HI EVERYONE SORRY DAH BERTAHUN-TAHUN TAK UPDATE AND FINALLY BARU UPDATE HAHAHAHAH. TAKTAHU LA ADA ORANG BACA LAGI KE TAK BUT IT'S OKAY. I HOPE YOU GUYS ENJOY THIS LAST CHAPTER.
--------------------------------------------------------------------------------
(So hee's POV)
''Luhan!!! Yaah! Hentikan! Baiklah aku akan kahwin dengan kau! Tapi kau jangan bunuh kai!'' kataku dengan tangisan. Aku akhirnya mengalah. Aku tak sanggup lagi melihat kai kesakitan dan diseksa oleh Luhan. Aku taknak kai mati.
'Kai, please don't die. Saya harap awak kuat' kataku perlahan. Tangisan ku semakin laju. Mataku memerhati ke arah kai yang sedang terbaring lemah. Matanya telah tertutup.
"Cepat sayang, masukkan cincin ni dalam jari saya'' Kata luhan dengan senyuman sinisnya.
Aku mengeluh lemah. Aku menggerakkan tanganku perlahan lahan dan hampir menyarungkan cincin tersebut ke jari Luhan dan tiba tiba...
''Luhan!'' kedengaran seseorang memanggil nama Luhan dan kelihatan Exo yang lain sedang berdiri di pintu bilik.
''Luhan! Apa kau buat?!'' tengking Kris lalu menarik kolar baju Luhan.
''Kai!! Omo!!'' Sehun berlari kearah Kai lalu dia meletakkan kepala Kai di atas ribanya.
''Kau memang tak guna Luhan! Kau buat kawan kau macam ni!'' Kris menumbuk perut Luhan. Luhan mengerang kesakitan.
Baekhyun datang kearahku dan membuka ikatan pada kaki dan tanganku. Aku segera menuju ke arah kai. ''Irreona kai. bangun.'' nangisku.
''Kita kena bawa kai berubat dengan segera.'' kata Xiumin
''Jom kita bawa kai berubat dengan nenek tu.'' kata Suho. Aku segera mengangguk.
''Baiklah, aku, So Hee, Suho, Xiumin dan Do akan bawa Kai pergi berubat sekarang. Kris, kau dengan yang lain settle kan Luhan dekat sini.'' Kata Sehun kepada mereka semua.
''Serahkan je dekat aku'' Jawab Kris dan yang lain mengangguk.
----skip----
(Kai's POV)
Aku dapat rasakan air mata ku mengalir tetapi mataku masih tertutup. Aku terdengar seseorang memanggil namaku. Aku cuba membuka mataku perlahan-lahan. Kepala ku terasa amat berat. Aku dapat melihat susuk tubuh Sehun yang sedang duduk disebelah katilku walaupun pandanganku pada masa itu agak kabur.
''Kai... kau dah sedar'' Kata Sehun dengan wajah yang gembira.
''So hee...Luhan....'' Aku tidak dapat mengeluarkan kata-kata kerana badanku terasa sangat lemah. Aku ingin bertanya dimana So Hee? dan adakah So Hee telah menjadi isteri Luhan?
Sehun tersenyum.
''Kau jangan risau kai.'' Balas Sehun.
''Kai...'' Seseorang memanggil namaku. Suara yang amat ku kenali..So Hee..
Aku hanya tersenyum melihat So Hee. Badanku sangat lemah untuk bergerak walaupun luka lukaku telah dibalut.
So Hee segera memelukku.
''Bogoshippo,Kai. I miss you. dah seminggu awak koma. Saya ingat saya dah tak dapat jumpa awak lagi'' So hee menangis sambil kepalanya ditekup dibahuku.
''Shhh. Saya rindu awak juga'' aku membalas So Hee sambil mengusap rambutnya.
''Kai kau rindu aku tak?'' Tanya Baekhyun yang tiba tiba muncul disitu bersama Exo yang lain.
YOU ARE READING
I'm a Wolf ! [EXO FANFIC]
FanfictionSo Hee merupakan seorang pelajar pandai dan telah berpindah ke Jeguk High School. Dia telah terpilih untuk memasuki kelas F4. Kelas F4 merupakan kelas yang pertama di dalam sekolah itu dan murid murid di dalam kelas itu hanya ada 12 orang dan semu...