"Chukkahae!" Suho mengucapkan tahniah kepada Kai setelah acara perkahwinan itu tamat. Now, kai dan So Hee telah official menjadi husband and wife.
"Yaaaah! Kau dah jadi husband orang!!" Jerit Tao gembira sambil menepuk nepuk bahu kai.
"Kalau kau dah ada anak nanti bagi aku jaga nae!!" Kata D.O pula dengan mata besarnya yang bersinar sinar.
"Chukkahae kai!!" Sehun memeluk kai erat.
"Hahahaha. Gomawo chingu-ya." Balas kai dengan senyuman bahagia.
"Mian. Aku lambat. Chukahae kai-shi." Kata kris yang baru sahaja muncul disitu.
"Kau ni kris. Majlis dah tamat baru nak datang." Sampuk tao seperti sedang memerli kris.
"Aku tertidur lah tadi. Mian." Jawab kris lalu beredar dari situ dengan wajah selamba.
"Yaaah! Aku tak jumpa So Hee! Otokhe!" Jerit Baekhyun yang tiba tiba muncul dengan nafas tercungap cungap.
Exo yang lain hanya tergelak.
mata baekhyun membulat apabila ternampak So Hee sedang berdiri di sebelah kai.
"So hee?!" Jerit baekhyun terkejut.
"Nae.. So Hee lah tu. Kai dah kahwin dah dengan So Hee sebelum matahari terbenam tadi." Jawab Sehun.
"Mwo?? Aishh jinjja??! Buat penat je aku pergi cari So Hee tadi. Aisshh terlepas aku nak tengok korang kahwin!" Kata baekhyun dengan wajah sedikit kecewa.
"Ahha mianhae Baek. Gomawo sebab tolong cari kan So Hee." Kata Kai lalu memeluk bahu baekhyun.
"Aku nak anak kau nanti handsome macam aku. Arosso?!" gurau baekhyun lalu exo yang lain ketawa.
------skip------
Hari telah pun menjelang malam, So Hee dan Exo pulang ke asrama mereka.
Apabila tiba di halaman bangunan asrama, mereka terserempak dengan Luhan.
"Luhan?" Tegur Sehun.
"Hey." Balas Luhan.
"Kau nak pergi mana ni? Kau takde pun dekat majlis perkahwinan kai tadi."
"Mwo? Kai dengan So Hee dah kahwin ke? Aku pergi cari So Hee tadi tapi tak jumpa jumpa. Haishh tak sempat aku nak tengok korang kahwin." Kata Luhan dengan senyuman tawar.
"Takpe Luhan. Kita geng. Aku pun tak dapat tengok diorang kahwin sebab aku pun pergi cari So Hee." Baekhyun menjeling So Hee.
"Hehe, mian." Kata So Hee perlahan lalu tersenyum nampak gigi.
"Chukahae kim jongin, kim so hee." Luhan memberi senyuman kepada kai dan so hee.
----------skip----------
(So hee's pov)
"Akhirnyaa dapat juga aku baring atas katil empuk ni!!! Seronoknya dapat baring! Harini memang hari yang paling meletih kan!" Bebelku dalam hati. Aku memeluk bantal peluk lalu tersenyum bahagia kerana akhirnya dapat juga rebahkan badan ke atas katil.
Aku memerhatikan sekeliling bilik tersebut. Ruangan bilik ini seperti telahku tengok sebelum ni. Tapi aku tak berapa ingat. Kai cakap bilik ini adalah bilik aku. Dan sebelah bilik aku pula adalah bilik dia?
Aku bangun lalu membuka almari pakaian yang berada di dalam bilik tersebut. Semuanya baju perempuan. Dan aku terjumpa satu gambar. Gambar aku? Jadi...memang betul lah ni bilik aku.
Tuk tuk. Bunyi tingkap yang berada didinding yang menyambungkan bilik aku dengan bilik kai itu diketuk.
Aku segera membuka tingkap tersebut dan wajah kai kelihatan.
"wae? Apa kau nak?"
Tanpa membalas pertanyaanku, kai terus melompat masuk ke bilikku melalui tingkap tersebut.
"Yaaaaaaah!"
