"Meg...J-jen...jenom chci odpuštění!" Řekla Meredith. "Jo,ale to není tak lehký!" Prohodila jsem. "Já..já vím že mě už asi nepotřebuješ, protože máš kluka, se kterým jak šťastná a...-" "jak víš že mám kluka?!" Přihmouřila jsem oči. "Viděla jsem vás.. A také vím,že ten čas kdy jsi mě nejvíc potřebovala jsem tu pro tebe nebyla, ale prosím, odpusť mi...Jestli chceš, teď hned se zase sbalím a odjedu, ale odpusť!" Řekla a čekala na mou reakci.
"Fajn, je vážně divný, pořád se takhle hádat.. Stejně už minulost nezměním..A po pravdě?! Ani nechci..S Claire je mi báječně! No, tak se domluvíme..." odmlčela jsem se a přemýšlela. "Nemusíš se balit.. Tak, nebudu se chovat zle, ale nikdy ti nebudu říkat 'mami'! Jo?!" Zvedla jsem obočí. "Dobře. A odpustíš mi?" Zvedla obočí i ona. Zamyslela jsem se. Copak to jde?! Odpustit jí toho všechno?! V žádném případě to nejde!
"A-ano..No,tedy nečekej že úplně! Ale aspoň polovičně jo.." pokusila jsem se o alespoň mírně veselý výraz, ale nešlo mi to... "Bože Meggie, to jsem ráda! Děkuji! A...A prijedeš za mnou zase někdy?" Zeptala se. Mírně jsem kývla. Meredith se široce usmála a pomalu odešla.
*******
"Meggie, nechtěla by jsi se mnou jet do centra nakupovat?" Zeptala se mě Meredith u oběda. "Klidně.." kývla jsem. "Claire, půjdeš s námi?" Zeptala se jí Mer. Překvapilo mě,že se jí zeptala. Claire se nejspíš zamyslela a nakonec řekla: "Musím se postarat o Jonaha. .užijete si to i beze mne.." Mrkla a mě to bylo líto, ale i tak jsem se těšila.
"Můžeme vyrazit?" Zeptala se mě nastrojená Mer. Měla na sobě blýskavý top a kratší černé legíny. Vlasy měla vyžehlené a tím pádem ještě o něco delší. Nikdy bych si netipla, že je Meredith třicet šest..V těchto jejích outfitech vypadá tak o deset let mladší! To je asi poprvé od té doby co mě opustila, co jsem celkem pyšná, že takhle vypadá moje biologická matka.
S Mer jsme procházely postupně všechny obchody a já si koupila tisíce kousků oblečení! Měly jsme trošku problém s penězi, protože Mer trvala na tom,že to zaplatí ona. Nakonec mi zaplatila většinu, ale ty nejdražší kousky jsem jí zaplatit nedovolila. Ještě jsme si zašly na drink a všechno bylo skvělé! Takovéhle chvíle s vlastní mámou jsem si vysnila.. Jenže teď už je pozdě.. Dřív jsem jí potřebovala a ona tu nebyla..
Dojely jsme zpět domů a já si šla nové oblečení uklízet do skříně. Všechny kousky byly tak boží! Sice jsme za ně hodně zaplatily, ale stálo to za to! Tohle odpoledne bylo vážně skvělý.. Ani jsem nečekala, že bych si ho někdy mohla s Meredith takhle užít.. Dokonce mi i radila jak flirtovat! Ne,že bych to nějak chtěla, protože jsem šťastná s Lukem, ale bylo to celkem zajímavý.. "Vlastně jsem ráda že se nechovala jako nějaká ta matka co svou dceru hlídá, nedovolí ji koupit si odvážnější oblečení nebo tak...Spíš jako ta máma z filmů - skoro jako taková ta kamarádka, se kterou si v tomhle směru rozumím.. Myslím že ani nebude tak strašný, jet k ní někdy zase... Možná si to dokonce dost užiju! Zmínila se,že se tam o víkendech pořádá party.! To by bylo skvělý!" Jásala jsem a všechno vyprávěla Lukovi. "Tss, ještě si tam najdeš nějakýho lepšího než jsem já!" Zamračil se Luke. "Miláčku, myslíš že někdo lepší existuje?!" Zakroutila jsem hlavou a políbila ho.
Tak, tu máte další! S Meg a Meredith to vypadá nadějně, že?;))
A jak si uživáte prázdnin? :'33
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...