Proslo je nedelju dana od kako sam stigla kod Kejtlin. Pocela sam da radim u obliznjem kaficu. Bila sam druga smena i vracala sam se sa posla. Dok sam hodala mracnim ulicama,cula sam iza sebe korake. Naravno,nisam se plasila,ipak sam vampir,stavila sam slusalice u usi i nastavljala koracati poznatom ulicom. Ubrzo sam osetila ubod u vrat i budim se cuvsi glas neke zene..
-Ustani lepotice(osmehuje se)
-(gledam par sekundi netrepnuvsi,u neverici jedva izgovorim ime) Ketrin?
Ketrin: Vidim znas ko sam,Izabel?(osmehne se odmeravajuci me)
Nalazila sam se u tamnici,mogla sam je videti kroz resetke. Brzo poletim ka resetkama te ih obuhvatim obema rukama i rezim na nju,ubrzo osetim kako mi dlanovi gore te se udaljim
Ketrin: Polako,kuda si mislila bez prstena?(izvadi moj prsten iz dzepa te mi ga pokaze zlobno se osmehujuci)
Izabela,bice mi zao sto ces da umres. Imas jaci stav od majke,vise si nalik meni koliko sam cula(glasno se nasmeje te ode)...
Sta zeli od mene? Da li je ovo neka njena nova igra? Iz misli me prekida skripa resetaka,dva lika mi prilaze i vuku me kroz mracne hodinke. Cujem Ketrin kako im se obraca
Ketrin: Brze,moje telo ne moze vise da ceka(ova dvojca me bace ispred nje a ona me uhvati za bradu te mi podigne glavu) Dvojnica,napokon sam je nasla. Ipak zasluzujes objasnjenje mila. (Pusti mi bradu te cucne pokraj mene) Da bi ja bila ziva vecno,ti trebas umreti. Ja cu uci u tvoje telo a ti u moje staro. Naravno,vampir ne moze preziveti u ljudskom telu. Ti ces umreti(osmehne se te ustane) Pozdravicu mamu i tatu,a narocito Stefana(skloni se smejuci se)
-Kucko!(proderem se i ako me grlo pece,osecam vrbenu)
...
Budim se ponovo i osecam se skroz drugacije. U autu sam,koliko cujem. Vezana,zavezanih ociju. Stali smo,neko me gura napolje.
-Kreni!(povikao je jedan od njih,osecam da ih ima troje)
***
KetrinStigla sam u Mistik Fols,dome slatki dome. Jedva cekam da vidim lica Elene i Dejmona.
Ulazim u dobro poznatu kucu,lica se osmehujuDejmon: Izabela,vratila si se!(povikne pa me zagrli)
-Da..hmm(uzvratim lazno se osmehujuci)
Elena: Ah,dobro je da si odustala(obgrli me)
-(pazljivo se udaljim od njih te sednemo za sto. Gledam par minuta pa uputim pogled ka Dejmonu) Tata
Dejmon: Reci duso(osmehne se)
-Izvinite sto sam otisla(spustim glavu)
Elena: Uredu je,trebao ti je odmor nakon onoga sa Dzejsonom(izdahne tuzno)
-Da(izdahnem)
Dejmon: U vezi Dzejsona..
-Da?(upitam zbunjeno)
Elena: Dejmone,dozvoli ja cu..(kaze tuzno pa nastavi) Je l' bi htela da ides na groblje danas? Daje mu se 40-dana..
YOU ARE READING
The Vampire Diaries 9 season - Izabela Salvatore
VampireMlada tinejdzerka Izabel Salvatore odrasta na cudan nacin,kao cerka Elene i Dejmona Salvatore okruzena je natprirodnim bicima nalik vukodlacima,hibridima,vampirima,vesticama itd. Ona je dosta buntovna,voli opasnost kao i avanture,medjutim njen zivot...