3.Díl- Nudné příručky

2.1K 119 4
                                    

*Pohled Luka*

Právě mi doktoři odebrali krev a nějaké  vzorky DNA.  Bože, nenávidím takovéhle vzorky! Ale je to proto, abychom zjistili, čí je to malý. Meggie taky odebrali vzorky a takové věci a opustili jsme budovu. Vlastně by mě zajímalo, jestli už Phillip ví o tom,že si Meg nechala to dítě a že si dělá testy...

"Mám se ozvat zítra, jestli už jsou výsledky.." oznámila mi Meg a dál si pročítala nějaké důležité papíry. No, to bude super až se dozvíme, že to dítě je Phillipovo! To bude vážně skvělý! Budeme mu vysvětlovat, že já nejsem otec, ale Phillip! Že já, ten který nade všechno miluje jeho mámu není otcem, protože otcem je Phillip a to dítě bylo vlastně vytvořeno na základě úletu... Bože! Doufám že jsem otcem já! Prosím!

*Pohled Meggie*

"Nad čím přemýšlíš?" Zeptala jsem se Luka, který se tvářil zamračeně. "No..Co když je to dítě Phillipovo a on mi ho vezme?!" Vyhrkl. Bože,zase tohle musí řešit!  "Jak to myslíš vezme?!" Zvedla jsem obočí. "No, bude se o něj chtět starat a vezme mi ho.." zamračil se. "Luku, je jasný že se o něj bude chtět starat, ale nikdy ti ho nevezme! Ne,pokud to já nedovolím!" Usmála jsem se a pohladila ho po tváři. Také se usmál a už vypadal klidněji.  "Tak, máš hlad?" Luskla jsem. "Trochu.." pokýval hlavou. "Já strašnej! Něco nám přinesu.." řekla jsem a v tu chvíli zmizela. Asi za 5 minut jsem se vrátila s táckem. "To je teda hostina!" Uchcechtl se Luke. "Náhodou..Měla jsem na to chuť..." pokrčila jsem rameny a vzala si do ruky sušenku,kterou jsem namočila do nějaké omáčky od nachos. Kousla jsem do ní a rozplývala se nad její chutí. "Mňam, to je vážně něco! Měl bys to taky ochutnat!" Usmála jsem se a znovu sušenku ponořila do omáčky. "Ne díky.." zasmál se. "Já tu netrpím těhotenskými chutěmi!" Mrkl na mě a začal jíst chlebíček. "Tohle nejsou chutě..Ty myslím přicházejí až déle.." zavrtěla jsem hlavou. "Vážně? Očividně ne.." zasmál se. "Asi sis moc dobře nepročetla tyhle věci. ." Ukázal na všechny ty příručky o těhotenství na mém stole. "Hele!" Šťouchla jsem ho do žebra. "Tebe by to taky nebavilo číst...Když jde o ty základní věci, tak to už vím!" Ohradila jsem se. "Tak já ti je budu číst...Před spaním!" Zatleskal nadšeně. "To jako vážně?!" Pozvedla jsem jedno obočí. Luke se snažil být vážný a jednu z příruček si vzal do ruky. Otevřel jí zrovna na nějaký kapitole s názvem 'Co s sebou do porodnice'. "Takže, Co s sebou do porodnice? Mezi základní věci patří volné a pohodlné oblečení a tak-" "Přestaň! Už nečti!" Zasmála jsem se a snažila se mu tu věc vytrhnout jenže on je vyšší. "Tak si pro to dosáhni!" Vyplázl jazyk a ruku natáhl ještě víš. "Luku!" Zamručela jsem,ale úplně na nic. Nakonec,když jsem se tak vehementně snažila dostat tu příručku pryč od Luka,který zase začal číst, strhla jsem ho na zem a spadla na něho. Koukali jsme se z očí do očí až jsem to nevydržela a mezeru mezi námi vyplnila. Zase ti motýlci v břiše a ohňostroj v hlavě. Zase to horko, co mnou projelo. Toto cítím pokaždé! I když už je toto náš asi stý polibek, neztrácí kouzlo! Já ho prostě miluju!

Tak,  o5 musí poděkovat za vaše commenty! :-**

xx

Strong to trust 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat