Seděli jsme s Lukem na mé posteli a já jsem přemýšlela o dnešku. Paul je vážně fajn... A Jessica? Trošku mě naštvalo,jak se bavila jen s Lukem! "Ehm Luke? Kdy a proč jste se vlastně s Jess rozešli?" Zeptala jsem se zvědavě. "Bylo to tak nějak týden po tom,co jsme se sem přistěhovali.." oznámil. "To bylo ten úplně první den,jak jsi s někým volal?" Zvedla jsem obočí. "Jo...Vlastně nám to už chvíli před tím neklapalo, ale tohle to ještě zhoršilo.... Říkal jsem,že za ní budu pořád jezdit, ale vše se změnilo..Už to nemělo cenu.." řekl a já se sama pro sebe usmála. "To je dobře!" Zasmála jsem se. Zvedl obočí. "Kdyby jste se nerozešli, nechodila bych s tebou!" Vysvětlila jsem a Luke se široce usmál.
*******
"Tak Meggie, nechceš se nám dodatečně ukázat v nějakých nových kouscích oblečení, jak jsme nedávno koupili?" Mrkla na mě Meredith. Kývla jsem a šla s vyzkoušet tílko se sukní. "Paráda! Vypadáš skvěle!" Tleskl mi Jonah. Následovalo několik topů a potom jedny nádherné černobílé šaty. Byly kratší a sukeň byla do široka. Vršek byl bílý a spodek černý. Byly opravdu krásné a já jsem se nemohla dočkat, až si je někam vezmu. Sešla jsem po schodech dolů a ukázala se všem. "Meggie, tak strašně ti to sluší! Jako princezna!" Usmála se zasněně Claire a Meredith souhlasila. Ještě jsem se v nich párkrát zatočila a pozorovala, jak mi sukeň vlaje a šla do pokoje. Víc věcí už se mi nechtělo zkoušet. V obyčejném volnějším tričku s kraťasy jsem sešla dolů k ostatním a posadila se vedle Jonaha. Chvíli bylo ticho a potom Jonah spustil něco, co neměl. "Meggie a kdy už budeš přijde to miminko?" Zeptal se zvědavě. Meredith ke mě najednou otočila hlavu. "Jaké miminko?" Vyhrkla. Nenápadně jsem na Jonaha sykla ať nic neříká. "Jaké miminko?!" Zopakovala. Claire se to za mě snažila zatáhnout, ale tak to nemá být.. Bylo mi vážně trapně. Teď už není cesty zpět. Musí to ven.. "Moje miminko..." sklonila jsem hlavu. Meredith se pořádně zaměřila na moje břicho. "Co že?! Říkala jsem si že máš větší břicho... Proč jsi mi to neřekla?!" Vyhrkla. "Myslím že by ti to bylo stejně jedno..." pokrčila jsem rameny a odešla do pokoje. "Je to venku!" Oddechla jsem si. Bylo vážně unavující to skrývat.... To mi připomíná, že jsem se za celou dobu nepodívala na žádné příručky nebo tak. Stejně jsem nevěděla co dělat, tak jsem si začala číst jednu knížku o novorozencích. Jsou tak roztomilí! Nakoukla jsem do svého těhotenského kalendáře a zapsala si údaje. Páni! Úplně jsem zapomněla že už zítra jdu na další kontrolu! Myslím že by mohlo být celkem fajn, pozvat na ní Phillipa, jako otce dítěte...Myslím že by byl rád a navíc, dlouho jsme se neviděli!
'Ahoj Phille! Víš, zítra jdu na kontrolu a tak mě jen napadlo, jestli bys nechtěl jít se mnou? Byla bych ráda!;)) Meg xx '
'Ahoj Meggie! Jasně! Půjdu strašně rád! :)) xx'
Na všem jsme se domluvili a já se nemohla dočkat, až ho uvidím! Přišlo mi to už jako věčnost! Ani jeden z nás se neozval...
Tak, konečně se tu zase objevil,co?;))
love xx
ČTEŠ
Strong to trust 2
Teen FictionMeggie se dozvěděla, že je těhotná a těžce se s tím vypořádává..Kdo je otcem? Luke nebo Phillip?! Rozhodne se, nakonec si dítě nechat nebo zvítězí volba volného života? Když se vše zdá být dokonalé, začne se do Meggiina a Lukova života znovu motat M...