την Ελίνα και την αγάπη της Ελίνας για τον Άγγελο.
Δεν ξαναέγινε κάτι μεταξύ τους...τουλάχιστον, όχι όσο σπούδαζαν.
_________
Έδω λοιπον τελειώνει η πρώτη μου ιστορία! Δεν έχει το happy end που ίσως περιμένατε αλλά τι άλλο θα μπορούσε να γίνει στη σχέση δυο εφήβων...δύσκολα θα έμεναν για πάντα μαζί. Προσπάθησα να είναι όσο το δυνατόν πιο αληθοφανής.
Επιπλέον με ρώτησε κάποιος 'Πως ειναι δυνατών η Ελινα να πιστεψε τόσο εύκολα τον Άγγελο στο Κεφ.31;'.
Οταν εισαι ερωτευμένος δεν μπορείς να είναι αντικειμενικός. Πιστευεις αυτό που σε συμφέρει να πιστεψεις γιατι πολύ απλά δεν θες να χάσεις τον άλλον. Μέσα της λοιπόν μπορει να ήξερε οτι ο Άγγελος της ειπε ψεματα, οτι δεν υπήρξε ποτέ στοιχημα, αλλα δεν ηθελε να το πιστέψει...
Αυτά για τώρα :)
Ευχαριστώ πολύ όσους διάβασαν την ιστορια μου, όλους οσους με βοήθησαν με τα σχόλιά τους και μου έδειξαν πως τους άρεσαν τα κεφάλαιά μου με τις ψήφους τους.!
Νέα Ιστορία: Εδώ για εσένα!
VOUS LISEZ
°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°
Roman pour Adolescents"H Ελίνα, μια κοπέλα χαμηλών τόνων και χωρις μεγάλη αυτοεκτίμηση, αποφασιζει να αλλάξει, να γινει μια δυναμικη κοπελα και να ζησει εντονα καθε στιγμη. Με την βοήθεια την καλύτερης της φίλης, της Ελπίδας, θα καταλαβει πόσο ωραία μπορεί να είναι η ζω...