Pár óra múlva megérkezett Amanda, az anyukám, és meglepetten vette észre, hogy otthon vagyok. És jöttek a kérdések:
- Hogy hogy ilyen hamar itthon vagy? Úgy tudtam, hogy 8 órád van. - nézett rám töprengve anya, miközben levette a kabátját és letette a táskáját.
- Igaz. - mondom, majd a sérült csuklómat a hátam mögé raktam - Elmaradt az utolsó két óránk. - jelentem ki, miközben éreztem, hogy a pulzusom kissé megemelkedett: nem tudok hazudni. Családi vonás.
- Értem. Akkor mi történt a suliban? - kérdezte Amanda.
- Semmi. - válaszoltam.
- Bővebben? - mosolygott anya.
- Semmi különös. - viccelődtem - Na jó, tényleg semmi! Elteltek az órák a szokás szerint, halálra untam magam, és végül hazajöttem. - válaszoltam.
- Értem. Éhes vagy? - kérdezte kedvesen Amanda.
- Mint mindig! - válaszoltam, de igazából egyáltalán nem voltam éhes, mert kizárt, hogy ezek után le menjen egy falat is a torkomon.
- Rendben! Akkor összeütök valamit. - indult meg anya a konyha felé.
- Rendben!
Huuu... Ezt megúsztam. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy anya nem vette észre a kezemet. De nem lesz ez így sokáig. Ki kell találnom egy stabil alibit a történtekre...
__________________________________- Kész a vacsora! - kiáltotta el magát anyukám, hogy mindenkit az asztalhoz tereljen. Mindenki a szokásos helyét foglalta el, majd hozzáláttunk a vacsorához. Azonban apámnak és gondolom mindenki másnak is feltűnt, hogy a jobb kezemmel szerencsétlenkedek és próbálok enni, ugyanis bal kezes vagyok.
- Crystal? - kérdezte apa - Tudtommal bal kezes vagy. Vagy tévedek?
- Oh! Igaz! - teszem le az éppen tartott evőeszközt - Csak fejleszteni akarom a bal agyféltekemet. Olvastam, hogy a bizonyos rendszeres tevékenységek során, ha az ügyetlenebb kezünket használjuk, megnövelhetjük az agyunk kapacitását.
- Hm. Ez érdekes! - lelkesedett apám. Mindenképpen szereti ha okosat mondok.
Válaszul csak bólintottam.
__________________________________- Na jó Crystal! - tört be a szobámba a nővérem, Wanda - Engem nem versz át! Láttam a kötést a kezeden, szóval kezdj el mesélni!
Hirtelen felriadtam, mint egy macska, majd ijedtemben lefordultam az ágyamról:
- Nyugalom Wanda! Ne ordíts kérlek mert szétmegy a fejem! - tápászkodtam fel a padlóról.
- Nem ordítottam. - jelenti ki - Normális hangon beszéltem.
- Oh... - fogom meg a fülemet, mely piszkosul belenyilallt és az egész állkapcsomon végigfutott az ideg.
- Jól vagy? - kérdezte Wanda.
- Igen, igen! - vágtam rá hadarva, de amúgy kurvára fájt az egész fülem, és a pillanatnyi fájdalom olyan elviselhetetlennek bizonyult, hogy a szemeim bekönnyeztek.
- Ne! - szólok rá a nővéremre - Kérlek maradj csendben!
- Mi a fene bajod van? - kérdezte.
- Kérlek... Ssss! - könyörögtem neki, mert minden egyes hangot fájdalmas volt hallgatni.
Wanda csöndben maradt. De nem mozdult. Én se. Vártam, hogy a fájdalom kiszűnjön a fülemből...
- Oké... Bocsi csak a fülembe kurvára belenyilallt. - válaszoltam magyarázat képen.
- Uhh.. Szóval?
- Szóval mi? - kérdeztem vissza.
- Mi történt a csuklóddal? - kérdezte Wanda.
- Úgy se hinnéd el... - sóhajtva ülök le az ágyra Wanda pedig mellém.
- Nem tudhatod. - mosolygott rám.
- Jó figyelj... De erről senkinek egy szót se!
- Lakat a számon! - jelezte Wanda a kezével, hogy eldobta a láthatatlan lakat kulcsát.
- Hu... De kérlek ne nevess ki, mert ez tényleg így történt...
__________________________________- És akkor a srác felvágta a saját csuklóját, majd az enyémet is, és összekeverte a vérünket vagy valami hasonló... - fejeztem be a történetet. A hideg rázott ki ettől.
Wanda felvont szemöldökkel nézett rám:
- Aha... Hogy mi?
- Nézd Wanda! Tudom, hogy hihetetlen, de tényleg így történt.
- Tudod mit? - teszi a kezét a vállamra - Hiszek neked. De jobb ha nem mondod el senkinek, mert hülyének fognak nézni. - ölel át szorosan.
- Nem is gondoltam rá, hogy elmondom. - öleltem vissza.
__________________________________Másnap reggel megint, mint mindig késésben voltam. Rohantam a buszmegálló felé, és végül sikerült elérnem a buszom.
- Hála égnek! - sóhajtok egyet, a bérletemet felmutatva szállok fel, majd leülök az első szabad helyre. Elővettem a fülesem és elkezdtem zenét hallgatni, hogy elüssem az időt...
Egyszer csak a busz megállt, de nem egy buszmegállóban, hanem valami sivár helyen, ahol egy lélek se volt. Összeráncolt szemöldökkel tekintgettem kifelé az ablakon:
- Minek álltunk meg, ha nem száll fel, se le senki?
Kezdet hűvösre fordulni az idő. A busz ablakán jégvirágok jelentek meg, lassan befagytak. Már olyan hideg volt, hogy láttam a saját leheletemet. Gyorsan kivettem a fülhallgatót a fülemből, majd körülnéztem: egy lélek sincs a buszon.
- Hogy mi van? - értetlenül nézek körbe a helyemről. Nincs itt senki. Talán ez a végállomás és nem szálltam le? Felálltam majd a busz sofőrhöz mentem, hogy leszállhassak:
- Elnézést! Kinyitná nekem az ajtót? Le szeretnék szállni. - mondtam a sofőrnek aki cseppet sem volt bizalomgerjesztő látvány. Nem érkezett válasz.
- Elnézést! De le szeretnék szállni! - ordítom. Ekkor a férfi rám emelte a tekintetét. Olyan mintha válaszolni akart volna, de egy hang sem jött ki a torkán. Pár pillanat múlva elkezdett habzani a szája, szemei teljesen hátrafordultak és kifehéredtek. Egyre csontosodó kezével nyúlt felém, én pedig ijedtemben hátra estem:
- Mi a.... - állok fel gyorsan, majd eltávolodok az éppen félem kúszó kiéhezett, hulla fehér színű férfitól.
- Mi az isten folyik itt?! - akadok ki, miközben már elértem a busz hátulját. A földön kúszó férfi közeledett felém. A busz minden egyes ablakán vér csordult le lassan, mint az eső.
- Áááááá! - sikítok, de sikításomat már alig hallani. Megérzek egy csontos és hideg kéz érintését a bokámon.
YOU ARE READING
A Hᴀʟʜᴀᴛᴀᴛʟᴀɴsᴀ́ɢ Áʀᴀ
Mystery / Thriller{Halhatatlan az, aki nem hal meg, aki nincs kitéve a felbomlásnak és a pusztulásnak.} ,, Nyugodj meg. - csitított a jótevőm - Nem kell pánikba esned. - Hogy ne essek pánikba? Már benne vagyok! Hisz halhatatlan lettem! " ((Trágár szóhasználat előford...