Chtěla bych vám všem poděkovat za krásné commenty! <33
Pro: KaenkaLazarov, DirectionerkaMay, Muffin, NickyBrycht a jedno opravdu velké poděkování za neskutečně nádherný comment který mě strašně moc potěšil, pro DanukaHorkov <333 Vážně strašně děkuju!:'))Jessica a Luke na sebe pořád zaskočeně zírali. "Tak dozvím se o co tu jde?!" Vyhrkla jsem už mírně naštvaně. "L-Luke je můj bývalý kluk..." řekla Jess. "Jo,chodili jsme spolu.." kývl Luke. "Páni.No,svět je malej!" Pokusila jsem se o úsměv. Vážně mě docela štvalo, jak se po zbytek té seznamovačky ti dva spolu bavili o tom,co se za tu dobu,co se neviděli, všechno stalo. I na Paulovi šlo vidět, že ho to nudí! Párkrát se naše pohledy střetly a vyměnili jsme si znuděné pohledy. "No, nechceš jít na Frappe?" Sykl na mě Paul a já okamžitě kývla. Ani nevíte,jak moc jsem byla ráda, že se na nějakou dobu od těch dvou vzdálím. Paul nám oběma objednal ledové Frappe a sedli jsme si dovnitř. Chvilku jsme si povídali...
*Pohled Luka*
"A jak se teď máš?" Zeptal jsem se Jessicy. "No, nejlíp jak můžu! Vždyť vidíš.." ukázala pyšně na svoje bříško. Usmál jsem se. Všiml jsem si prstenu na její levé ruce. "To je-" "Ano, jsme manželé.." řekla. Vlastně se mi s ní po dlouhé době povídalo skvěle. Vždycky jsem jí měl rád. Zvedl jsem se a šel zaplatit za naše drinky. Mezitím co jsem se bavil s obsluhou, uslyšel jsem za sebou smích. Megiin smích. Otočil jsem se. "Ne,to nemyslíš vážně!" Smála se Meg. "Jo,bylo to tak!" Uchechtl se Paul. "Tak to je zajímavý! Vážně jsi skvělý!" Řekla mu Meg. To myslí vážně? Ona mu řekla že je skvělej?!! Co se to děje! Vlastně se cítím provinile,že jsem si za celou dobu co je Meg a ON vevnitř, ani nevšiml že jsou pryč. Asi je na mě Meggie naštvaná... Měl bych to napravit! Jenže to vypadá, jakoby se s ním opravdu bavila! Její smích vypadá tak šťastně! Bože ne,ona s ním šťastná být nemůže!
*Pohled Meggie*
Myslím,že si Jess vybrala výborně! Paul je skvělej! Je i dost hezkej! Jeho obličej s hnědými vlasy dokonale zvýrazňují světlé oči. Je asi jen o dva roky starší než já. Myslím,že si rozumíme....
"Ehm, tak...pojďte si sednout k nám!" Objevil se u nás Luke najednou. "Ne,to je v poho! Je nám tady dobře!" Oznámil spokojeně Paul. Kývla jsem. S Paulem jsme se na sebe podívali a začali se smát příhodě, kterou mi před chvílí vyprávěl. "No,my už vlastně asi stejně musíme jít...Pojď Meggie.." řekl Luke a pravděpodobně předstíral smutek. "Ne,vždyť máme čas!" Zvedla jsem jedno obočí. "No, to právě že ne...Měli bychom jít...Musíš být ehm v klidu a tak.." řekl a chytil mě za ruku. "Luku co děláš?!!" Sykla jsem podrážděně. Jen na mě mrkl a já se teda zvedla. "Tak se zase co nejdřív sejdeme?" Zeptal se mě Paul. "Určitě!" Mrkla jsem a on se usmál. S ním a s Jess jsem se rozloučila a šla za Lukem k autu.
"Co to mělo di háje být?!! Děláš si ze mě srandu?!" Vyjekla jsem hned potom co jsme nasedli do auta. "Jel po tobě!" Zamračil se Luke. "Co že?!" Propukla jsem v smích. "Slyšela jsi..." jeho zamračený výraz přetrvával. "To asi těžko! Oženil se s Jessicou!" Protočila jsem očima. "No, to neznamená že po tobě nemůže jet!" "Luku, ty žárlíš!" Uchechtla jsem se. "Jo! A co má bejt? Prostě nechci, aby mi tě nějakej namachrovanej blbeček vzal!" Ohradil se Luke a já se musela usmát. To je to sladký!
Vote/comm? ;))
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...