***
StefanIz sna me budi zvuk mobilnog telefona.. Blago otvram oci,gledam na sat,tek je 04:36h,ko je u ovo doba,grabim telefon "Dejmon".. Sta li se desilo..
-jutro Dejmone(izgovaram sarkasticno)
Dejmon: I tebi Stef,nego.. Resio sam ono sa Klausom. Lili tesko kontrolisem. Je l' moze da bude kod tebe i Kerolajn neko vreme?(upita me zabrinuto)
-Naravno(hitro izgovaram mucajuci,ipak im dugujem)
Dejmon: Hvala brate(prekida te se ja okrecem na ledja)
...
Kako da mu kazem,kako sam se vratio. Jedino ko zna za tu tajnu to su Kerolajn,Boni i Dzeremi..
*flashback*
Boni: Stefane,Stefane!(cujem glas koji me doziva ali je ne vidim,to je Boni)
-Heeej,Boni ovde sam(glasno poviknem ocekivajuci odgovor a zatim osetim ruku na ramenu s'mojih ledja,pa se okrenem)
-Boni,tako mi je drago sto si ovde. Mrtva si?(osmehnem se a zatim uozbiljim te je pitam zabrinuto)
Boni: Privremeno da,dosla sam po tebe. Sve cu ti objasniti kad odemo sa ovog mesta..(povlaci me rukom dok se krecemo po nistavilu)
-Gde me vodis?(upitam zbunjeno)
Boni: Kuci Stefane(okrene se i da mi osmeh)
...
Ne osecam nista,da li je ovo san,cujem glas koji me doziva
-Stefane,Stefane je l' me cujes?(otvaram oci i vidim Kerolajn)
-Da li.. Da li sam ziv(teski kapci me ubijaju,osecam srce kako jako kuca,mora da jesam)
Kerolajn: Da,Stefane ziv si(osmehne se pokazivajuci mi njene bele zube te pomakne svoju plavu kosu i iz njenih zelenih ociju krenu suze te stavi ruke preko usana podizuci obrve,nakon nekoliko sekundi mi skoci u zagrljaj)
-Gde je Boni?(nakon par minuta tisine i zagrljaja,zabrinuto je upitam)
Kerolajn: Ovde je(pomakne glavom pokazivajuci na vrata moje sobe)
-Kako? Kako sam ziv?(pogledam u Boni zapanjeno,ona se smeje te uozbilji pogled i pridje blize)
Boni: Prvo budi zahvalan,crna magija,nju sam koristila. Ali,ovo sto ti budem ispricala ne smes nikada nikome reci.(uozbilji se te sedne na krevet). Stric si,Elena i Dejmon su postali roditelji dve prelepe devojcice,Izabela ima dve godine a Lili jednu(zastane pa se osmehne te nastavi) Njih dve ce biti zrtve ovoga,ovog tvog povratka. Jedini nacin da te vratim bilo je da bacim cini,kada Izabela bude punila 16 godina postace vampir,kao Lili istog dana(uozbilji se te je ja prekinem)
-Sta?(pitam zapanjeno dizuci se iz kreveta)
Boni: Zao mi je Stefane ali tako je. Znam da je pogresno ali vredi,Dejmon i Elena su se vec vratili u vampire..(kaze spustivsi pogled na svoje ruke koje su se nalazile u njenom krilu te podigne glavu) Ovo ne smes reci nikome,jedini koji znaju smo Kerolajn,Dzeremi i ja,a sada i ti(polako ustane i krene ka vratima,zastane i okrene se) Drago mi je videti te ponovo medju nama(osmehne se te napusti sobu)
YOU ARE READING
The Vampire Diaries 9 season - Izabela Salvatore
VampireMlada tinejdzerka Izabel Salvatore odrasta na cudan nacin,kao cerka Elene i Dejmona Salvatore okruzena je natprirodnim bicima nalik vukodlacima,hibridima,vampirima,vesticama itd. Ona je dosta buntovna,voli opasnost kao i avanture,medjutim njen zivot...