"Apa yang kau merepek ni? Gila ke?" tanya si dia geram.
Dia ialah Jaehwan.
Terbantut Jaehwan nak minum air tadi.
"Yelah kau kena ingat dulu orang yang kau sayang! Jangan buat kerja gila la!" jerit Seungcheol.
Pelanggan yang berada di dalam kedai makan itu mula memandang Jaehwan dan Seungcheol pelik.
Mesti diorang ingat si Seungcheol dan Jaehwan ni gay lepastu putus cinta eee.
"Kau cuba nak malukan aku ke?" Jaehwan menekup mukanya, tahan malu.
"Takde la aku cuma nak hentikan kau je!!" kata Seungcheol.
"Hentikan apa?! Aku tak buat apa-apa pun!" Jaehwan memicit dahi. Dia terus mengambil cawan untuk minum.
Belum sempat Jaehwan mahu minum Seungcheol terus menepis cawan itu dan telah menyebabkan cawan itu jatuh lalu pecah berderai.
Semua dah ternganga termasuk Jaehwan sekali.
"APA MASALAH KAU?! TAU LA KAU TAK PUAS HATI PASAL KENA DUDUK KAT DALAM KERETA TU!" Jaehwan menolak bahu Seungcheol tapi Seungcheol hanya ignore je.
Seungcheol memandang pemilik kedai makan itu yang baru sahaja muncul, dia lagi rela pandang pemilik kedai makan itu daripada pandang Jaehwan.
Kesian kau Jaehwan, Seungcheol tak nak kat kau :)
"C-cawan aku!!" pemilik kedai makan itu jatuh terduduk, dia memandang Seungcheol tajam.
"Omg! Lari woi!!" Seungcheol menarik tangan Jaehwan keluar dari kedai makan itu apabila menyedari pemilik kedai makan itu mula mengambil parang sebesar lengan.
"Eh?!!" terdorong Jaehwan kedepan apabila Seungcheol menariknya kuat nak tak nak Jaehwan ikutkan sahaja.
"Masuk kereta!!" arah Seungcheol tegas.
"Pahal pula?! Aku tak minum air lagi!!" bantah Jaehwan.
Seungcheol tidak endah bantahan Jaehwan lalu dia menolak Jaehwan masuk ke dalam kereta.
Alah tau la kau sado Jaehwan tu pula tak berapa sado.
Seungcheol terus menekan pedal minyak apabila pemilik kedai itu dah serupa mamazila yang ingin menerkam hampir mendekati mereka berdua.
Terdorong Jaehwan ke kanan dan ke kiri apabila Seungcheol mula membuat jalan raya itu macam jalan raya dia punya.
Manakala seorang lelaki yang sama masuk ke dalam kedai makan sebentar tadi melihat Seungcheol dan Jaehwan dari jauh.
"Shit. Hampir berjaya tadi semak betul la driver dia ni" maki lelaki itu perlahan. Segera dia beredar kerana ada mangsa lain yang perlu dia selesaikan semestinya member Jaehwan yang lain.
___________
Sorry tak best agagagaga.
Btw nak author publish story the killer tu bila? Author tak kisah.
Nak hari ni boleh, esok boleh, minggu depan boleh, 10 tahun akan datang pun boleh.
Ok agak melebih disitu hehe.
Komen² tapi jangan komen 'ikut author la' dan segala yang berkenaan pasal keputusan author.
Sebab author memang tak kisah tak payah publish pun takpe HAHAHAHAHA
K guro
YOU ARE READING
[C] Driver ||Seventeen × Wanna One||
Fanfiction13 pak cik driver yang penuh rungutan × 11 orang majikan yang riak lagikan gila "Hey driver bawa aku pergi tandas" "PERGI LA SENDIRI! APA FUNCTION ADA KAKI ADA AKAL TAPI TAK NAK GUNA!" "Aku sentap hiks" ◆Start: 1 / 3 / 2018 ◆End: 19 / 12 / 2019