Two sisters

494 29 4
                                    


Nakon izvesnog vremena cula sam korake koje idu ka vratima moje sobe,bio je to Dzejson.

Dzejson: Zeleo bi da te zamolim da se ipak izvinis Lili,tuzna je zbog vase svadje.

- Vidi lepotane,ja nemam razloga njoj da se izvinjavam,osim ukoliko ne zelis da me ubedis? (nasmejala sam se i podigla obrvu)

Dzejson: Ti si bolesna,ustvari,nebitno,radi sta hoces!..(povikao je a zatim se udaljio sa mojih vrata)

- pff draga ga je ipak poslala,kako ljupko,saljes jagnje lavu na vrata (nasmejala sam se sebi u bradu a zatim se vratila u sobu,ubrzo sam cula lupanje kamencica o prozor,prisla sam prozoru a zatim ugledala Klausa)
- Kalus? Sta ce on ovde?
(Ubrzo sam izasla napolje)

..

Klaus: Vidim zabava je,nadam se da te ne prekida- (zaustavila sam ga)

- Ne,svakako sam se dosadjivala,glupa Lili je sjebala vec dovoljno sjebano. Pa gde idemo? (Pitala sam sa uzbudjenjem u glasu)

Klaus: Aha,vidim,pa ne bi bio tebi svakodnevni da nema tvoje mladje sestre. Dosta me sad podsecas na Dejmona,cak si i zaljubljena u decka svoje sestre (smejao se)

- Klause nije smesno,kako ona moze tako prema men- (prekinuo me je)

Klaus: A kako ti mozes tako prema njoj? Moras shvatiti da je ono najbitnije porodica,uvek i zauvek,shvatices to kad porastes jos malo..

- Nista joj nisam uradila,cak dajem vise nego sto zelim..

Klaus: Povredjujes je Izabela,bas kao sto je Dejmon povredjovao Stefana..

- Klause ne uporedjuj nas dve sa njima! (Povikala sam dok smo setali)

Klaus: Ne povisuj ton,pokusavam da ti pricam onako kako jeste draga moja Izabela,ne vidis istinu ,ipak ja te volim i govorim ti to za tvoje dob-(prekinula sam ga)

- Klause ne mogu ti uzvratiti to,uvek ce biti Dzejson...

Klaus: (poceo se smejati kao lud pokusavajuci da zauztavi smeh) Isto to je i Elena govorila Dejmonu za Stefana

- Okej,to je kripi(prevrnula sam ocima)

Klaus: Okej,moramo da razgovaramo u vezi onoga sto si mi pomenula,lek..(uozbiljio se,mogla sam videti zabrinutost u njegovon pogledu)

*da li je ovo realno? Toliko stvari ne znam o svom zivotu,o ljudima sa kojima zivim,njihovom prosloscu,i dalje mi nista od svega ovoga nema smisla *

-Uredu,slusaj. Dzejson u sebi zadrzi lek,ja tek nemam blage veze u vezi svega toga.. Niti mi je jasno,ali ako se procuje bojim se da ce ga mnogi napadati,moramo smisliti neki dobar plan kako da ga zastitimo,u suprotnom smo svi u velikoj nevolji(izustila sam,osetila sam jaku mucninu na samu pomisao da bi mu se nesto moglo dogoditi)

Klaus: Upravu si,moramo smisliti nesto sto pre..(zastao je ali sam ga ja prekinula)

-Upravo mi je sinula jedna ideja (podigla sam jednu obrvu te ozbiljno pogledala Klausa,pogledi su nam se susreli,a zatim sam nastavila)

Sta kazes na to da ga pretvorimo u vampira?

Klaus: Ozbiljno?!(pogledao me je zacudjeno izbecivsi oci) To nimalo nije dobra ideja..

-Ali gledaj,Lili i ja takodje imamo lek u svojoj krvi,sada smo vampiri i bolje je

Klaus: Shvatam ja tebe,ali to je previse. Moramo smisliti nesto bolje,nije problem ubiti ni ona dva vukodlaka ali verovatno se vec proculo za momka,mozemo vec ocekivati sledeci napad(rekao je ozbiljno zabrinutim pogledom). Ako se bude drzao tvoje sestre,vec je mrtav.

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreWhere stories live. Discover now