The promise

327 18 0
                                    

Klaus: Ko je to bio?(pitao je nervoznim glasom gazeci nogom na gas ubrzavajuci auto)

-Jedan od vukodlaka.. Verovatno je preziveo jedan od njih,a mislim i da znam koji(uozbiljila sam zatim zastala, te drhtavo progovorila)Evan..

Klaus: Odvescu vas u Nju Orleans,vraticu se posle u Mistik Fols i ubicu njega i svakog ko mi se nadje na putu od njih!(prodrao se a zatim dubokim glasom rekao. Mogla sam opaziti Dzejsona koji je uplaseno i zabrinuto slusao nas razgovor)

-Dzejsone?(obratila sam mu se okrenuvsi glavu ka njemu)

Dzejson: Hmm?(pogledao me je skrenuvsi pogled sa svojih nogu)

-Bice sve okej(osmehnula sam se usnama trudeci se da prikrijem nervozu te mu namignula)

Dzejson: Nadam se(izustio je te se blago osmehnuo skrenuvsi pogled na prozor)

***

Dzejson

Izabela se trudi da me oraspolozi ali ne mogu opisati dozu straha koju osecam. Ne poznajem ovog lika,ali morao sam da pristanem da krenem sa njim,ne zelim dovesti svoju porodicu u probleme a kamoli da razmisljam sta bi im se moglo dogoditi da sam ostao,nadam se da ce biti bezbedni.

Koliko toliko mislim da me Klaus ne bi ubio,zbog Izabele prvenstveno,ipak su najbolji prijatelji. Sta li Lili sad radi? Da li je dobro?
Moj mozak ne prestaje da razmislja o toliko stvari.. Ovo se ne desava,uostalom kako ja imam krv koja je lek za vampirizam?
Moji roditelji se nikada nisu bavili natprirodnim stvarima i bravo za mene sto sam se uvalio u ovo...

***

*flashbak*
(Pre 21.-godinu)

?-Bicete dobro,samo se opustite(cuo se glas koji mi se obraca ali ja i dalje ne mogu da vidim ko je to,gde sam..)

?-Da li me cujete??!(ponovo taj glas,teram svoje kapke da se podignu ali kao da nemam snage,nakon par sekundi polako otvaram oci)

-D..aa. Hmm,ko ste vii?(otvaram oci pokusavajuci da se podignem,mislim da lezim na nekom krevetu i neko jarko belo svetlo ide pravo u susret mojim ocima,magli mi se,vid mi je pomucen)

?-Ja sam doktorka Salvatore,ne brinite,u bezbednim ste rukama.(blago je izgovorila pa se obratila nekome u prostoriji) Koja je krvna grupa,hitno!

Med.sestra: AB,krvna grupa joj je AB!(povikala je)

Dr.Salvatore: Da li imamo krv za njenu krvnu grupu?!(upitala je brzo potom)

Med.sestra: Izgleda da ne!
Doktorka sta da radimo?(pitala je zabrinuto)

Dr. Salvatore: Izgubila je dosta krvi,moramo da pozurimo!!! Ja cu joj dati trasfuziju svoje,spremite mi pribor!(povikala je)

...

Jesam li budna? Ahm.. U bolnici sam.. Jedino cega se secam je da me je nocas udario auto..zatim sam zavrsila ovde..(iz misli me prekida dozivanje mog imena)

Med.sestra: Da li me cujete? Gospodjice Adams?(blago me je dozivala jedna od medicinskih sestara)

-Da,da,to sam ja(obratila sam joj se blago otvarajuci oci)

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreWhere stories live. Discover now