Proslo je 17-godina od dana kad sam napustila Mistik Fols,pre 13 godina odvojila sam se od Kejtlin i pocela da zivim sama. Radila sam vecinom kao konobarica. Tatu i Mamu sam za ovih 17 godina posetila samo 15 puta,znam,nije uredu. Cula sam se juce sa njima,kazu da su u Kaliforniji,tamo su vec dve godine.
Trenutno se nalazim na dobrom mestu,mom mestu. Gledam u poznate ulice ni malo ne promenjene.
Svoju prelepu Vilu Salvatore. Polako koracam ka njoj kako bi upila svaki miris ovog mesta.-Dome,slatki dome(osmehnem se pa prosapucem u bradu)
Otkljucavam vrata,sve je na svom mestu. Uputim se odmah ka svojoj sobi kako bi ostavila svoje stvari. Nedostaje mi zivot ovde,mnogo.
*flashback* pre 14 godina
-Gospodjice Izabela,cujete li me?(upita me lekar uperivajuci malu lampu u moje oci)
-Da(odgovorim izbezumnjeno)
Kejtlin: Izabela,ostani pribrana. To su samo lekovi(odgovori zabrinuto)
-Moras da nastavis da pijes ove lekove,oni ce zaustaviti halucinacije i bez da pijes pet na dan!(povikne strogo)
-Razumem doktore
Ne cujem o cemu prica sa Kejt,ali predpostavljam o meni. Vec 2 meseca pijem lekove protiv halucinacija. Stalno vidjam Dzejsona kako me proganja i krivi za svoju smrt,ponekad i kako mi oprasta,a ponekad kako mi prica da me voli.
*end of flashback*
Silazim na donji sprat i pravim kafu. Danas se odmaram,sutra idem da se upisem u Mistik Fols high school.
Ovog puta nece biti Laure.Dok polako pijem kafu,prisetim se Lili i mene koje smo kao deca cesto ratovale za istim ovim stolom. Kad smo kod nje,s'njom se nisam cula od onog dana kada je dosla kod Klausa.
Nakon popijene kafe ustajem kako bi se brzo spremila za ciscenje,sto i uradim uz pojacanu muziku,polako ocistim svaki deo kuce.Sutradan
Budim se u 07:56h,vreme je da dignem ovo lenjo dupe. Stavljam kafu,odem da se umijem pa na brzinu popijem krv iz kese,zatim operem zube i pocnem da pijem kafu,pa se brzinski obucem i izletim iz kuce i uputim se ka skoli
Ulazim u dobro poznate hodnike pa odem kod srekretara po nalog za upis
-Izabel Salvatore?(upita podignuvsi naocare do korena nosa,plava,niska i mrsava sekretarka)
-Da,to sam ja(odgovorim osmehujuci se)
-Rodjena si?(upita ljubazno)
-Sve je sredjeno,ne treba vam vise podataka(potcinim je)
-Sve je sredjeno,ne treba mi vise podataka(odgovori sa osmehom)
-Vidimo se sutra!(mahnem te izadjem)
Dok se vracam ka kuci uputim se ka Grilu koji i dalje radi. Narucim jednu koka-kolu pa je ispijem polako citajuci knjigu. Vidim da je vec podne pa se uputim nazad ka kuci. Uzmem telefon iz torbe pa pozovem Kejt
Kejtlin: Hej devojko,kako si,sta radis?(upita uzbudjeno)
-Upisala sam se u skolu,secas se dogovora?
Kejtlin: Naravno
*flashback* pre mesec dana
Kejtlin: Vrati se u Mistik Fols,tamo su tvoji koreni. Prebolela si Dzejsona kao i njegovu smrt. Kreni ponovo u skolu(kaze uzimajuci gutljaj kafe)
YOU ARE READING
The Vampire Diaries 9 season - Izabela Salvatore
VampireMlada tinejdzerka Izabel Salvatore odrasta na cudan nacin,kao cerka Elene i Dejmona Salvatore okruzena je natprirodnim bicima nalik vukodlacima,hibridima,vampirima,vesticama itd. Ona je dosta buntovna,voli opasnost kao i avanture,medjutim njen zivot...