New Orleans

573 29 0
                                    

Usli smo u auto i uputili se ka Nju Orleansu,bilo je prolece,vreme je bilo prelepo. Ubrzo Klausu je zazvonio telefon.

Klaus: -glas s'druge strane slusalice (gde ste?) Blizu smo,uskoro smo stigli Kole,budi bez brige.(uredu,jedva cekam da je upoznam)

-Ko je to bio?(pitala sam znatizeljno)

Klaus: Moj mladji brat Kol,upoznaces ga(nasmejao se)

-Naravno. Pa,hocemo li nastaviti pricu od sinoc?

Klaus: Vidim da te zanima,hajde.. (poceo je sa kezom)
Tada kada smo Rebeka i ja upoznali tvog strica bili smo u begu,od naseg oca Majkla,koji je takodje bio prvobitni vampir,ali i lovac. Dopadalo nam se Stefanovo drustvo,obzirom na to da je tada bio poznat kao rasporilac,bilo je zanimljivo druziti se sa njim,medjutim nasoj zabavi je dosao kraj. Kada je Majkl dosao,zgrabio sam Rebeku,potcinio Stefana da nas se ne seca,i ako sam naravno zeleo da nas zapamti,to je u tom trenutku bilo riskantno.
(pricao je opisujuci svaki detalj)

-A kako si upoznao moje roditelje?

Klaus: Da nisam poznavao Katerinu,ne bi ni njih

-Ketrin,Ketrin Pirs?(pitala sam zacudjeno)

Klaus: Da,tu je bila poznata kao Ketrin Pirs,ali 1492.godine je bila Bugarkinja,Katerina Petrova

-Ispricaj mi i o njoj(tapsala sam poput deteta,sto je Klausa nateralo da se nasmeje)

Klaus: Naravno,ispricacu ti,polako hahahah (zatim je nastavio)
Katerina je bila dvojnik,kao i tvoja majka Elena. Tu je zapravo jako zapetljana prica,ali ajde,ispricacu ti.
Pre vise od  hiljadu godina,postojao je Sajlas,on je bio vestac,imao je verenicu ili sta mu je vec bila po imenu Ketsija,koja je takodje bila vestica,oni su trebali da popiju eliksir besmrtnosti,medjutim Sajlas je dao devojci koju je voleo podjednako kao ona njega,Amari. Kada je Ketsija shvatila,nasla je Amaru i iscupala joj srce,ciju je krv sacuvala i od nje napravila lek za vampirizam. Zatim je od nje napravila sidro za drugu stranu i tako to..(prekinula sam ga)

-A sta ako ti kazem i jedna osoba poseduje lek u svojoj krvi?

Klaus: To je nemoguce(rekao je ozbiljnim tonom)

-Oni vukodlaci,uhvatili su Dzejsona zbog toga,kako bi vas prvobitne napravili ljudima,a ako ste vi ljudi,ostali vampiri bi umrli

Klaus: Zasto mi to nisi ranije rekla?

-Zaboravila sam

Klaus: Bez brige,postaracu se za to. Zelis nastavak price?

-Da!(nasmesila sam se)

Klaus: Ketsija je zatim Sajlasa pretvorila u kamen,a lek stavila u njegove ruke,kako bi onaj koji ga ozivi stavio lek u Sajlasova usta i pretvorio ga u coveka,a zatim ubio,kako bi Ketsija ponovo bila sa njim na drugoj strani. On je prvi vampir,mi smo samo novi.

-Iii?

Klaus: Pa tvoja majka i Stefan su dvojnici,potomci Amare i Sajlasa. Ukljucujuci Tatiu i Katerinu. Na mene je bila bacena kletva,jedini nacin da se ta kletva skine je bilo ubiti dvojnika,ispiti njegovu krv,to je ritual zrtvovanja. Katerina mi je tad zbog toga trebala,ali se pretvorila u vampira tako da mi je njena krv bila beskorisna.

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreDonde viven las historias. Descúbrelo ahora