"Neublížila sis?" Zeptal se po chvíli co jsme se na zemi líbali. "Jasně že ne!" Mrkla jsem na něho a zvedla se. "Nerad bych, aby se vám něco stalo!" Zamračil se a přiložil svou ruku na moje břicho. "Ty budeš určitě kluk!" Uchcechtl se a z mého bříška nespouštěl oči. "Ne,ne ne! Tohle bude krásná holčička!" Zamračila jsem se. "Ne,tohle je jasnej kluk!" Zavrtěl pyšně hlavou. "Tak to asi ne! Tohle bude ta nejhezčí holčička!" Zasmála jsem se a zdůraznila. "No, pravda je,že jestli bude tak krásná jako ty,tak klidně!" Usmál se a políbil mě na tvář. "Luku..Nechtěj abych se červenala!" Pohladila jsem ho po tváři a do pusy si dala chlebíček. Luke se zasmál a dal si taky. "Nechceš jít ven, Na večerní romantickou procházku?" Mrkl na mě po chvíli. "Jasně! Ráda!" Usmála jsem se a vstala. "Claire? Jdeme ven, ano?" Oznámila jsem. "Určitě, běžte a užijte si to!" Mrkla a my jsme vyšli.
"Tak, a co plánuje-" "Beauty is world, crazy is love, and i am happy again..." začal mi zvonit mobil. "Promiň..." omluvně jsem se podívala na Luka a hovor zvedla. "Ano?" Zeptala jsem se. "Meggie? T-tady tvoje máma, Meredith...Doufám že tě takhle večer neruším..." řekla. Chvíli jsme si povídaly a potom jsem hovor ukončila s tím, že za dva týdny Mer přijede. "Kdo to byl?" Šeptl Luke. "Meredith. asi se v ní zase probudil mateřský pud.." protočila jsem oči. Luke kývl a propletl si se mnou prsty. Chvíli jsme šli a potom si sedli na lavičku. "Podívej na ty zářící hvězdy na obloze!" Luke vzhlédl k nebi. "Tu nejzářivější mám stejně vedle sebe!" Řekl a já ho políbila.
*Pohled Luka*
"Tu nejzářivější mám stejně vedle sebe!" Řekl jsem a pohlédl Meg do očí. Usmála se a ... mimochodem, už jsem vám řekl že má ten nejroztomilejší úsměv? A políbila mě. Zase jsem se cítil být celý. Když Meg nebyla v mé přítomnosti, stále jsem se cítil nedobře...Tak nějak prázdně, ale když jsem s ní, všechno je najednou krásnější!
Z polibku nás vytrhla nějaká osoba. "Doesnová, co si to o sobě myslíš?! Mimochodem Ahoj!" Uchechtla se ironicky. Meg sebou Trhla a oba jsme se otočili ke zdroji hlasu.
Tak, kdo si myslíte že to je? :'OO :DD
Love ya! xx
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...