"Dobrý den, slečno Doesnová, tak výsledky dopadly následovně...To miminko nemá shodnou DNA s mužem se jménem Lucas Hemmings. Otcem je bohužel někdo jiný...Doufám že je vše jak má být!" Řekla mile. "A-ano...To je v...pořádku?" Řekla jsem skoro jako otázkou a vše si přemítala. "Tak já vám děkuju... Nashledanou.." zamumlala jsem a telefon odložila. Páni, tak to je průser! To je špatný a moc! Luke bude strašně zklamaný! Nejdřív bude asi nejlepší, oznámit to Phillovi... Ihned jsem mu napsala SMSku, jestli se můžu stavit u něj a on souhlasil. Vyjela jsem a velmi pevně svírala volant.
"Ahoj Meggie!" Objal mě Phillip a já mu objetí opětovala. Sedli jsme si a já hned začala. "Phille, to dítě je ..... t-tvoje.." oznámila jsem těžce. "Děláš si srandu? Vážně?" Zdálo se mi že se zaradoval?! "To je skvělý!" usmál se. Ne,nezdálo! Vážně se raduje... "Tobě to nevadí?!" Divila jsem se. "Jasně že ne! I když vím že to bude těžký, tak to za to stojí,ne?" Řekl. "Aha,no..asi jo.." uznala jsem. "A co na to Hemmings?" Zeptal se mě a já se podivila. To už si nejsou ani schopni říkat jménem?! "No, právě to bych s tebou chtěla řešit... Víš on to ještě tak úplně neví...Já...já prostě nevím jak mu to oznámit! Bude strašně zklamanej.." pokrčila jsem rameny. "Já to chápu, ale musíš mu to říct! Co nejdřív.. Prostě mu to oznam a zbytek už závisí na něm..Záleží jenom na něm,jak se k tomu postaví, víš?" Usmál se. Pokrčila jsem rameny. "Asi máš pravdu.." pokývla jsem.
"A taky...Phille nechci aby se tě to nějak dotklo, ale...to,že jsi otec doufám mezi náma nic nemění,že ne?!" Ujistila jsem se. "Jasně že ne.." řekl,ale v očích mu bylo vidět mírné zklamání. "Promiň,já jen ž-" "Meggie, to je v pohodě! Nemusíš mi nic vysvětlovat! Musím se s tím prostě smířit!" Řekl a vypadalo,že to teď vážně řešit nechce.
"No...A jak se cítíš?" Usmál se na mě po chvíli. "No,už mi bylo i líp.." zasmála jsem se. "Jo,to asi chápu..." uchechtl se. "A co to malý?" Zašišlal. "Jo,to se má podle všeho skvěle.." zasmála jsem se. "Tak to je super! Jo a promiň, nezeptal jsem se tě jestli si něco nedáš?" Zeptal se. "Ne,díky..Já už za chvíli pojedu.." oznámila jsem. "Co že? To tu se mnou ani chvíli nepobudeš?" Vyhrkl. "No,já nevím..." zašklebila jsem se.
*******
"Bože,ten film byl vážně dost dobrej!" Smála jsem se. "Jo, to byl!" Smál se i Phillip. "No,ale už musím domů...Už je pozdě.." zkousla jsem si spodní ret a začala si oblékat bundu. "Nechceš svézt?" Zeptal se. "Ne,díky..Jsem tu autem.." usmála jsem se. Nastalo trapný ticho. "No, tak si zase napíšeme nebo zavoláme?" Usmál se a já kývla. "Tak se měj a... mám tě... mám vás,rád!" Řekl a objal mě. "My tebe taky!" Pohladila jsem svoje bříško a nasedla do auta.
Takže, výsledek je možná pro někoho překvapivý, co? ;)) :O
Jak si myslíte že zareaguje Luke? :((
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...