Proslo je mesec dana od kada je Kris otisao. U skoli sam se popravila i imam odlicne zadovoljavajuce ocene. Dzejson je uporno pokusavao da se zblizi sa mnom ali bezuspesno. Nesto mi govori da ima nesto sa Krostoferovim odlaskom. Klaus je otisao u potragu za njim prosle nedelje i i dalje nema nikakvih novosti. Sredila sam kucu i ukrasila je cvecem. Lili sa mnom redovno trenira i pomaze mi u kontroli besa. Pocela je da izlazi sa jednim deckom,Nikolasom ali i dalje ga nisam upoznala,kaze da to nije nista ozbiljno. Evelin skoro svaki dan provodi sa Dilanom pa retko kad se i druzimo. Sa Dilanom sam jednom pokusala da razgovaram ali se nije dobro zavrsilo,ispostavilo se da je vukodlak pa smatram da manje rizikujem svadje sa njim. Takodje sam saznala da je potomak Lokvudovih,ali je majka pobegla sa njim dok je bio dete pa je dobio njeno prezime i vratio se nazad u Mistik Fols. Nadam se da cemo ispraviti sve ovo kada se Kristofer vrati.
"Pusti sad dnevnik,Izabel. Idemo" Lili me je opomenula stoti put za izlozbu koju imamo danas. Skola je priredila projekat '2000 tih godina. Ples ali takodje i to sta znamo o njoj. Sreca je da imam roditelje koji bi sve ispricali.
Uzela sam haljinu koja se nosila tih godina,nisu bas imali stila ali ne zameram im.Usle smo u auto i uputili se ka skoli. Na mostu nas je zaustavio tamnoputi mladic sa spanskim akcentom. Predpostavljam da je to Nikolas. Osmehnula sam Lili naglasivajuci na njega,prevrnula je ocima
"Hej,sta ima?" postidjeno ga je upitala.
"Krenuo sam na ples pa sam mislio da te pitam da li bi zelela sa mi budes pratnja?" naglasio je osmeh lepih zuba,skrenula sam pogled ka njoj ocekujuci da ce reci da,posto sam primetila da se dvoumi preuzela sam ja
"Bice joj cast,Nikolase" osmehnula se te je cusnula laktom
"Da,ovaj,naravno" nervozno je potvrdila
"Uredu onda. Vidimo se tamo" namignuo joj je te nastavio svojim putem
"Jesi li luda?" povikala je
"Htela si to samo nisi bila sigurna. Dugujes mi zahvalnost" osmehnula sam se
"Pa hvala ti" uzvratila je osmeh "idemo sad?" potvrdila sam glavom,ona je upalila auto i stigli smo ubrzo u skolu
Lili POV
Moram priznati da nisam bila preterano radosna vecerasnjim plesom. Otisle smo u skolu,da zavrsimo pripreme kako bi imale vremena da se spremimo. Iz glave mi nije izlazio Dzejson koji je prekljuce razgovarao sa mnom na temu Izabel. Kako bi ja trebala da je ubedim da razgovara sa njim. Sreca je ta sto sam ga prebolela i sto ne moram da se bavim njime.
Flashback
"Lili!" pritracavao ka mom ormaricu gde sam se spremala za cas
"Izvoli?" ravnodusno sam ga upitala ne mareci za odgovor
"Ne bi trebalo da budes bezobrazna prema meni. Ipak si ti kriva zbog toga sto me ona mrzi" mogla sam osetiti njegov dah na svom licu od kog mi se koza jezila. Glas mu je bio pun besa i gneva prema meni,ne krivim ga ali ovo je otislo predaleko.
"Dzejsone,mislim da bi trebao da pustis sve sto je bilo u proslosti i da vise ne ponavljamo taj scenario" odbrusila sam
"Da odbacim svoju ljubav prema njoj? Nikad" odgovorio je hladno a zatim zalupio vratima ormarica "razgovaraj sa njom,neka mi da sansu"
"Dzejsone,rekla sam ne!"
"Ah da,zaboravio sam da si ljubomorna"
"Bila,bila sam. Prema tebi ne osecam nista jos odavno. Jedino zasto sam mislila da osecam je to sto sam zelela njoj da se osvetim ali ne vise" zavrsila sam time razgovor i uputila se ka ucionici...
YOU ARE READING
The Vampire Diaries 9 season - Izabela Salvatore
VampireMlada tinejdzerka Izabel Salvatore odrasta na cudan nacin,kao cerka Elene i Dejmona Salvatore okruzena je natprirodnim bicima nalik vukodlacima,hibridima,vampirima,vesticama itd. Ona je dosta buntovna,voli opasnost kao i avanture,medjutim njen zivot...