*Pohled Meggie*
Vyšla jsem z koupelny a posadila se do obýváku, vedle Dannyho. Potom k nám přišel i Luke. "Můžu?" Zeptal se na místo vedle mě. "Luke, ty jsi tady doma!" Zasmála jsem se. Luke si se smíchem v očích sedl. Kluci měli v televizi zapnutý nějaký akční film, který mě nehorázně nudil. Chvíli jsem byla na mobilu, potom jsem se dívala a pořád jsem se převalovala. Potom jsem si opatrně opřela hlavu o Luka. Cítila jsem jeho pohled na mě, ale potom mě s úsměvem objal rukou kolem ramene. Bylo mi skvěle!
*********
"Hej...Hej! Vy dva! Vstávejte už.. " řekl někdo. Byl to určitě Danny. Otevřela jsem oči. "C-co se to-" bože můj, spala jsem natisknutá na Luka. A co víc? Spali jsme pod jednou dekou! Ihned jsem vstala do sedu a začala si upravovat vlasy. "Spali jste na sobě úplně nalepený!" Smál se Danny. "Donesl jsem vám sem večer ještě deku.." zasmál se. "Oba jste tu totiž usnuli." Uchechtl se. "Víš o tom, že jsi Lukovi usnula na rameni?" Zaculil se na mě Danny. "Ehm noo, jdu do koupelny..." zamumlala jsem a letěla pryč.
Bylo mi trapně.. Hrozně trapně! Ale musím říct, že se mi spalo skvěle..
Když jsem vyšla z koupelny, rozhodla jsem se že udělám klukům snídani. Koneckonců, alespoň k něčemu tady budu.. Rozpálila jsem pánev a usmažila vajíčka se slaninou a k tomu opečené toasty. "Hmm, nechceš tady zůstat?" Smál se Danny. "Už dlouho jsem neměl pořádnou snídani.." ušklíbl se. "No jo, to jste vy kluci... Neuděláte si pořádný jídlo ani kdyby to bylo to poslední co můžete udělat..." protočila jsem pobaveně oči. "Náhodou, já vařím! Teda ehm občas...." zarazil se Danny. "Fájn, takže jakej bude dneska oběd?" Zasmála jsem se. "Hele jako!" Smál se Danny. Luke byl úplně zticha a jen mě neustále pozoroval. Viděla jsem, že ze mě ani nespustil oči.
*********
Odpoledne jsem se rozhodla, že se tady po okolí trochu rozhlédnu. Nejdřív jsem šla na zahradu. Je to tady velké a luxusní. Krásně upravený trávník a chodníček. Pokračovala jsem v prohlídce a opustila parcelu domu. Byl tu malý lesík a opodál rozlehlá louka plná květin. Sedla jsem si do trávy vedle hloučku vlčích máků a jiných květin. Je to krásný pocit, jenom tak vypnout a užívat si klidu... Hádám, že času kdy mám klid už moc nebude.. Už brzy přijde na svět Ellie... "Čistíš si hlavu?" Zeptal se někdo vedle mě. Nadskočila jsem. "Danny? Co tady děláš? Vůbec jsem tě neslyšela!" Zamračila jsem se. "Vždyť jsi měla zavřené oči a asi nad něčím přemýšlela..Prostě jsi nevnímala,no.." řekl. "Užíváš si pohody, co?" Podíval se na moje břicho. "Jo... Ne že bych si snad stěžovala, ostatně jsem si zvolila sama, ale občas mě ta představa, že si neodpočinu děsí..Ale zase musí to být tak krásný pocit, když kolem tebe pobíhá malé stvoření a říká ti 'maminko'.." zaculila jsem se. "To asi jo.." kývl a usmál se. "Taky sem chodím relaxovat.." řekl. "Jo, je tady příjemný prostředí.. Vlastně ti závidím...U nás je docela rušno, ale tady je klid a krásná příroda.." řekla jsem. "Tak se sem přestěhuj, ne?" Řekl. "To není tak jednoduchý! Tam u nás mám rodinu.." pokrčila jsem rameny. Nemohla bych Claire opustit... "Kde je vlastně Luke?" Zeptala jsem se zvědavě. "Víš že ani nevím? Někam zmizel.." pokrčil Danny rameny.
Bylo mi divný, že by se jenom tak vypařil, ale dál jsem to neřešila..
Došla jsem do "svého" dočasného pokoje a sedla si k zrcadlu. Začala jsem si česat vlasy,ale v tom jsem uslyšela, že na mě Danny něco křičí. "Co že jsi říkal?" Vyšla jsem z pokoje. "Teď mi přišla zpráva... Musíš jít honem za Lukem! Prej nějak spadnul a je mu blbě, ale nic víc neřekl! Snad jenom že nemám volat sanitku.. Já za ním teď zrovna jít nemůžu, musíš ty!.." řekl zmateně. Ihned jsem nechala upravování a běžela za Dannym. "A kde je?!" Vykřikla jsem. "Je to takovej velkej dům.. O maličko menší než tenhle a je bílý a má velkou zahradu... Když poběžíš rovně naší ulicí, je to od nás asi pátý barák..." vysvětlil mi a já běžela. Nazula jsem se do tenisek a vylítla. Míjela jsem dům za domem a došla k pátému domu od toho našeho. Prošla jsem brankou a rozhlédla se. Pozemek hraničil bílý plaňkový plot. Můj vysněný! Došla jsem ke dveřím a otevřela je. Dům byl krásný... Prošla jsem spodním patrem a podívala se do všech místností. Byly moderně zařízené. "Luku?! Kde sakra jsi?" Zavolala jsem, ale odpověď se mi nedostala. Šla jsem ke schodům a všimla si přilepené čtvrtky. Byla na ní šipka, směrem nahoru. Zakroutila jsem hlavou a šla nahoru. Byla tam další šipka, se směrem doleva. Na další čtvrtce stálo: 'Meggie, jsi úžasná...' a velké srdce. Usmála jsem se a následovala další šipku. Ta už vedla ke konkrétním dveřím. Pomalu jsem je otevřela a podivila jsem se, když jsem uviděla Luka.
Tak, líbí se vám díl? Doufám že ano !:')))
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...