15.Díl- Seznamování

1.7K 108 6
                                    

"Meggie? Nechtěla bys dneska někam zajít?" Zeptala se mě po telefonu Jessica. "Jo, chtěla!" Usmála jsem se sama pro sebe. Na všem jsme se domluvily a já se začala chystat.

*******

"Víš,vlastně...Docela bych chtěla toho tvého přítele poznat..Asi musí být fajn!" Usmála se na mě Jess po tom,co jsme se bavily o Lukovi. "No,ale to není vůbec špatný nápad! Co se třeba domluvit rovnou na zítřek? Obě dvě vezmeme naše přítele a seznamíme se!" Mrkla jsem. "No, Paul je momentálně mimo město..A ještě asi jeden den bude pryč... Promiň.," zkousla si ret. "Aha..Ne,to je v pohodě! Tak vezmu jen Luka.." usmála jsem se. Jessica kývla a obě jsme přešly na jiné téma.

"Luku, co by jsi řekl, na zítřejší malou seznamovačku?" Pokrčila jsem ret. "No...proč ne..Ale s kým?!" Zděsil se. "No, s tou Jessicou... Chtěla by tě poznat.." pokrčila jsem rameny. "Tak proč ne.." zopakoval. "A něco pro tebe mám!" Mrkl a já se posadila na jeho postel. O chvíli se vrátil a podal mi velkou bonbonieru. "Luku, to jsi nemusel!" Zasmála jsem se. "Ale já chtěl! Jsou to ty nejlepší bonbóny!" Zašklebil se. "Děkuju..." políbila jsem ho a rozbalila bonbonieru.

"Víš ale,že bys nás neměl takhle rozmazlovat?!" Přihmouřila jsem oči. "Proč ne? Zasloužíte si to!" Usmál se a také si vzal bonbón. "Budu akorát tlustá a ty si najdeš někoho hezčího.." podívala jsem se na své břicho, které bylo zase o něco větší, než před týdnem. "Tak to můžu udělat i tak..." řekl s vážným pohledem. Zmateně a vyčítavě jsem se na něho podívala. "Jen sranda, zlato!" Smál se pobaveně. "Ty seš. .." bouchla jsem ho do ramene, ale také jsem se nakonec musela smát. 

********

Zrovna jsme s Lukem byli na cestě k té kavárně, kde jsme se měli sejít s Jessicou a mě přišla SMSka.

'Ahoj, nakonec přijde i Paul! Bude to super! Těšíme se! Zatím ahoj!'

"Píše Jess! Nakonec se tu objeví i ten Paul.." usmála jsem se a Luke kývl. Upřímně? Nevypadal moc nadšeně...Ale já si myslím,že to bude fajn!

Přicházeli jsme ke kavárně a venku už postávali dva lidé. Stáli zády k nám,ale Jessicu jsem poznala. "Ahoj Jess!" Pozdravila jsem jí a ona mě okamžitě objala. "Meggie,tohle je Paul,Paule, tohle je Meggie!" Představila nás. Teď přišla řada na mě. Luke přišel k nám - šel nám ještě před seznámením objednat kafe. "Jess a Paule, tohle je Luke a Luku, tohle je Jessica a její manžel Paul!" Řekla jsem a uviděla vytřeštěné pohledy Jessicy a Luka. "Je všechno v pořád-" "Lucasi?!" Vyhrkla Jessica a naklonila hlavu. Zvedla se a šla ho obejmout. "J-Jess! Co tu... kde se tady bereš?!" Zeptal se zaskočeně Luke a vtiskl jí polibek na tvář. Ani já, ani Paul jsme nechápali situaci. Oni se jako znají? Vážně se mi ani trochu nelíbí, že ONA, objímá Luka!  O co tu sakra jde?!

Any votes/comm.? :)))

Strong to trust 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat