- Maradj itt oké? - nyomott erővel a falnak Owain.
- De de...
- Csak maradj itt! - ordított rám hirtelen, majd egyenesen a ránk támadott férfi felé közelített.
- Owain! Ne! Mit csinálsz?!
***
Éppen igyekeztünk eltávolodni az étteremtől, mikor a férfi, kire erősen gyanakodtam, figyelmeztetően közel került hozzánk. És reagálni is alig voltam képes, mikor elgördült egy lövés. Az a lövés teljesen megtörte az utca nyugalmát, mindenki azonnal a földre feküdt, vagy épp elrohant. A golyó hatalmas sebességgel közeledett felénk, pontosabban Owain felé: meglőtték. Hirtelen összeesett, majd a teste élettelenül a földre rogyott. Azonnal leszorítottam a lőtt sebét, melyből csak úgy dőlt a szokásos vérszíntől kissé sötétebb vér.
- J-Jól vagyok... - nyögi ki, majd rám támaszkodva felállt, és elmentünk az utca végére, ahol teljes erőből a falnak nyomott. Owain óvatosan kinézett a fal mellett, és látta, hogy a férfi éppen telefonált.
- Szerinted ő is a Trinity-től jött? - nézett rám, miközben a lőtt sebét fájlalta.
- N-Nem hiszem... Nem lehet! - fogom meg a fejemet, ugyanis fogalmam sincs, hogy hogyan találnak meg mindig.
- Maradj itt oké? - mondta Owain határozottan, majd az éppen telefonáló férfi felé közelített.
- Mi? Mit csinálsz?! Owain, ne! - szólok rá, de már a szavam semmit sem ért. Bátorkodtam kinézni, a fal mellett, hogy lássam a történéseket. Owain a férfi előtt állt. Viszont fegyvert fogtak a fejéhez, ami nagyon nyugtalanított. Segítenem kell neki...
Owain szemszög:
A pasas előtt álltam, teljes nyugodtsággal. Vagyis nem:
- Mi akar? - kérdeztem tőle. Hirtelen a homlokomhoz emelte a fegyverét - Szerintem mindketten tudjuk, hogy mi lesz ennek a vége. Úgy hogy jobb, ha szépen tovább áll, és nem keresi a bajt. - biccentettem neki a fejemmel az utca másik irányába.
- Hm. Milyen kár, hogy nem lőhetem szét azt kurva fejedet. Csodálatos látvány lenne. - jelenik meg egy gúnyos mosoly a férfi arcán.
- Megteheted. De garantálom, hogy valaki nem távozik élve.
- Teszel is valamit, vagy csak a pofád nagy?
Elővettem hirtelen a saját fegyverem, majd a férfi fejéhez nyomtam, ahogyan ő is a saját fegyverét.
- Tik-tak. Na ki fog ma meghalni? - kérdeztem önelégülten. Ekkor észrevettem, hogy Crystal a férfi mögött jön lopakodva egy vas darabbal. Talán le akarja ütni? De mondtam neki, hogy nem mozduljon... Francba.
Crystal szemszög:
Megkerültem az utcát, és a férfi mögé lopakodtam egy vas csővel a kezemben. Teljes patthelyzet alakult ki, és meglepetten pillantok az Owain kezében megpihenő fegyverre. Neki is van fegyvere?! Mióta? Vagy mindig is volt csak nem vettem észre? Inkább erre fogom. Már elég közel kerültem a férfihez, és egy erős ütéssel tarkón vágtam. A férfi nem esett össze, még csak fel sem kiáltott, csak hirtelen megfordult, majd elkapta a karomat, és a fegyvert az én fejemhez nyomta.
- Na még mindig nagy a szád te barom? - mondta Owain-nek.
Ki a fasz ez a csávó?! Pedig elég erősen ütöttem, és még csak meg sem szédült. Owain tekintete összefutott az enyémel, és olyan volt mintha tudtam volna a fejében olvasni, hiszem tudtam, hogy épp mire gondolt.
- Az én szám sohasem volt nagy. Mindig az igazat mondtam.
Ekkor hirtelen gyomorszájba vágtam a férfit a könyökömmel majd lehasaltam. Owain pedig lőtt. Lelőtte a férfit.
- Te most... Tényleg lelőtted? - nézek rá a élettelen testre, ami pár centire feküdt tőlem.
- Szerinted?! - hadonászott a fegyverrel - Nem megmondtam, hogy maradj ott? Talán túl sokat kértem?!
- Igen. Lehetetlen dolgot kértél. Folyton az én hibáimból sérülsz meg...
- Ne kell emiatt aggódnod. - felelte.
Owain ekkor a férfi testéhez lépett majd, megnézte hogy van e pulzusa:
- A fickó még él. Mi legyen? - nézett rám.
- Miféle kérdés ez? Tűnjünk el innen! - mondtam, majd elkezdtem rohanni - Gyere már! - ordítom visszanézve.
- Ajj! Jó! - felelte Owain, majd ő is utánam rohant.
Mikorra már elfáradtunk, pontosabban én, egy autót kerestünk és konkrétan azt terveztük, hogy ellopjuk. Owain felnyitotta a jármű motorháztetejét, majd kikapcsolta a riasztót. Ezután a könyökével betörte az autó ablakát, majd belülről kinyitotta. Beültünk, majd Owain kulcs nélkül beindította. Csak pislogtam nagyokat, és jobb ha nem kérdezem meg, hogy honnét tud ilyeneket. Mellesleg úgyse válaszolna. Olyan érzésem van, mintha még mindig nem bízna meg bennem...
ESTÁS LEYENDO
A Hᴀʟʜᴀᴛᴀᴛʟᴀɴsᴀ́ɢ Áʀᴀ
Misterio / Suspenso{Halhatatlan az, aki nem hal meg, aki nincs kitéve a felbomlásnak és a pusztulásnak.} ,, Nyugodj meg. - csitított a jótevőm - Nem kell pánikba esned. - Hogy ne essek pánikba? Már benne vagyok! Hisz halhatatlan lettem! " ((Trágár szóhasználat előford...