Friends

326 15 0
                                    

Dzejson: (pogledao me je u neverici sta sam rekla te krenuo da izgovori)

***

Dzejson

Nisam mogao da verujem sta cujem,da li zaista misli da bi voleo da su svi mrtvi? Lili,njena porodica u koje ukljucujem Stefana i Kerolajn kao i nju,ne bi mogao da zamislim zivot bez Lili kao i bez nje.. Brzo sam je prekinuo uozbiljivsi pogled..

- Ne,ne bi voleo da ste mrtvi. Lili,tvoja porodica(zastao sam) Ti.. (mogao sam videti iznenadjen pogled u njenim tamnim ocima u kojima se mogla videti svetlost meseca)

Izabela: Ja?(upitala me je podizivsi jednu obrvu iznenadjeno pa se malo udaljila)

-Da,ne bi voleo da budes mrtva. Stalo mi je do tebe(iznenadila se jos vise te me brzo prekinula)

Izabela: Mislila sam da me mrzis(brzo je skrenula pogled na pod te rekla tiho) bas kao i svi drugi..(video sam kako joj je jedna suza kliznula niz obraze te pala na pod,ubrzo se njena ruka nasla na istim te je brzo obrisala)

-Ne,nikada te ne bi mogao mrzeti. (Okrenuo sam se ka njoj podizajuci joj glavu svojom rukom)
Kao ni drugi sto te ne mrze(blago sam se osmehnuo pogledavsi je u oci,mogao sam videti tugu i nevericu u njima) Ti si neverovatna,cudna,ali iznenadjujuce zanimljiva osoba(lice joj se razvedrilo) Ne bi mogao da zamislim zivot ni bez tebe,umes biti dosadna(nasmejao sam se te cuo i nju kako se smeje) ali.. I tvoja dosada bi mi nedostajala,umes praviti gadne situacije ali uvek nadjes neko brzo resenje iz istih i to je ono sto te cini tako neverovatnom i spontanom(gledala me je neverujuci sopstvenim usima te me prekinula)

Izabela: tii..ti zaista mislis tako?(upitala je drhtavim glasom zbog cega su joj se obrazi zarumenili)

-Da,da mislim Izabela Salvatore,jedinstvena Izabela(rekao sam ozbiljnim tonom pa se blago nasmesio na sta je ona i uzvratila)

Izabela: Ali,to uopste nije delovalo tako..(skrenula je pogled na pod na sta sam joj vratio glavu nazad ka sebi)

-Znas da me izbacis iz koloseka svojim postupcima ponekad ali to ne znaci da te mrzim(ugledao sam je ozbiljno te nastavio) ti si mi dobra prijateljica kojoj znam da mogu da verujem i obecavam ti(zastao sam opet te sa osmehom nastavio blago uozbiljujuci lice) da ako ti se nesto desi necu to oprostiti sebi,kako tako cu te zastititi svojim zivotom i da..(nasmejao sam se) hvala ti sto si tu uz mene(poljubio sam je u kosu te polako ustao sa kreveta,i dalje je sedela ne pomerajuci se) Laku noc Izabela(trznula se te okrenula pogled ka meni,uveliko sam se nasao na vratima te je izustila)

Izabela: Laku noc Dzejsone(blago se osmehnula,vec sam je gubio iz vida zatvarajuci vrata sobe)

***
Izabela

Da li ja ovo sanjam? Dzejson i ja smo prijatelji i njemu je stalo?
Ne verujuci sopstvenim usima od trenutnog soka,legla sam u krevet,gledajuci u plafon te se osmehnula i tiho prosaputala..

-Jesmo prijatelji Dzejsone, i ja cu zastititi tebe,obecavam(te sam polako zatvorila oci i dalje se osmehujuci i utonula u san)

...

***
Klaus

The Vampire Diaries 9 season - Izabela SalvatoreTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon