"Meggie? Počkej prosím!" Zakřičel na mě zezadu někdo. Byla to Jessica. Pomalu mě došla. "Promiň, já jen...nechtěla by jsi se mnou zajít třeba na...kafe?" Zeptala se a tím mě překvapila. Ona s úplně cizím člověkem chce jít na kafe?! "Noo..víš...Ale proč ne.." usmála jsem se. "Pojedeme do Starbucks?" Zajásala. Nakonec jsme usoudily, že kafe na těhotenství není zdravé, takže z něj sešlo. "Tak,co kdybychom šly na takové predmaminkovské nákupy?" Otočila se na mě s úsměvem. "No, půjdu s tebou ráda.." usmála jsem se na oplátku já. "Se mnou?! Jdeme obě!" Uchechtla se. "Ale,vždyť ještě ani nevím,jestli to bude holčička nebo chlapeček!" Zasmála jsem se. "To nevadí! Třeba takovou fialovou, modrou a plno jiných barev může nosit jak kluk,tak holka.." zkonstatovala. Souhlasně jsem pokývla a vydala se na parkoviště. "Já tu dnes nejsem autem.." posmutněla. "To nevadí! Já ano!" Odemkla jsem svoje auto na dálku. "Ale to je blbý, aby jsi mě vezla.." zavrtěla hlavou, ale já jí vysvětlila, že t blbý není a navíc se přece nebude tahat s tímhle balónem na břiše autobusem! Dojela jsem k nákupnímu centru a Zaparkovala v podzemním parkovišti. Vyšly jsme k prvním obchodu pro miminka. Bylo tu tolik krásných věcí! "A ty máš holčičku, nebo kluka?" Zeptala jsem se Jess. "Oba dva!" Zasmála se a pyšně si pohladila své bříško. "Páni..obdivuju tě!" Zakroutila jsem hlavou a ponořila se do nákupů. "Koukej, tohle by mohl nosit i kluk i holka!" Ukázala mi Jessica tričko. "Je to i dobrá velikost..Přesně pro miminko.." Mrkla a já ho dala do košíku. Dál mi ukazovala mnoho jiných kousků, ale mě se líbil hlavně ten jeden. Byla to soupravička trička a tepláčků. Byla světle fialová a na ní byl obrázek Mickeyho Mouse a Minnie. Bylo to tak roztomilý! Okamžitě jsem se do ní zamilovala a bez rozmyslů jí dala do košíku. "A tohle by bylo krásný pro kluka!" Ukázala jsem tentokrát já Jessice mikinu. Byla tmavě modrá s autíčkem. Jess se strašně líbila a koupila si ji. Takhle jsme pokračovaly od obchodu k obchodu a nakonec si sedly na ledový čaj v jednom podniku.
Tak,co si myslíte o Jess? :))
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...