13

2.2K 303 56
                                    

<< Pejabat Minhyun >>

Author POV

Minhyun memandang Chan datar, penat menegur si Chan supaya duduk diam jangan pergi mana-mana tapi degil dia nak juga berjalan.

"Chan, aku nak tanya berapa umur kau?" tanya Minhyun cuba untuk mengenali Chan itupun appa dia yang suruh kalau tak suruh memang dia tak akan tanya.

"Umur aku 20 tahun!" senyum Chan kepada Minhyun siap cucuk pasu mahal yang berada di bilik Minhyun lagi.

Tapi tak lama lepas Minhyun beri pandangan kau-cucuk-lagi-aku-sula-kau-pakai-pasu-tu

Terbantut Chan ingin membuat jahat.

"Oh jadi kau sebaya la dengan si Jihoon dan Woojin" Minhyun mengangguk Chan pun ikut mengangguk juga.

Patutlah Jeonghan sayang kau Chan, macam aegi (─‿─)

"Kau kenal aku siapa?" Minhyun menunjuk dirinya sendiri

"Kenal! Minhyun hyung kan? Yang dulu jual karipap kat sekolah" Minhyun terus membaling fail nipisnya kearah Chan. Nasib baik Chan sempat elak.

"Memang nama aku Minhyun tapi! Aku bukan orang yang jual karipap kat sekolah la!!" marah Minhyun.

"Alah sorry la" Chan memuncungkan bibirnya. Kena jangkit dengan Daehwi ni

"Haish macam mana la aku nak buat kerja kalau kau ada kat sini" keluh Minhyun.

"Kan hyung boleh je suruh aku balik lepastu bila hyung nak balik call jelah aku tak pernah lagi aku dengar driver kena duduk kat pejabat majikannya sampai balik" jawab Chan. Terkedu Minhyun.

"Asal la hari ni otak aku loading sangat?" Minhyun menepuk dahinya.

'Loading sebab aku yang tolong loadingkan otak hyung(─‿─)' bisik hati Chan.

"Dah kau boleh balik! Nanti aku call kau ambil aku" arah Minhyun.

Chan menunduk tetapi sebelum Chan keluar, dia tersenyum sinis.

Mesti ada idea jahat ni.

Dengan tidak bersalahnya Chan menolak pasu itu lalu berlari keluar dari pejabat Minhyun yang kemungkinan akan meletop.

Dan tepat sekali muka Minhyun sudah berwarna merah.

"LEE CHAN!!!"

[C] Driver ||Seventeen × Wanna One||Where stories live. Discover now