22

2.1K 250 226
                                    

<< SVT CLUB >>

Jisoo POV

Sampai sahaja di depan kelab tak guna ni aku melihat nama kelabnya kat signboard, tiba-tiba aku rasa sakit hati.

Tak tahu la kenapa tapi aku rasa macam nak siat-siat je badan author haish sabor Jisoo sabor.

Aku mula call Daniel tapi tak berjawab, halah-halah tau la kau tengah enjoy dengan perempuan tiang-tiang semua tu ewww IPHONE OF COURSE.

Akhirnya selepas 10.0000 kali aku call, dia pun jawab tapi dalam keadaan mabuk la, apa la nak jadi dengan budak zaman sekarang ni!!

"DANIEL KELUAR SEKARANG!!" aku membuat highnote biar dia pekak 3 saat hoho.

Sesekali aku mendengar dia mencarut ish ish ish budak akhir zaman macam tu la *tiba-tiba jadi ustaz*

// haish kau masuk jelah nanti aku bagi nombor biliknya // jawab Daniel. Sekarang aku pula yang tercarut kat sini.

"kalau aku tak masuk?"

// duduk la kau seorang kat luar bye // lepas je dia cakap macam tu, dia terus letak perghhh minta penampar budak tu.

"Nak masuk ke tak?" aku mula berfikir takut pula nak masuk kang tak pasal-pasal aku masuk je dah kena goda ewww mohon dijauhkan.

"Ahh masuk jelah!!" aku terus ke dalan kelab itu tanpa berfikir panjang.

Perggghh bingit gila la musiknya tak sangka aku orang dalam ni pekak gila namatey.

"Hye bunk" tiba-tiba ada satu tangan melekat kat bahu aku. Menggeletis gila perempuan ni.

"Eh apa pegang-pegang ni? Fikir ni sawit la?" aku menepis lengannya.

Series balik nanti aku nak mandi 7 hari 10 malam.

Perempuan tu apa lagi hentak kaki la takde chance. Hengko bari tahu siapa Jisoo sebenor-benornya *kembangkan lubang hidung*

Berbalik babak series, aku membelek semua nombor bilik itu sampai la dihujung bilik VVVVVVVIIIIPPPPP pergi terlebih kaya ni.

Entah-entah biliknya sama je maklum la kelab no class!!

Aku cuba membuka pintu tetapi berkunci, amboi main kunci-kunci pula buat hah dalam tu?!

"Daniel! Buka pintu ni! Tak pun kau keluar terus lepas tu kita balik and then AKU BOLEH SAMBUNG TIDUR!!" aku menendang pintu bilik itu berkali-kali.

Semua orang mula memandang aku, apa? Tak pernah ke tengok orang pakai baju tidur corak carat bong seluar corak diamond tengah tendang pintu? Tau la korang takde heh.

Selang beberapa saat, Daniel membuka pintu dengan muka datarnya. Eewww bau arak kuat ohok

"Jom balik" aku menarik tangannya tetapi dia menepis.

Ewah-ewah kau ingat tangan aku ni CICIT KAU PUNYA?! Suka hati je tepis tangan anak teruna suci orang.

"Balik la semua orang risau kat rumah" pujukku. Nak tak nak kena guna cara lembut tapi tarik tangan dia kira lembut juga kan?

[C] Driver ||Seventeen × Wanna One||Where stories live. Discover now