Τις πρώτες μέρες της απουσίας του καθόμουν σπιτι και απλά περίμενα να στειλει. Ξέρω πως ειναι ανούσιο να κλείνομαι σπίτι...
Πολλές φορές φοβόμουν πως αν εστελνα καποιο μηνυμα εγώ πρωτη, θα τον ενοχλούσα. Σε θέματα που αφορούσαν τον Άγγελο η ανασφάλια μου εμφανιζόταν συχνά.
Του το έχω πεί ομως αυτό. Του εχω πει πως φοβάμαι οτι θα με ξεχάσει και οτι ανησυχώ για το αν γίνομαι βάρος ή όχι. Γενικά, απο την στιγμή που ήξερα οτι του αρέσω και δεν ηταν πια μυστικό οτι μου άρεσε και εμένα, του έλεγα αυτά που ενιωθα και σκευτομουν.
Με αγχωνε που εκεινος δεν εκανε το ιδιο. Δεν μπορούσα να ξέρω τι σκεφτεται ή τι νιώθει. Απλά τον εμπιστευτηκα.Σήμερα το βράδυ θα συναντηθούμε με την παρέα στο σπίτι της Έλης. Εγω κανονισα με την Ελπίδα να πάω απο το μεσημέρι σπίτι της γι'αυτό όταν ξυπνησα, εκανα γρηγορα μπανιο και εψαξα για κάτι ωραίο να βάλω.
Βασικα είχα όρεξη για κάτι πιο βολικό, και ετσι φορεσα μια αθλητική βερμούδα και μια κονταμανικη μπλουζα, αρκετά κολλητή. Ούτοσιαλλος δεν θα βγαιναμε κάπου έξω.Φαγαμε μαζι με την Ελπίδα και στην συνέχεια μέχρι να ετοιμαστεί εκείνη για το απογευμα, συζηταγαμε.
"Εδω υπαρχει ενας ερωτας μεγααααλοος!!" ειπε τραγουδιστά.
"Ελα βλάκα.. Μην κοροϊδεύεις.", γκρινιαξα.
"Ελαα αφου ισχυει!! Παραδέχου το!", επεμεινε.
"Ναι βέβαια! Μέσα σε 3 βδομάδες ερωτευτηκα.", ειρωνεύομαι.
"Καλά σκάω. Πάντως εκείνος φαίνεται να σε νοιάζεται." λέει, και εγω την κοιτάω με ένα 'δολοφονικό' βλέμα ωστε να αλλάξει κουβέντα.Φοβόμουν να ερωτευτώ τον Άγγελο. Ένιωθα οτι τιποτα δεν ηταν σίγουρο. Ειπα πως θα τον εμπιστευθω αλλα δεν ηταν παντα τόσο εύκολο. Δεν ήθελα να της μιλησω για αυτό. Ηθελα να το κρατήσω για τον εαυτό μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά ένιωθα καλύτερα έτσι. Προς το παρόν τουλάχιστον.
Συζητήσαμε για διάφορα θέματα με την Ελπίδα και δεν αργησε να ερθει η ωρα που επρεπε να ξεκινησουμε για το σπίτι της φίλης μας.
Όσο ημουν με τα παιδια η ώρα πέρασε ευχάριστα. Χαζομάρα μου που εμενα τοσες μέρες κλεισμένη σπίτι. Επιπλέον ήταν και ο Γιώργος μαζί και μου φερόταν τόσο ευγενικά και... ένιωθα ωραία.
Αλλά δεν ήταν το ίδιο με παλιά. Ο Άγγελος σε αυτον τον τομέα, τον ερωτικό, νικούσε. Ο Γιωργος έμενε όμως ο αγάπημένος μου φίλος.Η ώρα ήταν 10 παρά όταν το κινητό μου δονηθηκε.
<<Γειά σου μικρούλα ❤️. Συγγνώμη που ολη μέρα δεν έστειλα. Δεν είχα internet. Τωρα όμως μπορώ να μιλήσω για οσο θες. Τι κάνεις;>> - Άγγελος
YOU ARE READING
°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°
Teen Fiction"H Ελίνα, μια κοπέλα χαμηλών τόνων και χωρις μεγάλη αυτοεκτίμηση, αποφασιζει να αλλάξει, να γινει μια δυναμικη κοπελα και να ζησει εντονα καθε στιγμη. Με την βοήθεια την καλύτερης της φίλης, της Ελπίδας, θα καταλαβει πόσο ωραία μπορεί να είναι η ζω...