I like Him(her)

249 10 3
                                    

Seli smo u auto i polako krenuli. Nervoza polako nestaje. On ponovo prekida tisinu

Kristofer: Kakvu muziku volis da slusas?(pita me skrenuvsi pogled sa puta na kratko pogledavsi u mene)

-Svasta(odgovorim nervozno)

Kristofer: I ja isto! (pusta muziku na radiju,cujem Avu Maks i njenu pesmu "sweet but psycho" pa tiho pevam reci pesme)

-you telling me,that I am insane but don't pretand that you don't love the pain(on ponovo uputi pogled ka meni i nastavlja da peva osmehujuci se te zastane)

Kristofer: Volim ovu pesmu(nakrivi osmeh i blago zadrma ramena kao da plese)

-I ja takodje(uradim isto)

Kristofer: Videcemo koja je sledeca(namigne mi pa uputi pogled na put)

-(ubrzo posle Ave bude pesma od Lane Del Rej,"this is what makes us girls"
koju takodje znam a koliko vidim zna i on)

Kristofer: Volim i ovu(povikne uzbudjeno) Slusas je?

-Da,naravno!

Kristofer: To mi se dopada. Gde hoces da idemo? Hoces u Gril?

-Svejedno(kazem slegnuvsi ramenima)

Kristofer: Nije svejedno. Ti biras(kaze uporno)

-Moze Gril

Kristofer: Kako dama zeli(osmehne se te ubrzo zastane,izadje iz auta pa mi otvori vrata i ponudi ruku kako bi izasla iz velikog crnog dzipa)

-Hvala(uputim mu osmeh pruzajuci ruku)

Kristofer: Nema na cemu(osmehne se te ja izadjem)

Nakon nekog kratkog vremena usli smo u gril i seli za jedan od prazih stolova. Stize konobar i pita nas sta bi ste zeleli da porucite

Kristofer: Sta ce dama?(uputi pogled ka meni osmehujuci se)

-Ja cu kapucino(odgovorim ljubazno konobaru)

-A vi?(skrene pogled ka Kristoferu i ljubazno se osmehne)

Kristofer: Ja cu hladan nes(uzvrati osmeh te ubrzo skrene pogled ka meni)
Svidja mi se kako si se obukla(odmeri me a ja se malo postidim,ipak nikad nisam izasla ovako sa nekim)

-Hvala. I meni takodje (odmerim ga sto on uradi isto)

Kristofer: Vidi,obukli smo se slicno(osmehne se pa oblize usne. Stalno to radi)

-Gle' stvarno!(kazem sa osmehom,on izvadi jednu cigaretu iz paklice te je zapali pa ponudi mene ali ja odbijem)

Kristofer: Nadam se da nemas neko pogresno misljnje o meni?(podigne jednu obrvu i blago se osmehe)

-Naravno da ne. Stavise,simpatican si(odgovorim iskreno)

Kristofer: Hvala na komplimentu. Mogao bi reci isto ali malo vise toga(osmehne se pokazivajuci blistav osmeh te se nasloni na stolicu) vise si nego simpaticna,prelepa i jako prijatna(pogleda me uozbiljivsi se)

-Hvala ti(osmehnem se te zagrizem donju usnu od nervoze. Stize konobar pa nam ostavi porudzbine)

-Izvolite(ostavi a Kristofer ne skrece pogled sa mene samo izusti hvala)

-Hvala(odgovorim brzo)

Kristofer: Sta volis da radis u slobodno vreme?(upita trepnuvsi)

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreWhere stories live. Discover now