"Shhhhh!" Kai segera menekup mulutku.
"i wanna sleep with you tonight." Kata kai dengan suara menggoda lalu smirk.
"Andwae!!!!" Aku cuba menjerit walapun tangan kai masih menekup mulutku.
"Why not? We are married right?" Kai menenung anak mataku dengan killer smirk yang terukir pada wajahnya.
Aku segera menolak bahu kai sekuat hati lalu menyebabkan kai terundur sedikit kebelakang.
"Such a pervert guy!" Aku menjeling kai.
"Hahahaha. You're so cute jagiya. Come here. Let's sleep together nae?" Kai menghulurkan tangannya tetapi aku tidak menyambut. Aku hanya berdiri tegak di situ tanpa sebarang response.
"Omo! Handsome juga kai ni. Melting pula aku bila tengok dia smirk tadi. Arrrrghh what's wrong with me? No no no! Aku tak boleh fall in love dekat dia sebab aku tak ingat apa apa. I forgot everything! Aku hilang ingatan. Aku tak kenal dia." Bebelku dalam hati.
Setelah beberapa minit kai menghulurkan tangannya kepadaku tetapi aku masih tidak menyambut tangannya. kai akhirnya mengalah dan mengeluh kecewa.
"Its okay then" kata kai lalu dia pergi ke katilku dan baring disitu.
"Yaaaah! Kau buat apa baring dekat katil aku? Pergilah baring dekat katil bilik kau!" Tegurku lalu mendekati katil tersebut.
"Your bed is my bed. So what? Awak tidur lah sebelah saya ni. Saya takkan buat apa apa pun lah" jawab kai dengan muka selamba.
"Noooo! Never! Aku taknak tidur sebelah kau. Yaaah!!! Irreona!!" Jeritku tidak puas hati.
"baik awak baring dekat sini cepat sebelum saya tarik awak." Arah kai. Tangannya menunjuk ruangan kosong yang berada di sebelahnya.
"Andwae!"
"Palli!"
"Andwae!"
"Palli!"
"Andwae!"
Tiba tiba kai menarik lengan bajuku dengan kuat lalu menyebabkan aku terjatuh dalam pelukkannya dan PRAKKK bajuku terkoyak pada bahagian bahu dan menampakkan sebahagian bahuku.
"Apa ni?" Tanya kai dengan suaranya yang agak lain seperti terkejut. Dahi kai berkerut. Matanya memandang tepat pada bahuku.
Aku segera melepaskan badanku dari pelukkan kai dan bangun dari katil tersebut.
"Yahh So Hee! Apa tu?!" Tanya kai lagi. Kali ni suaranya makin tinggi.
"errr..Aniyoo..nothing.." jawabku sedikit tergagap. aku segera mencapai jacket yang berada didalam bilikku bagi menutup bahuku yang terdedah itu. Tetapi kai dengan pantas menarik jacket tersebut dari tanganku. Kai memegang lenganku erat.
"Yaaah kai! Lepas kan aku!" Rayuku.
"No! Aku takkan lepaskan kau selagi kau tak bagitahu aku mana datang benda ni? Siapa yang buat kau jadi macam ni?"
"Tak..lebam ni memang dah lama ada dekat bahu aku..sebab aku terjatuh kot..aku dah lupa.." jawabku dengan gagap.
"Kau jangan nak tipu aku So Hee. Aku tahu ni bukan lebam biasa. Ni kesan gigitan! Gigitan werewolf! Dan gigitan ni nampak baru lagi! Bagitahu aku siapa gigit kau! Cepat bagitahu aku!!" Kali ni suara kai sangat berbeza. Suaranya seakan akan sedang menengking.
"Er...aku.."
----------------------------------------------
To be continued. Hehehehe
YOU ARE READING
I'm a Wolf ! [EXO FANFIC]
FanfictionSo Hee merupakan seorang pelajar pandai dan telah berpindah ke Jeguk High School. Dia telah terpilih untuk memasuki kelas F4. Kelas F4 merupakan kelas yang pertama di dalam sekolah itu dan murid murid di dalam kelas itu hanya ada 12 orang dan semu...