Κεφάλαιο 2

2.1K 157 2
                                    

Αφου λοιπόν κλείσαμε με την Ελπίδα, πηγα και άρχισα να ψάχνω τι να φορέσω στο πάρτι. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙΠΟΤΑ!  Βασικά είχε πολλά ρούχα αλλά τίποτα δεν ήταν για πάρτι. Συνηθως εγω φοραω φορμες και χαλαρες μπλουζες ωστε να κρυβω οσο μπορω τα παραπανω κιλά που έγω. "ΑΑΑ οχι πάλι! Ελίνα ξεκόλλα! Είσαι μια χαρά!" είπα στον εαυτό μου και ισως το πιστεψα λιγάκι. Γίνομαι υπερβολή πολλές φορές. Πάντως, όντως δεν ειχα τι να βάλω.

"Ελπι βοήθεια!! Δεν έχω τι να βάλω."

"Wow! Δεν πιστευα οτι θα το ακούσω αυτό απο εσένα", ειπε για πλάκα.

"Είπαμε, αλλαζω! Και μάλλον χρειάζομαι την βοήθεια σου."

"Πάμε αυριο μετά το σχολείο μαζί για ψώνια? Θές?", μου πρότεινε.

"Ναι! Μέσα. Ευχαριστω πολύ!"

"Χαχα τιποτα. Εμ.. πρεπει να κλεισω τωρα. Κατι με θελει παλι η μάνα μου. Τα λέμε αυριο"

"Οκ. Φιλια."

Η ωρα ηταν περιπου 7 το απογευμα. Επρεπε να συνεχίσω το διάβασμα. Με όλα αυτά η ώρα είχε περάσει πολύ γρήγορα. Αντε να δω πως θα προλάβω τώρα να τελειώσω την ύλη. Αύριο δίνω το τελευταίο μου μάθημα, Ιστορια. Γιατι το βαλανε τελευταιο δεν ξέρω. Δεν πάνε καλά. Εχω ακόμα 2 κεφάλαια να διαβάσω. Και μαντέψτε...βαριεμαι.

Αναγκαστηκα κάθησα και διαβασα ακόμη ενα 2ωρο. Αφου τελείωσα με την Ιστορία, εκανα μπανιο, μαζεψα ολα αυτα τα ρουχα που ειχα πεταξει πανω στο κρεβατι αναζητώντας κατι για το αυριανο παρτι και ξαπλωσα.

Λέτε αυριο να κάνω εντύπωση στον Γιαννη? Δεν ξέρω...Και αν πλεον δεν ενδιαφέρετε? Ειμαι χαζή. Δεν υπαρχει άλλη εξήγηση.

Ενώ μου άρεσε και του άρεσα δεν μου ζητησε ποτέ να είμαστε μαζί. Ισως φταιω και εγω που δεν ντυνομαι πολυ γυναικια οπως τα περισσοτερα κορίτσια στην ηλικία μου, ίσως ντρεποταν να γινω το κορίτσι του.

ΑΑΑΑ ειμαι αδιορθωτη. Δεν πρεπει να σκευτομαι ετσι. Το θεμα ειναι οτι του αρεσα. Κάτι ειναι και αυτό, έτσι δεν είναι? Ούτοσιαλλος μπορει να μην εχω το καλύτερο και πιο γυμνασμενο σωμα στον κόσμο αλλα δεν με λες ασχημη.

Είναι στιγμες που νιωθω καλά με τον εαυτό μου και είμαι περίφανη για αυτό.

Αυτά σκευτομουν και χωρις να το καταλάβω με πήρε ο ύπνος.

°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora