The haunters

226 10 0
                                    

Dok ispijam prvu jutarnju kafu razmisljam o onome od sinoc. Da li je zaista mislio ono sto je rekao?
Nemam bas nekog ljubavnog iskustva,nikada pre nisam imala decka. Znam,cudno. Dzejson?
On mi nije bio decko vec prva ljubav,prva zaljubljenost,volela bi da je ziv. Mozda i ne bi bila ovakva kakva sad. Vec 12 godina ne pijem krv iz vene,vec iz kese,onu hladnu..
Ne povredjujem ljude i trudim se svakom da pomognem. Kad sam bila u Los Andjelesu,donirala sam svoju krv bolnici. U tome mi je pomogla mlada lekarka Medison,ona je dugogodisnja Kejtlinina drugarica,koja zna za sva natprirodna bica,imala je iskustva sa njima. Mojom krvlju je spasila dosta zivota,stalno mi prica kako mi je vecno zahvalna ali ja sam zahvalna njoj,ti mnogi spaseni zivoti,ne mogu da se mere sa jednim koji sam unistila,Dzejsonovim. Da,i dalje krivim sebe. Zato sam i pocela novi zivot. Ipak,nisam samo Dzejsonov unistila,unistila sam i one mnige zivote iz onog klube one noci.
Svoj prvi stan u Los Andjelesu sam poklonila jednom jako dobrom beskucniku. Kada sam halucinirala na ulici,on mi je pomogao da dodjem sebi. Tuzno je to sto je toliko dobrih ljudi na ulici,sto nemaju dom..
Ranije to nisam primecivala,ali sada shvatam toliko toga.

Odrasla sam u natprirodnoj porodici,majka mi je dvojnica,vampir,otac vampir,stric i strina vampiri,ujak bivsi lovac na vampire,vampir,ujna vestica koja se podmladjuje.. Secam se i dan danas dok sam bila covek,Boni je svake godine bacala cini na mene i Lili kako nas niko ne bi pronasao zbog leka za vampirizam u nasoj krvi.

Ma,da skrenem misli sa ovog loseg. Ako budem sa Kristoferom. Nadam se da mu necu unistiti zivot,njemu je vec dovoljno bio unisten. Iz misli me prekida zvono telefona,mama zove preko instagrama,video poziv

-Heeej!(poviknem glasno sa osmehom)

Elena: Zasto nisi u skoli?(upita sokirano)

-Ma,uspavala sam se

Elena: Nemoj da izostajes punoo,znas da je to lose(kaze strogo majcinski) Vidi tatu!(povikne skrenuvsi kameru ka tati koji trci po plazi)

-Vidim vama je bas zabavno(nasmejem se)

Dejmon: I tebi bi bilo da si ovde sa nama(kaze blago)

-Bilo bi

Elena: Juce smo plivali skoro ceo dan(kaze radosno hvaleci se)

-Nije vam tesko kad ste vampiri(pocnem da se smejem)

Elena: Heej,lakse malo(povikne smejuci se),Inace,Stefan i Kerolajn ce nam se pridruziti za nekih 10 dana

-Ooi matorci na okupu(sarkasticno izgovorim pa nastavim da se smejem)

Dejmon: Ko je bre mator! Vidi sta znam(napravi salto)

-Bravo tata!(poviknem glasno)

Elena: Je l' bi htela da se vratimo? Mislim ako ti je to potrebno i dugo se nismo videle(kaze zabrinuto)

-Nee,dobro sam ja. Samo se vi provodite,zasluzili ste(kazem ubedljivo)

Elena: Dobro ako tako kazes. I da,nismo se culi sa Lili,izbegava nase pozive kao i poruke. Da se nisi mozda t-(prekinem je)

-Nisam(kazem tuzno ali brzo nabacim osmeh)

Dejmon: Elena,vidi ovo(pokazuje mami nesto)

Elena: Evo,ljubavi cekaj!

-Cucemo se posle,uzivajte vi(osmehnem se i zakolutam ocima)

Elena: Dobro duso,cujemo se i budi dobra(slozi usne u poljubac te prekine)

...

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreOù les histoires vivent. Découvrez maintenant