Αφου εφυγε ο Άγγελος, πηρα τηλέφωνο την Ελπίδα να της πω ολα οσα ειχαν συμβει. Δεν απαντησε...
Επρεπε σε καποιον να τα πω, αλλιως δεν θα μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ με τοση ενταση.
Τελικά πήρα τον Γιώργο. Αυτος ο ανθρωπος ειχε δημιουργησει ενα κλιμα εμπιστοσυνης μεταξυ μας, μονο μεσα σε λιγες ωρες.
Μεσα στα πρωτα 10 λεπτά με εκανε να ξεχασω τελείως αυτα που εγιναν προηγουμένως και να αφησω τον εαυτο μου να ενθουσιαστεί μαζι του.
Περασε ενα τριημερο και δεν ειχαμε επικοινωνησει με τον Αγγελο. Καποια στιγμή πρεπει να ανταλλαξουμε κινητά.
Μια απο αυτες τις μερες μιλησαμε για πρωτη φορα με τον Γιωργο με κάμερα. Είχε πολύ πλάκα. Ειναι φοβερος. του λέω πως θέλω να μιλησουμε για λιγο αλλα τελικά δεν κλείνουμε ποτε.
Αρχίζω να μπερδευομαι, η αλήθεια είναι.
Απο την μια πλευρά, ο Γιωργος είναι πολυ καλός, τουλαχιστον τις περισσοτερες φορες, μα και πολυ ξεροκεφαλος.
Μια μερα ενω εγω του μιλαγα δεν μου απανταγε. Και καλά είχε θυμώσει και δεν μου μιλαγε. Ειχα καταστεναχωρηθει αν και ηταν απλά για πλάκα. Τι βλακας! Μου υποσχεθηκε ομως πως δεν θα το ξανακανει.
Απο την άλλη, ημαστε κοντα στο να γινει ο κολλητος που παντα ηθελα. Ή έτσι νιωθω εγω τελοσπάντων. Δεν θελω να το χαλασω αυτο. Ισως ολα συνεβησαν υπερβολικά γρηγορα , αλλα όπως και να εχει σαν ατομο ο Γιωργο ειναι σιγουρα πιο σημαντικός απο τον Άγγελο. Γνωριζομαστε λιγο, αλλα όπως και να έχει δεν θα ηθελα να τον χασω. "Αχ παναγια μου... δεν βγαζουν καν νοημα οι σκεψεις μου."
Πρέπει να επικεντρωθω στον Άγγελο οσο ακομα ειναι νωρις και να μην αφησω ολα αυτα τα μπερδεμενα, στο μυαλο μου, πραγματα, να πάρουν μεγαλυτερες διαστάσεις. Ούτως ή άλλως μια φορα που ειχα ζητησει απο τον Γιωργο να μου εξηγησει αν εννοουσε κάτι που μου είχε πει ή αν εκανε πλακα δεν απαντησε.
"Απο τότε όμως δεν μπορεις να κοιμηθεις γιατι αναρωτιεσαι τι γινεται." πεταγεται μια εσωτερική φωνη απο το μυαλό μου.
Όπως σε κάποιες ταινιες εμφανιζεται ενα διαβολακι και ενα αγγελακι, δεξια και αριστερα του ήρωα, έτσι νιωθω και εγω τώρα.
"Εισαι χαζή! Καταστρεφεις τα πάντα!" λέω στον εαυτό μου αναφερομενη στην φιλία μου με τον Γιωργο. Εγω ηθελα να τον κανω κολλητό μου και τελικά αρχισε να μου αρέσει. Βασικά δεν ειμαι ακομα σιγουρη για αυτο...
Ήταν Πεμπτη βραδυ πιά. Εγω προσπαθουσα να ξεμπλεξω τις σκεψεις μου που ειχαν γινει κουβαρι, μα μου φαινοταν σαν να προσπαθουσα να λυσω τον γόρδιο δεσμό.
Επρεπε να ξεφύγω κάπως.
Επιασα ενα απο τα βιβλια της βιβλιοθηκης μου και αρχισα να διαβαζω. Καθε φορα που διαβαζα ενα βιβλιο εβρισκα μια διεξοδο απο τα προβληματα μου.
Στο συγκεκριμενο βιβλιο που επελεξα να διαβασω, τα προβληματα ήταν πολύ πιο σημαντικά. Τουλαχιστον ξεχαστηκα απο τα δικά μου και 'εζησα' μαζι με τους δύο πρωταγωνιστες την δικη τους ιστορια αγαπης αλλά και λύπης, αφου ο ένας απο τους δύο τελικα πεθαινει. Το πρωτο βιβλιο που με εκανε να κλαψω...
Ο υπνος δεν αργησε να με πάρει. Το κακό ήταν πως συνειδητοποιησα οτι η φωνουλα, είχε ενα μικρό δικιο.
Βασικα μ' αρεσε ετσι οπως εμαστε με τον Γιώργο. Δεν το αρνουμε. Και οσο περναει απο το χερι μου θα μεινουμε ετσι. Δεν το ρισκαρω. Δεν θέλω να χαθεί αυτό. Περναμε καλά μαζί ή τουλαχιστον εγω περναω καλά μαζί του.
Βεβαια ειναι και κατι στιγμές που με εκνευριζει αλλά...ξερει πως με μια αγκαλια ξεθυμωνω. Εγώ ούτε ενα κόλπο που ξέρει με τραπουλα δεν μπορω να τον κάνω να μου αποκαλυψει.
Όμως πρεπει να σταματησει αυτο. Δεν θέλω να το καταλαβει. Θα αλλάξει αν το καταλάβει.
Επιπλεον ειναι και ο Άγγελος που μου ειπε οτι του αρεσω και απ'ότι κατάλαβα πολύ. Να μιλήσω στον Γιώργο ή να προσπαθήσω να επικοινωνησω με τον Άγγελο και να δωσω σε αυτον μια ευκαιρια;
_________________
Άγγελος ή Γιώργος;
Για ποιον απο τους δύο να προσπαθήσει η Ελίνα, η πρωταγωνιστρια μας;
_________________
Το βιβλιο στο οποιο ειχα στο μυαλό, και στο οποιο η Ελίνα βρηκε διεξοδο για λιγο ηταν το "Το Λάθος Αστέρι" του John Green, γνωστό ως The Fault In Our Stars.
Επισης, ελπίζω να μην ήταν πολύ χάλια αυτο το Κεφάλαιο. Απλά αυτη τη στιγμη δεν εχω και την καλυτερη διάθεση.
Σας ευχαριστω που συνεχιζετε και διαβαζετε την ιστορία μου <3
STAI LEGGENDO
°•Το στοίχημα της καρδιάς μου•°
Teen Fiction"H Ελίνα, μια κοπέλα χαμηλών τόνων και χωρις μεγάλη αυτοεκτίμηση, αποφασιζει να αλλάξει, να γινει μια δυναμικη κοπελα και να ζησει εντονα καθε στιγμη. Με την βοήθεια την καλύτερης της φίλης, της Ελπίδας, θα καταλαβει πόσο ωραία μπορεί να είναι η ζω...