"Co tady sakra děláš, Melanie?!" Vykřikl jsem na ní. "Ale, jenom tak se tu procházím a najednou jsem uviděla vás dva jak se tady cicmáte!" Zakroutila hlavou a jakoby nic si prohlížela svou manikúru. "Hmm, tak můžeš jít zase hezky dál!" Ukázala Meg rukou na druhou stranu. "Ale ale copak! Moje přítomnost vám není vhod?" Zeptala se Melanie a předstírala pláč.
*Pohled Meggie*
Pořádně jsem si jí prohlédla od hlavy až k patě. Měla na sobě mini sukeň s krátkým tričkem. Tím mini myslím to, že jako vážně mini a tím krátkým tričkem myslím takové, že jí koukal pupík. Bože... "No víš to ani ne, ale tady prostě není místo pro děvky.." pokrčila jsem rameny na znak hlubokého "zklamání". "Hahaha! Zahráváš si s ohněm, holčičko!" Mrkla na mě. "Mám dost vody..." pokrčila jsem znovu rameny. "Doesnová, jsem silnější než ty!" Řekla nakonec. "Aha, snažíš se mi vyhrožovat?! Mám se jako bát, jo?" Zasmála jsem se. "Nebuď směšná Mel! Nikdo se tě nebojí! Jsi jen ubohá holka co si chce neustále něco dokazovat!" Prskla jsem a vzala Luka za ruku. "Měj se, Melanko!" Mrkla jsem a Luka táhla pryč. "Wow, nevěděl jsem že je to mezi váma až takový!" Řekl překvapeně Luke. "No víš od tý doby co mi tě chtěla vzít, tak jo!" Řekla jsem a stisk na jeho ruce povolila. "Vůbec jsi se mě nezastal!" Řekla jsem vyčítavě. "Promiň, ale ona tě neurážela, tak nebylo proč!" Sklonil hlavu. "A nebo jsi jí ty nechtěl urazit!" Zkřížil a jsem si naštvaně ruce na hrudi. "Meggie! Ty víš že pro mě jsi tu jen ty! Nikoho jinýho nechci!" Řekl a přisál se na moje rty.
Pomalu jsme se vraceli zpět a povídali si o Phillipovi. Překvapení, že? No,vlastně jsem Lukovi ještě nikdy neměla příležitost a hlavně důvod, vyprávět o té léčebně kde to všechno začalo... Když sám navrhl tohle téma, neodmítla jsem a vše mu dopodrobna vylíčila. Vlastně mě i dost překvapilo, že tak zvědavě poslouchal, ale byla jsem ráda!
*******
"Tak, nastala ta osudná chvíle, kdy se dozvíme kdo je tatínkem!" Mluvila jsem na moje bříško a do telefonu vyťukávala číslo do nemocnice. "Dobrý den, u telefonu je slečna Doesnová... Volám kvůli výsledkům toho testu otcovství.." uvedla jsem. "Dobře, vyčkejte prosím chviličku." Ozvalo se a já čekala. Slyšela jsem nějaký hluk a potom už hlas doktorky. "Dobrý den, slečno Doesnová, tak výsledky dopadly následovně....."
Tááákk, opravdu to byla Mel! :'O Po delší době se tu zase objevila,že? To jste rádi! :'DDD
Tak,zase to mezi Lukem a Meggie (= romance Luggie) bude komplikovat! :'OOO :((A jak si myslíte že dopadnou testy? :'O Byla bych ráda za vaše názory:3 Otcem bude Luke nebo Phill? :3
Love ya xx
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...