"JIHOONNNN!!"
P.Jihoon menutup matanya redho apa yang bakal berlaku, tetapi selang beberapa saat dia tidak merasakan sakit apa-apa membuatkan dia membuka matanya semula.
Terpampang la Mingyu yang sedang bertumbuk dengan orang yang repair paip atau lebih tepat lagi Seokjin.
Jihoon memandang di bawah kakinya terdapat pistol disitu dan dia pelik peluru yang orang tembak tu kat mana?
Dipandang sekeliling ternampak la peluru tu melekat kat sofa, pergh jauh tersasar.
"Jihoon!!!" Panggil Mingyu.
"Y-ye?" Dalam keadaan yang masih terkejut P.Jihoon menyahut panggilan Mingyu dengan gagap.
"Call Seungcheol hyung cepat!!" Arah Mingyu, dia masih busy bergelut dengan Seokjin.
P.Jihoon mengangguk lalu berlari ke ruang tamu untuk mengambil telefon.
"No!!!" Jerit Seokjin, dirinya baru sahaja ingin mengambil pistol yang berada tidak jauh darinya tapi Mingyu sempat menarik rambut Seokjin.
"WEH GILA SAKITLAH!! RAMBUT AKU SYAITON"
"SIAPA YANG SYAITON SEKARANG NI HAH SETAN?!"
"KAU AH SETAN"
"KAU AHHH BABI"
"PAHAL PULA BABI MASUK?!"
"DIAM AH KHINZIR" maka sesi tarik menarik rambut berlangsung diantara kedua-dua anak bermarga Kim itu.
P.Jihoon mengambil telefon lalu mendail nombor Seungcheol dengan segera. Sambil menunggu Seungcheol mengangkat call itu dia memandang ke arah dapur. Ternampak la Mingyu yang sedang pegang periuk manakala Seokjin pegang kuali. Hah sudah perang dapur pula.
// hello? //
"Seungcheol!! Balik ke rumah cepat ada orang datang serang kitaorang!!" Ujar P.Jihoon kalut. Makin bertambah kalutnya apabila kelihatan kuali yang dipegang Seokjin tadi sudah melekat di muka Mingyu.
"MUKA AKU HANAT!!"
"KAU KACAU RAMBUT AKU EN?! RASAIN"
// mwo?! Ok aku datang sekarang juga dengan driver yang lain! Mingyu mana? //
"Dia tengah lawan dengan orang tu tapi nampak macam dia dah nak tumbang" P.Jihoon menggaru kepalanya. Kali ni dia nampak Mingyu pergi lompat atas Seokjin pula. Aik mana kualinya?
"WEH GILA KAU BERAT SYIALL"
"CEKIK-CEKIK!!"
// ok? Orang tu just seorang je kan? //
"Haah—" kata-kata Jihoon terhenti apabila dia terlihat seseorang yang tidak dikenalinya sedang elok bersandar di pintu berhadapan dengannya.
"Tak sebenarnya berdua" kata si dia sambil membetulkan cap hitamnya. Dah tau kan siapa. Yoonggggeyyy.
Telefon di pegangan P.Jihoon terlepas, dengan perlahan dia kebelakang manakala Yoongi makin kedepan. Mata P.Jihoon tak lepas memandang pistol yang berada di pegangan.
"Dah ready?" Yoongi menarik picu pistol manakala P.Jihoon hanya menggeleng.
'Weh pahal aku je yang kena serang ('△`)' bisik hati P.Jihoon.
YOU ARE READING
[C] Driver ||Seventeen × Wanna One||
Fanfiction13 pak cik driver yang penuh rungutan × 11 orang majikan yang riak lagikan gila "Hey driver bawa aku pergi tandas" "PERGI LA SENDIRI! APA FUNCTION ADA KAKI ADA AKAL TAPI TAK NAK GUNA!" "Aku sentap hiks" ◆Start: 1 / 3 / 2018 ◆End: 19 / 12 / 2019