keesokkan paginya...
"Aaaaaaaaaaarrrgghhhhh" jerit So Hee apabila tersedar dari pengsannya sejak semalam.
"Yaaaaaah. So Hee! Wae? Gwenchanayo?" Kai segera mendekati So Hee dan mengusap rambut So Hee.
"Aku dekat mana ni? Kenapa aku dalam bilik lelaki? Kenapa aku dengan kau je dalam bilik ni?" Tanya So Hee cemas. So Hee cuba bangun dari katil tersebut tetapi disebabkan kakinya yang masih terasa sakit menyebabkan dia rebah semula ke atas katil itu.
"Aisshh. Tolong bertenang boleh tak? Awak kan sakit ni." Kai cuba mengurut kaki So Hee perlahan.
"Kyaaaaaaaaahhh! Don't touch me!!!!" Jerit So Hee lagi. So Hee segera menendang tangan Kai.
"Woooahh! Ganasnya..." kata kai sambil memandang So Hee dengan wajah berkerut.
,
"Takkanlah aku kena kahwin dengan perempuan yang ganas macam ni harini? Karang aku pula yang jadi mangsa." Rungut kai dalam hati sambil membayangkan masa depan yang akan dilalui olehnya apabila berkahwin dengan So Hee.
"Apa bising bising ni?"
Kai terus tersedar dari lamunannya apabila Sehun dan Exo yang lain muncul dibiliknya.
"Asal perempuan ni memekak pagi pagi? Aku nak tidur pun tak senang!" Marah Kris.
"Dah dah. Takpayah gaduh. Yah kai! Kau suruh So Hee ni pergi bersiap. Kejap lagi kan kau nak pergi beli baju kahwin." Kata Suho lalu memandang kai dan So Hee.
"Mwo???? Siapa kahwin? Aku ke???" Tanya So Hee separuh menjerit.
"Yes! You! You and me are going to get married today before matahari terbenam! Arosso?!" Kata kai lalu tersenyum sinis.
"Andwae!!!!! Aku taknak kahwin dengan lelaki pervert ni!! Byuntae!! Aniyooooo!" So Hee menggeleng gelengkan kepalanya.
"Hahahahahahaha" exo yang lain tergelak mendengar apa yang dikatakan oleh So Hee.
"Yaaaaaaah! Wae gurae? Yang korang gelak ni kenapa?" Marah kai.
"Dah lah. Kau pergi suruh So Hee siap. Kitorang jumpa kau kat bawah. Annyeong!" Arah Luhan sebelum mereka beredar dari bilik tersebut.
Kai memandang So Hee dengan senyuman sinis. So Hee memandang kai dengan jelingan tajam.
"Kenapa aku kena kahwin dengan kau? Aku tak kenal pun siapa kau!" Marah So Hee.
,
"Dulu kau girlfriend aku. Kau suka dekat aku. Kau tergilakan aku. Tapi sekarang kau dah hilang ingatan and kau dah lain! Kau bukan manusia normal macam dulu. Jadi kau kena kahwin dengan aku. Got it?"
"Andwae! Aku taknak kahwin dengan kau!"
"Pergi mandi! Kita akan keluar pergi beli baju kahwin dan akan berkahwin sebelum matahari terbenam." Arah kai.
"Taknak!"
"Cepat!"
"Taknak!"
"Kau nak suruh aku mandi kan kau ke?" Kai tersenyum gatal.
"Yaaaaah! Andwae! Aku pergi mandi sendiri!" kata So Hee lalu segera menuju ke bilik air.
------skip------
Kai dan So Hee berjalan menuju ke arah Exo yang sedang menunggu di halaman asrama.
"Lambatnya korang ni.." rungut Chen sambil menguap.
YOU ARE READING
I'm a Wolf ! [EXO FANFIC]
FanfictionSo Hee merupakan seorang pelajar pandai dan telah berpindah ke Jeguk High School. Dia telah terpilih untuk memasuki kelas F4. Kelas F4 merupakan kelas yang pertama di dalam sekolah itu dan murid murid di dalam kelas itu hanya ada 12 orang dan semu...