"Meggie, jsem vážně ráda že jsi se takhle rozhodla! A chceš už to oznámit Jonahovi?" Usmála se na mě Claire. "Klidně!" Řekla jsem a šla za ním do jeho pokoje. "Ťuk, ťuk! Můžu dál?" Zasmála jsem se. "Meggie!" Skočil mi okolo ramen. Sedli jsme si na jeho postel. "Kde jsi byla?" Zeptal se. "Na jednom vyšetření, víš? Chceš říct novinu?" Mrkla jsem. Zvědavě kývl. "Já čekám miminko..." usmála jsem se a rukou si přejela po mém, teď ještě malém bříšku. "Vážně? A bude to kluk jako já?" Vykulil oči. "No, to ještě nevím.." zasmála jsem se. "A kolik mu je? A jak vypadá?" Vyptával se. Musela jsem se smát, ale i přes to jsem mu všechno vysvětlila. Mám skvělou rodinu!
Zrovna jsem byla na notebooku, když u mých dveří někdo zaklepal. "Ano? Claire, můžeš vejít!" Uchcechtla jsem se. Dveře se otevřely. "No,tak jestli myslíš že já jsem Claire..." ušklíbl se Luke. "Jéžiš! Promiň..!" Smála jsem se a vstala. "Chyběl jsi mi.." políbila jsem ho, ale on měl stále ruce za zády. "Ty mě víc! A něco pro tebe mám, budoucí maminko!" Políbil mě na čelo. "Neříkejte mi všichni maminko! Cítím se pak stará!" Zasmála jsem se a bouchla ho do ramene. Uchcechtl se a přikázal mi zavřít oči. "Teď je můžeš otevřít!" Řekl mi. Uviděla jsem Luka schovaného za obřího medvěda s velkým pugetem červených růží. "Luku, j-já nemám slov! To je krásný!" Rozplývala jsem se a medvěda jsem si k sobě natiskla. Voněl přesně tou vůní jako Luke. Položila jsem ho na postel a přivoněla si k růžím. "Přesně dvacet šest růží.." mrkl. "Dvacet šest? Jako datum kdy jsme se dali dohromady? Luku, to je úžasný! T-ty jsi úžasný!" Políbila jsem ho a růže dala do vázy. Cítila jsem se tak výjimečně díky němu! Luke si lehl do mé postele a já se k němu přidala.
"Ehmm Meg?" Zamumlal. "Hmm?" Zvedla jsem obočí. "Ty...ty si necháš udělat ten test otcovství... Že ano?!" Chtěl se ujistit. "No, víš...Já.. Asi radši ne..Bojím se výsledku.." pokrčila jsem rameny. "Ale proč? Já chci vědět jestli jsem jeho nebo jejím otcem! A Phillip určitě taky.." dodal, ale při jménu 'Phillip' se otřásl. "Tím chceš říct, že kdyby t tvoje dítě nebylo, tak ho nebudeš mít tolik rád?!!" Vyjekla jsem a sedla si. "Ne,Meg to jsem neřekl! Já jen že..." "že prostě nebudeš to dítě mít tak rád, když bude Phillipovo, že?!" Doplnila jsem za něj a vstala. "To není pravda! Budu ho milovat úplně stejně ať už je moje nebo ne!" Opáčil. Šla jsem se do koupelny opláchnout studenou vodou. Zhluboka jsem dýchala, mez tím co mě Lukovy ruce objímaly zezadu. "Miláčku, promiň...Nemyslel jsem to tak,že bych ho neměl rád! Jen je to takový jistější pocit, vědět to, čí to je.." šeptl a já se rozhodla, že to je asi dobrý nápad. Půjdu na ty testy.
Strašně moc děkuju za vaše úžasný commenty! <3
Jsem ráda že čtete! :'O Bála jsem se že přestanete..://
Luv ya! <333
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...