~ III ~

60 4 0
                                    

Chat z użytkownikiem Bittersugar

22:43

Ineedyourhelp: Chciałeś, żebym napisał...

22:51

Bittersugar: Czemu piszesz ''chciałeś''? Ty nie chcesz ze mną pisać?

22:53

Ineedyourhelp: Nie wiedziałem jak zacząć rozmowę... Od czterech lat z nikim nie rozmawiałem no oprócz psychologa.

Bittersugar: Mogłeś napisać zwyczajne ''cześć''.

Ineedyourhelp: Cześć

Bittersugar: Hej. Jak już razem piszemy to może podasz mi swoje imię?

22:54

Ineedyourhelp: Miałem być anonimowy... Mieszkasz w Korei?

Bittersugar: Pochodzę z Korei Południowej, ale od czterech lat mieszkam we Włoszech.

Ineedyourhelp: To dosyć daleko ode mnie. Mieszkam w Seulu więc prawdopodobieństwo, że kiedyś się spotkamy jest niewielke. Nazywam się Jimin. Park Jimin.

Odczytano ✅

23:36

Ineedyourhelp: Dlaczego odczytałeś moją wiadomość, a nie odpisałeś?

Bittersugar: Przepraszam musiałem coś załatwić, ale już jestem.

Ineedyourhelp: W porządku. A jak ty masz na imię?

23:48

Bittersugar: Agust.

00:12

Ineedyourhelp: Teraz ja przepraszam. Agust kojarzy mi się z Yoongim, tym moim przyjacielem. Śmiał się, że jak będzie już sławnym raperem to będzie miał ksywkę Agust D, ponieważ jego matka pochodziła z Daegu, jak D rozumiesz prawda?

Bittersugar: Tak...  ty wymyśliłeś to ''D''.

00:21

Ineedyourhelp: Em... skąd to wiesz?

Bittersugar: Zamiast kropki miał być znak zapytania. Opowiedziałeś o tym "D" w taki sposób, że od razu pomyślałem o takiej opcji.

Ineedyourhelp: Rozumiem. Dlaczego ''Gorzki cukier"?

Bittersugar: Ponieważ zdaniem znajomych jestem wredny, ale uroczy. Z tego połączenia wyszło ''Bitter sugar''.

Ineedyouhelp: A w porządku. Muszę kończyć na dzisiaj, jutro na 8 mam wizytę u psychologa. Dobranoc Suga.

Bittersugar: Suga... Śmiesznie to brzmi. Dobranoc Jimin-ah.

Odczytano✅

I miss youOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz