Trouble

540 28 3
                                    

Elena: Nadam se da ce biti tako..
(odgovorila je zabrinutim glasom zagrlivsi Dejmona)

...

Klaus: Napredujes,sve si bolja i bolja(rekao je zadihnutim glasom sa osmehom)

-Naravno kad imam odlicnog trenera(blago sam se nasmejala)

Klaus: Je l' to bio kompliment?(pitao je znatizeljnim pogledom)

-Mislim da jeste

Klaus: Polako ljubavi,videcemo napredak(nasmesio se)
Da li bi zelela da mi se pridruzis sutra,zeleo bih te upoznati sa svojom porodicom?(pitao je sa osmehom i uzbudjenjem)

-Naravno,bila bi mi cast

Klaus: Dogovoreno onda,doci cu sutra popodne po tebe. Samo da znas da idemo u Nju Orleans

-Nju Orleans? Cak tamo? Jedva cekam!
(odgovorila sam sa uzbudjenjem i osmehom)

Klais: Hajdemo onda,odvescu te kuci. Ne zelimo da se Dvojnik brine (nasmejao se izgovarajuci rec "dvojnik")

-Cekaj? Dakle istina je..

Klaus: Sta,na sta mislis ljubavi?(pogledao je cudnim pogledom)

-Za mamu,dakle Ketrin je stvarno postojala. Sve one price koje mi je Kerolajn pricala dok sam bila mala su istinite..

Klaus: Da jesu. Kerolajn? Nisam je video odavno (nasmesio se)

- Da,Kerolajn je moja strina. Hoces li mi i ti ispricati ponesto?(napravila sam slatku i znatizeljnu facu,na sta se Klaus nasmejao)

Klaus: Naravno da cu ti ispricati,ne moras biti toliko slatka hahahha

-E onda super. Kako si upoznao moje roditelje i strica Stefana?

Klaus: Stefana sam upoznao davno ,jos '20-tih godina proslog veka. Bio je poznat kao rasporilac. Zabavljali smo se u Cikagu,a on je bio sa mojom sestrom Rebekom. (zastao je)

-I,sta se onda desilo?

Klaus: Pricacemo sutra o tome,bice zanimljivije (nasmesio se). Stigli smo vec,cujemo se i vidimo sutra draga

-Uredu,jedva cekam. Vidimo se!(pozdravila sam ga te usla u kucu)

...

Za to vreme Dejmon je razgovarao nasamo sa Stefanom

Dejmon: Stefane,meni sve ovde cudno u vezi sa Klausom
(setao se po sobi pijuci burbon)

Stefan: Daj Dejmone,Izabela je vampir,da je hteo njenu krv za svoje hibride,dosao bi ranije i uzeo je
(rekao je ozbiljno)

Dejmon: Da Stefane,znam to. Ali Klaus,Klaus. Sta ce mu Izabela?
Tom tipu se ne treba verovati

Stefan: Mislim da bi trebao da se smiris. Klaus se jeste promenio,cak ima i cerku koja je starija od Izabele.

Dejmon: Mozda si upravu,pokusacu da se smirim.

Stefan: Znam da me neces poslusati.. Vec smisljas neki plan
(rekao je zabrinutim tonom)

Dejmon: Da Stefane! Cerka mi je,moram da brinem! I Elena je zabrinuta,roditelji smo.
(prodrao se na Stefana te izlazio iz sobe)

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon